ads
اینسوشی لوگوی صفحه فروشگاه 264-85
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

آموزش استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار

دسته بندی :اینستاگرام ۱۱ آذر ۱۴۰۰ اینسوشی 960
استفاده از اینستاگرام تجاری

نحوه کار با اینستاگرام برای توسعه کسب و کار

شبکه اجتماعی اینستاگرام ممکن است به نظر برخی فقط یک محیط ساده برای سرگرمی و شوخی باشد. ولی از نظر تخصصی فضایی است که در آن امکان رشد و توسعه کسب و کار و درآمدزایی وجود دارد. در دوره‌ای که پلتفرم اینستاگرام ویژگی و خصوصیات کسب و کار جدید را به کاربران ارائه می‌دهد باید از این فرصت استفاده کرده و شروع به ساخت یک صفحه تجاری و یا بیزینسی بکنید. به همین منظور در این مقاله سعی شده است تا به آموزش اینستاگرام برای کسب و کار بطور کامل و جامع پرداخته شود.

در صورتی که تصور می‌کنید اینستاگرام فضای کسب و کار خود را فقط برای افراد خاصی تعبیه کرده است در اشتباهید. اینستاگرام فقط برای ارائه یک برند خاص آماده نشده و ظرفیت وارد کردن برندهای متنوع از سرتاسر جهان را دارد. پس از ورود به دنیای کسب و کار در اینستاگرام نگران نشوید. در ابتدای کار در اینستاگرام ممکن است به این سوال برسید که چرا پست‌های من لایک نمی‌گیرد؟ چرا فالوور پیج افزایش پیدا نمی‌کند؟ در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که نگران این موضوع نباشید. اینستاگرام با تغییرات قابل توجهی که دارد به شما در جذب فالوور بیشتر و حفظ مشریان در کسب و کار کمک می‌کند. در ادامه با ارائه نکات مهم برای نحوه کار با اینستاگرام برای توسعه کسب و کار و راه‌های افزایش فالوور در خدمت شما هستیم.

ایجاد اکانت بیزینسی برای کسب و کار در اینستاگرام
ایجاد اکانت بیزینسی برای کسب و کار در اینستاگرام

مراحل ساخت اکانت مناسب برای کسب و کار در اینستاگرام

تنظیم پروفایل اکانت خود بطور دقیق

در نظر داشته باشید که بهتر است تمامی اطلاعات پروفایل خود را بطور کامل پر کنید.

پر کردن تمامی اطلاعات مربوط به پروفایل اینستاگرام
پر کردن تمامی اطلاعات مربوط به پروفایل اینستاگرام
  1. در قسمت عکس پروفایل بهتر است از آرم شرکت خود استفاده کنید. با استفاده از چنین عکسی کاربران به‌راحتی متوجه نام تجاری شما می‌شوند.
  2. در بخش مربوط به نام صفحه کاربری بهتر است نامی را انتخاب کنید که هویت کسب و کار شما را نشان دهد.
  3. در بخش نام کاربری و یا آیدی نیز باید از نام تجاری استفاده شود. در هنگام تایپ کردن نام کاربری بین حروف از هیچ فاصله‌ای استفاده نشود.
  4. آدرس وب‌سایت: در هر صفحه اینستاگرام فقط یک آدرس url می‌توان درج کرد.
  5. شما در قسمت بیو اینستاگرام شما می‌توانید با ارائه توضیحات جامعی به کاربران نشان دهید که کسب و کار درباره چیست و یا وب‌سایت خود را تبلیغ کنید. همچنین می‌توانید از هشتگ برند خود در قسمت بیو استفاده کنید.

ساخت قبیله خود در مقیاس کوچک

همانطور که می‌دانید در اینستاگرام عکس‌ها و کاربران زیادی وجود دارند. پابرجا ماندن در بین سیل عظیمی از کاربران کمی دشوار است. واقعیت این است که شما برای رسیدن به موفقیت به میلیون‌ها دنبال‌کننده احتیاج ندارید. بلکه به‌جای افزایش فالوور بهتر است از یک نوع ذهنیت قبیله‌ای استفاده کنید. منظور از ذهنیت قبیله‌ای این است که کسب و کار خود را در مقیاس کوچک شروع کنید. با تک تک فالووران خود به مشارکت بپردازید. در اینستاگرام باید به این نکته توجه کنید که شما باید به دنبال مشتری بروید نه اینکه انتظار داشته باشید صرفا مشتریان به سرغتان بیایند. در صفحاتی مشارکت کنید که می‌دانید مشتریان شما به آن‌ها علاقمند هستند. حالا سوال این است که از کجا می‌توان این افراد را پیدا کرد؟

