هیچ محصولی در سبد خرید نیست.
برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!
مشاهده محصولات فروشگاهدر این صفحه با نحوه ثبت سفارش برای انواع طراحی پست اینستاگرام و نیز قیمت طراحی پست اینستاگرام آشنا خواهید شد. در بسیاری از موارد برای کسب و کار اینستاگرامی خود نیاز به آگاهی از تعرفه طراحی پست اینستاگرام و همچنین طراحی یک قالب بخصوص برای پیج میباشد. این امر نیازی به پرداخت هزینه ماهانه برای خدمات اینستاگرامی ندارد. همه شما میدانید که اصول موفقیت در شبکههای اجتماعی، بازاریابی است ولی دانستن این موضوع که تعرفه و یا قیمت طراحی پست اینستاگرام چقدر باشد، کمی دشوار است. در این مقاله بطور کامل با قیمت طراحی پست اینستاگرام، نحوه طراحی پست اینستاگرام، میانگین هزینهها و موارد دیگر آشنا میشوید. در صورتی که به خدمات ما علاقمند هستید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.
واضح است که روز به روز بر میزان محبوبیت شبکههای اجتماعی افزوده میشود و تمامی کسب و کارهایی که در این رسانهها فعالیت دارند به دنبال راهی هستند تا با مشتریان خود بیشتر از قبل ارتباط برقرار کنند و بتوانند نظر و توجه مشتریان جدید را جلب کرده و آنها را تشویق به خرید محصولات خود کنند. در هنگام صحبت از شبکه اجتماعی اینستاگرام همه به این فکر میافتند که هزینه طراحی پست اینستاگرام چقدر است؟ آیا کاربران میتوانند این هزینه را برای طراحی پست بپردازند یا خیر؟ آیا استفاده از این طراحی میتواند تاثیر مثبتی بر روی کسب و کار آنها داشته باشد یا خیر؟
بهتر است بدانید که تعرفه طراحی پست اینستاگرام برای شما عزیزان، پست بنری 45 هزار تومان است و اگر به دنبال طراحی پست اینستاگرام در قالب آلبوم هستید، هر اسلاید 20 هزار تومان هزینه دارد.این تعرفهها برای طراحی پست اینستاگرامی بسیار مناسب در نظر گرفته شدهاند. علاوه بر این موارد طراحی پست اینستاگرام شما توسط گرافیستهای حرفهای انجام میشود. با توجه به استفاده از طراحان حرفهای پست اینستاگرام سعی کردهایم نرخ طراحی پست اینستاگرام را قیمت همکاری در نظر بگیریم که شما در هفته یا در روز پستهای بیشتری را برای پیج خود سفارش دهید.
معمولا افرادی که در اینستاگرام به دنبال یک ابزار برای جذب بیشتر مشتریان خود هستند، از طراحی پست اینستاگرام استفاده میکنند. طراحی پست اینستاگرام در مواردی استفاده میشود که در شبکه مجازی به دنبال تبلیغات برای محصولات و کسب و کار خود هستیم. معمولا صاحبان برند در اینستاگرام از یک عکس زیبا و طراحی شده مخصوص برای معرفی محصولات خود استفاده میکنند و آن را در قالب پست منتشر کرده و مشتریان را نسبت به خرید این محصولات تشویق میکنند. اخیرا با استفاده از قابلیت طراحی لی اوت در اینستاگرام، ظاهر بصری جذابی برای پیج و محصولات ایجاد میشود که نقش موثری نیز در جذب مشتری برای تبلیغات تجاری دارد. استفاده از قالبهای طراحی لی اوت اینستاگرام که به صورت آماده طراحی شدهاند، میتواند شما را در مقابل رقیب کاریتان، یک قدم به جلو ببرد.
بسیاری از صاحبان برند در اینستاگرام از طراحی پست اینستاگرام به عنوان یک ابزار موفقیت استفاده میکنند و با جذب کردن مشتریان فضای پر رونقی را برای تبلیغات محصول و کالای خود بوجود میآورند. هر چقدر در اینستاگرام خود از طراحی پست بهتر و زیباتری استفاده کنید، به همان میزان مشتریان بیشتری را جذب میکنید. در صورتی که دوست ندارید از قالبهای آماده طراحی استفاده کنید باید در زمینه طراحی پست اینستاگرام حرفهای عمل کنید تاب توانید از آن برای تبلیغات خود استفاده کنید. از این راه میتوان به جذب فالوور بالا در پیج رسید. صاحبان کسب و کار برای افزایش فروش در اینستاگرام بر روی هر یک از کاربران خود، حساب باز میکنند تا از طریق جذب فالوور بیشتر، یک قدم به سود نزدیکتر شوند.