برای اینکار می‌توانید از هشتگ‌ها برای پیدا کردن فالووران و صفحات محبوب استفاده کنید. همچنین سعی کنید تا از فالووران واقعی و اختصاصی خود برای تبلیغات استفاده کنید. برای مثال در مشتریان انگیزه‌ای ایجاد کنید و از آن‌ها بخواهید تا آیدی شما را در استوری خود تگ کنند. علاوه بر موارد فوق باید فعالیت حساب کاربری خود از جمله تعداد لایک و کامنت، پاسخ دادن به نظر کاربران و تهیه تقویم برای تولید محتوای به موقع و … را مدیریت کنید زیرا با اینکار در زمان صرفه‌جویی می‌شود. یکی دیگر از نکات مهم توجه به زمان‌بندی ارسال پست است. منظور از عبارت قبل این است که باید زمان حضور مخاطبان خود در اینستاگرام را بدانید تا بتوانید در ان زمان با انتشار پست، تعامل خود را با فالووران افزایش دهید.  

محتوای هدفمند تولید کنید.

یکی از نکات مهم آموزش اینستاگرام برای کسب و کار این است که محتوا هدفمند باشد. در ایجاد پست اینستاگرام ابتدا لازم است تا هدف خود را مشخص کنید نه اینکه هر پستی را منتشر کنید. دلیل ایجاد کسب و کار شما در اینستاگرام چیست؟ با دانستن پاسخ این سوال می‌توانید استراتژی تولید محتوای خود را بیابید.

رفع مشکل کپشن در اینستاگرام

گفتگو با مخاطبان در کپشن

توسط علاقه‌مندی خود و درک خواسته‌های مشتریان بهتر است در تولید محتوای خود از داستان‌سرایی استفاده کنید. با اینکار مخاطبان نیز با لایک و کامنت پاسخ شما را می‌دهند. نوشتن یک روایت مشخص در کپشن باعث می‌شود تا مخاطبان با شما ارتباط برقرار کنند.

از جلوه مخصوصی برای نمایش محصولات خود استفاده کنید.

در آموزش اینستاگرام برای کسب و کار توصیه می‌شود که از جلوه مخصوصی برای نمایش محصولات خود استفاده کنید. در نشان دادن محصولات و محتوای خود از روش‌های مختلف با جلوه‌های خاص و استراتژی منحصر به فرد استفاده کنید. سعی کنید در نحوه به نمایش گذاشتن محصولات خود از خلاقیت بهره ببرید. از محتوای ویدیویی در تولید محتوا استفاده کنید.

با اینفلوئنسرها در ارتباط باشید.

برای افزایش فالووران و جلب نظر مخاطبان در اینستاگرام بهتر است با پیج‌هایی که دارای فالوور زیادی هستند و از محبوبیت بالایی برخوردارند در تعامل و ارتباط باشید. توصیه می‌شود از این پیج‌ها بخواهید تا آیدی شما را در استوری و پست خود شات کنند. اینکار باعث جلب اعتماد مخاطبان و افزایش فالووران شما نیز می‌شود. برای آغاز تعامل با این صفحات می‌توانید بطور رایگان محصولات و خدمات خود را در اختیار آن‌ها قرار دهید تا در صورت رضایت از محصول، نتیجه را در استوری خود اعلام کنند.

نتیجه‌گیری

در صورتی که هنوز موفق به ایجاد حساب کاربری تجاری در اینستاگرام نکرده‌اید نگران نباشید. این شبکه اجتماعی دارای پایگاه کاربری فعالی است که به سمت رشد و توسعه پیش می‌رود. اینستاگرام به عنوان یک بخش اصلی در بازاریابی اجتماعی به شمار می‌آید و صرفا یک رسانه موقت نیست. اینستاگرام به عنوان پلتفرم جذاب برای شرکت‌ها و صاحبان برندی که دارای داستان جذاب برای جذب مخاطب و رشد کسب و کار خود دارد دارای پتانسیل و توانایی بسیار بالای است. همچنین بخوانید آموزش یافتن لینک پست اینستاگرام .

اینسوشی

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد، تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0