واضح است که برند و کسب و کارهای کوچک نمیتوانند از روش تبلیغات برای جذب مشتری استفاده کنند. این برندها فقط قادر هستند که طراحی پست اینستاگرام تبلیغاتی را خودشان به عهده بگیرند و یا آن را به دست افراد متخصص بسپارند. البته امروزه با استفاده از اپلیکیشنهای مختلف نیز میتوان نسبت به طراحی پست اینستاگرام اقدام کرد. برای رسیدن به هدفتان در طراحی پست اینستاگرام، آموزش ببینید تا در تبلیغات خود بهتر عمل کنید.
اگر به دنبال کسب درآمد بیشتر از اینستاگرام هستید، باید از طراحی پست اینستاگرام بصورت حرفهای استفاده کنید. همانطور که میدانید پست یکی از بخشهای مهم اینستاگرام است که در صورت طراحی درست و مناسب میتواند تاثیر فوقالعادهای در فروش محصولات بگذارد. ولی در صورتی که بر عکس این موضوع اتفاق بیفتد نه تنها میزان فروش شما کاهش مییابد، بلکه زمان شما نیز هدر میشود. اگر نیاز به پستهای حرفهای اینستاگرام دارید، با تیم ما در ارتباط باشید تا بهترین پستهای اسلایدی اینستاگرام، پستهای شما باشد.
احتمالا هنوز هم این سوال در ذهن شما مطرح است که استفاده از طراحی پست اینستاگرام چه ضرورتی دارد؟ بهتر است بدانید که مهمترین بخش در موفقیت یک پیج اینستاگرام پستهای آن است. هیچ پیجی را نمیتوان در اینستاگرام پیدا کرد که بدون انتشار پست موفق عمل کند. از عوامل تاثیرگذار در موفقیت پست اینستاگرام میتوان به زمانبندی انتشار پست، تولید محتوای مفید، کیفیت بالای پست، استفاده از استراتژیهای مختلف تولید و انتشار پست و یکپارچگی پست اشاره کرد. لازم به ذکر است که استفاده از یک پست قوی تاثیر بسیار زیادی در کسب و کار اینستاگرامی شما دارد و بر عکس یک پست با طراحی ضعیف میتواند بر روی کسب و کار شما تاثیر منفی بگذارد.
لذا لازم است که در هنگام انتشار پست به تمامی موارد ذکر شده بخصوص کیفیت پست دقت کرد. اگر میخواهید با کیفیتترین پستهای اینستاگرام را داشته باشید، کافی است همین الان پستهای خود را به اینسوشی سفارش بدهید و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.
هزینه طراحی پست اینستاگرام به عوامل مختلفی مانند موارد زیر بستگی دارد:
با این حال گزینههای بسیار زیادی در طراحی پست اینستاگرام موثر است که میتوانید در نظر بگیرید. بهترین روش برای برنامهریزی در اینستاگرام یا سایر صفحات مجازی این است که تصمیم بگیرید آیا قصد سپردن مدیریت پیج خود را بصورت ماهانه دارید یا فقط قصد دارید برخی از طراحی پست اینستاگرام خود را بصورت تکی یا چند تایی به تیم حرفهای ما بسپارید. پیشنهاد میشود در صورتی که علاقمند به برنامهریزی جامع و کاملی در کسب و کار اینستاگرامی خود هستید، حتما به فکر سپردن مدیریت پیج بصورت کامل به افراد حرفهای نیز باشید و قیمت طراحی پست اینستاگرام را بصورت تکی و چندتایی از قبل در نظر بگیرید.
دقت داشته باشید که طراحی و انتشار پست که در پیجهای مختلف مشاهده میکنید، کار آسانی هم نیست. تمامی این پستها باید دارای یک قالب و رنگبندی مخصوص باشد و اینکار زمان زیادی از شما میگیرد. شما بخاطر دلایل ارائه شده در ادامه نیازمند استفاده از تیم متخصص برای اینکار دارید:
بسیاری از شرکتهای تبلیغاتی که در این زمینه ماهر و با تجربه هستند، میتوانند به راحتی بر اساس نوع کسب و کار شما در شبکه اجتماعی نسبت به تهیه تقویم تولید محتوا اقدام کنند. این شرکتها علاوه بر انتشار پست در یک زمان و ساعت مشخص، عوامل بسیاری را برای دیده شدن پست در نظر میگیرند.
برای اینکه بتوانید در این شبکه اجتماعی فعالیت درست و اصولی داشته باشید، باید رقبای خود را نیز که در زمینه مشابه کسب و کار شما فعالیت دارند بررسی کرده و رفتار و فعالیت آنها را به درستی آنالیز کنید. این مرحله بسیار حائز اهمیت است و بهتر است از افراد با تجربه راهنمایی بگیرید.
ممکن است در ابتدای کار فالوورهای خوبی جذب پیج شما شوند ولی با گذشت زمان هر یک از این فالوورها پیج شما را آنفالو کنند. در این صورت که کاربران پیج شما را سریعا ترک میکنند، بر روی عملکرد و موفقیت پیج تاثیر منفی دارد. متخصصین بازاریابی در اینستاگرام به خوبی میدانند که چگونه فالوورهای وفادار برای پیج شما پیدا کنند.
برای اینکه پستهای موجود در پیج شما بهتر و بیشتر دیده شود، باید زمان مناسب برای انتشار پست را بدانید تا محتوای شما را افراد بیشتری ببینند و به تبع آن فالوور بیشتری پیج شما را دنبال کنند.
یکی از عوامل مهم و بسیار تاثیرگذار در بیشتر دیده شدن پیج، استفاه مناسب از هشتگ است. ممکن است تعداد فالوورهای شما بیشتر از 500 نفر نباشد ولی با استفاده و انتخاب هشتگ مناسب برای پست خود، میزان دیده شدن پیج و یا پست شما بیشتر از چند برابر شود. همچنین انتحاب هشتگ نامناسب ممکن است باعث شادوبن شدن صفحه شما شود و تمام زحمات شما را به باد دهد.
امروزه تمامی افراد از تاثیر بسیار زیاد برنامه اینستاگرام آگاه هستند، بخصوص در زمینه کسب و کارهای کوچک و تبلیغاتی که برای بهتر دیده شدن پیج صورت میگیرند. این پیجها با استفاده از طراحی پست اینستاگرام تا به حال توانستهاند به بهترین نتایج دست یافته و درآمد بالایی از شبکه اجتماعی اینستاگرام کسب کنند. طراحی پست اینستاگرام امروز یکی از دغدغههای اصلی صاحبان کسب و کارها و فعالان فضای مجازی است. هر محصول، روش طراحی پست اینستاگرام خاص خود را دارد که باید طبق نوع محصول و سلیقهی مخاطب طراحی شود تا بتواند جای خود را در ذهن و نگاه و سلیقهی مخاطب باز کند.
همانطور که در قسمت قبلی نیز ذکر شده طراحی پست اینستاگرام به یک سری کاور گفته میشود که دارای طراحیهای مخصوصی است که طراحان متخصص این کاورها را با توجه به محصول مورد نظر هر کسب و کار طراحی میکنند و در اختیار صاحب پیج قرار میدهند. شرکتها و یا صاحبان کار این کاور و قالب را با توجه به محصولات و نوع کسب و کار خود انتخاب میکنند که این قالب باید کاملا با کسب و کار ارتباط مستقیم داشته باشد. اینستاگرام یک فضای مجازی بسیار بزرگ است که هزاران کاربر به آن دسترسی دارند. این هنر صاحبان پیج است که بتوانند با استفاده از طراحیهای جذاب و خلاقانه، پیج خود را بالا بکشند تا محصولشان بیشتر دیده شود.
در راستای این امر اینستاگرام به یکی از محیطهای مناسب برای کسب درآمد تبدیل شده است که کاربران توانستهاند از این طریق درآمد بسیاری کسب کنند. برای رسیدن به این مرحله استفاده از طراحی پست اینستاگرام یکی از راههای موفقیت و دیگری استفاده از تبلیغات موثر است، زیرا اینستاگرام یک رسانه اجتماعی با تعامل دو سویه است. طراحی پست اینستاگرام به شکلی حرفهای توجه مخاطب را جلب کرده و مخاطب را وادار به واکنش به پست بهصورت ثبت نظر میکند که این کار موجب بیشتر دیده شدن محصول و درآمد چند برابر میشود.
در بخش اول مقاله گفته شد که اولین مرحله برای طراحی پیج اینستاگرام به شکل قوی و مؤثر، طراحی پست مناسب و خلاقانه است تا برای مخاطب جذاب باشد. برای این منظور، پست طراحی شده باید اغواکننده و خیرهکننده باشد، بهنحویکه بیننده نتواند چشم از آن بردارد. همچنین باید احساساتی مانند هیجان و آرامش را نیز برای مخاطب به ارمغان بیاورد و بهگونهای نیز باشد که کنجکاوی مخاطب را برانگیزد تا او به دنبال پستهای بیشتر و اطلاعات بیشتر در مورد محصول باشد.
باید به این نکته اساسی دقت کرد که در ارائه پست مخصوصاً پستهای تبلیغاتی، باید بهظاهر آنها بسیار اهمیت دهیم، چرا که هرچه ظاهر آنها زیبا و جذاب باشد و هرچه از ایدههای ناب برگرفتهشده باشد، مخاطب بیشتری نیز جذب پستها خواهد شد. در بسیاری از موارد دیده شده که محتوای پیج بسیار قوی بوده، اما به دلیل عدم دقت و ظرافت پایین در طراحی پستها، از بازدید کمی برخوردار شده است؛ به همین دلیل است که داشتن یک قالب پست باکیفیت در کسب و کارهای مجازی کاربرد بسیار بالایی دارد. در طراحی پستها باید به نکات بصری بسیار زیاد توجه کرد؛ برای مثال، رنگ پستها؛ چرا که رنگها از لحاظ روانشناختی تاثیر فراوانی در ذهن مخاطب گذاشته و طرح را ماندگار میکنند. بهعلاوه رنگ قاب پست، پسزمینه تصویر، رنگ نوشتهها و موارد دیگر از ارکان مهمی هستند که میتوانند طرح شما را بینظیر کرده و همچنین باعث متمایز کردن پیج اینستاگرامی شما از سایر پیج ها شوند.
درنهایت ظاهر پیج اینستاگرام شما باید مرتب و آراسته و بهگونهای باشد که توجه مخاطب را جلب کند، همین مرتبی و آراستگی ماندگار در ذهن مخاطب، موجب محبوبتر شدن پیج شما میشود. اینگونه است که با رعایت نکات گفته شده میتوانید پیج خود را در دسته بهترین پیجهای اینستاگرام جای دهید.
در انتخاب طراحی پست اینستاگرام خود بهتر است به سراغ یک گرافیست و یک طراح حرفهای بروید. در این زمینه طراحان زیادی وجود دارند ولی هر گرافیست یا طراحی نیز مناسب و مورد اعتماد نیست. قبل از انتخاب طراح حرفهای از نمونه کارهای وی ببینید، فرد طراح بهتر است سفارش در واتساپ داشته باشد و نماد لازم برای طراحی را دارا باشد. برای اینکار پیشنهاد میشود کار طراحی پست خود را به تیم اینسوشی بسپارید، زیرا قیمت طراحی پست اینستاگرام در اینسوشی بسیار مناسب است. برای این منظور کافی است به نظرات مشتریانی که قبلاً به ما سفارش دادهاند دقت کنید تا متوجه این موضوع شوید.
در صورتی که قصد یادگیری طراحی پست اینستاگرام را دارید میتوانید از دورههای رایگانی که در اینسوشی وجود دارند استفاده کنید. ولی دقت کنید که یادگیری نحوه طراحی پست برای اینستاگرام نیازمند صرف زمان زیادی است و بهتر است خودتان اینکار را انجام ندهید و کار طراحی را به یک فرد حرفهای بسپارید. پس صرف زمان برای یادگیی نحوه طراحی پست اینستاگرام برای شما اصلا مناسب و به صرفه نیست و بهتر است زمان خود را برای اینکار تلف نکنید. مدت زمان لازم برای یادگیری طراحی پست اینستاگرام ممکن است 4 تا 6 ساعت بکشد.
در بحث طراحی پست اینستاگرام، تبلیغات بسیار اهمیت دارد و بهتر است اینکار به تیم طراح سپرده شود. در صورتی که شما سد میلیون بودجه برای تبلیغ پیج خود در اینستاگرام در نظر داشته باشید ولی نتوانید در این زمینه از تبلیغات اصولی و بهینه استفاده کنید، قطعا بودجه شما هدر میشود. طراح پستهای تبلیغاتی برای بالا بردن پیج اینستاگرام به دو شکل صورت میگیرد که اولی ثابت و دومی متحرک است. افراد با توجه به نوع تبلیغ کار خود میتوانند یکی را انتخاب کنند. ولی توصیه میشود به سراغ پست تبلیغاتی متحرک بروید، زیرا بسیاری از مشتریان اینسوشی نسبت به طراحی پست تبلیغاتی متحرک اقدام میکنند و از نتایج بازدید پیج نیز رضایت بسیاری دارند. سایت اینسوشی یکی از بهترین سایتها در زمینه طراحی پست اینستاگرام است که قیمت طراحی پست اینستاگرام آن نیز بسیار کم و مناسب مشتریان است و کمتر از سود محصول میباشد.
سایتهای بسیار زیادی برای طراحی آنلاین پست اینستاگرام وجود دارند که شما میتوانید قیمت طراحی کاور پست اینستاگرام را در آنها مشاهده کنید و نمونه پست اینستاگرام را در این سایتها مشاهده کنید. معمولاً این سایتها مانند سایت اینسوشی ، قیمت طراحی پست و استوری اینستاگرام را در سایت خود بهصورت واضع قرار دادهاند و شما میتوانید بهصورت دقیق از تعرفه طراحی پست و استوری اینستاگرام مطلع شوید.
بسیاری از افرادی که در اینستاگرام در زمینه تولید ویدیو فعالیت دارند، برای جذب مشتری و افزایش فالوور نیاز دارند تا کاور پست اینستاگرام خود را بصوت حرفهای طراحی کنند تا بیشتر کلیک بخورد و این پست یا ویدیو به دلیل افزایش بازدید وارد بخش اکسپلور اینستاگرام شود. طراحی کاور برای پستها معمولا توسط تیم حرفهای و مجرب صورت میگیرد که سایت اینسوشی اینکار را بر عهده طراحان کار بلد خود گذاشنه است. شما با مراجعه به این سایت میتوانید طراحی کاور پست خود را به تیم حرفهای اینسوشی بسپارید تا بهصورت اصولی کاور پست اینستاگرام شما طراحی شود و دغدغه کاور پست جذاب را نداشته باشید.
نقش پست در اینستاگرام به مانند بازوهای متحرکی است که در صورت استفاده صحیح میتواند همه چیز را در زمان کوتاهی حل کرده و نتایج درستی ارائه دهد. ولی در صورتی که از این بازوها به درستی استفاده نشود به راحتی میتوانند کل زحمات پیج شما را از بین ببرند. طراحی درست پست اینستاگرام ممکن است در ابتدا به نظر شما کار راحتی بیاید ولی دارای قوانین پیچیدهای است که فقط تیم حرفهای میتواند از این قواعد به درستی استفاده کند و بهترین پستهای اینستاگرامی را برای پیج شما طراحی کند. اگر دوست دارید که بهترین پستهای طراحی شده در اینستاگرام را با توجه به موضوع پیج خود داشته باشید، کافیست همین الان سفارش طراحی پست اینستاگرام خود را در سایت معتبر اینسوشی ثبت کنید و از تخفیفات و خدمات ویژه ما نیز بهرهمند شوید.
همه شما خوب میدانید که اینستاگرام فابلیت انتشار فیلم و یا عکس را در اختیار کاربرانش قرار داده است. حتی امکان استفاده ترکیبی از عکس، فیلم و صورت برای کاربران اینستاگرام وجود دارد تا بتوانند از این طریق افراد بیشتری را به سمت خود جذب کنند. مهمترین قانونی که در این برنامه وجود دارد این است که کاربران پیج هایی که از انواع پستهای موجود استفاده میکنند، فالوورها و طرفداران بیشتری دارند.
این موضوع دقیقا مصداق این مثال است که هیچ فردی دلش نمیخواهد فقط به شبکه خبر گوش کند و یا همیشه تبلیغات تلویزیون را مشاهده کند. استفاده ترکیبی از این سه مورد میتواند کاربران را بیشتر به سمت پیج شما جذب کند و آنها را مشتاق نگه دارد. در این مرحله استفاده از استراتژی مناسب برای اینستاگرام خیلی به درد میخورد. برای تمامی کسب و کارها نیاز به برنامهریزی است و باید قیمت طراحی پست اینستاگرام پرداخته شود تا تعداد فالووران به مرور افزایش یابد و سئوی پیج نیز افزایش یابد.
اما انواع پست میتواند به صورت:
در بسیاری از موارد نیاز است تا تصاویر خوبی از محصولات یا پشت سحنه کسب و کارمان را بصورت ادیت شده و یا طراحی شده در اختیار کاربران بگذاریم. برای استفاده از این طراحیها و ادیتهای جذاب برای جذب مشتری بهتر است قیمت طراحی پست اینستاگرام را بپردازید تا تیم حرفهای اینسوشی بتوانند توجه ویژهای به طراحی این پستها داشته باشند.
شاید توجه کرده باشید که پستهایی که به صورت ویدیو هستند، بازدید بیشتری دارند و کاربران به این موضوع بیشتر علاقمند هستند. ما معمولا به دنبال داستانها و ادامهدار بودن پستها هستیم. قیمت طراحی پست اینستاگرامی در ویدیوها به دلیل زمان بر بودن و دشواری در ساخت بیشتر از تعرفه طراحی پست اینستاگرام در شکلهای دیگر است.
در قسمت قبلی گفته شد که بازدید پستهای ویدیویی بیشتر از پست عکس است ولی طراحی قالب ویدیو نیز گرانتر از سایر مدلها میباشد. در برخی موارد نیز شما نیاز به ویدیو به همراه عکس را دارید. در واقع این مدل پست همان عکس بصورت متحرک است که برای کاربران نمایش داده میشود. تعرفه طراحی پست اینستاگرام ویدیو عکس ارزانتر و به صرفهتر از ویدیو است.
سفارش طراحی پستهای اینستاگرام در هر شرکتی بسته به انصاف و همچنین تجربه و توان آن شرکت دارد ولی در ادامه با قیمت طراحی پست اینستاگرام در سایت اینسوشی آشنا میشوید.
جدول تعرفه طراحی پست اینستاگرام در سایت اینسوشی:
پلن اختصاصی
پست اختصاصی98.000
تومانطراحی 1 پست اختصاصی متناسب با موضوع
پلن سفارشی
پستهای سفارشی490.000
تومانطراحی 5 اسلاید سفارشی برای پیج اینستاگرام شما
پلن ویژه
پستهای ویژه900.000
تومانطراحی 10 پست اینستاگرام ویژه کسب و کار شما
پلن اقتصادی
پستهای بصرفه1.760.000
تومانطراحی 20 پست اینستاگرام اقتصادی و بصرفه
سفارشات طراحی قالب پست اینستاگرام پس از آماده شدن میتوانند با توجه به نیاز صاحب پیج و انتخاب آنها در سه فرمت تحویل داده شوند. ولی توصیه میشود همیشه طراحی پست اینستاگرامی خود را به شکل و فرمتی انتخاب کنید که با موبایل نیز قابل ادیت باشد که این فرمت PNG است. ولی اگر دسترسی شما به کامپیوتر و نرم افزار فتوشاپ به راحتی وجود دارد بهتر است طراحی خود را در قالب PSD تحویل بگیرید که جای کار و انعطاف بیشتری به شما میدهد.
یکی از متداولترین فرمتهای پست اینستاگرام این فرمت است که فایل طراحی را در بهترین کیفیت و بصورت مستقل به شما تحویل میدهد.
از دیگر فرمتهای پر طرفدار در پست اینستاگرامی که به آسانی با برنامهها و ابزارهای ادیت عکس قابل ویرایش و ایجاد پست جدید است، فرمت PNGمی باشد. در صورت دسترسی به برنامههای جانبی ادیت عکس فایل طراحی خود را در این فرمت تحویل بگیرید تا فایل طراحی شما در بهترین کیفیت و بصورت کامل تحویل داده شود.
آخرین روشی که میتوانید فایلهای سفارشی خود را تحویل بگیرید، فرمت PSD میباشد که با نرم افزار فتوشاپ و داخل کامپیوتر قابل تغییر است. فایل نهایی شما با فرمت PSD میباشد ولی میتوانید بعدا فرمت آن را به JPG و یا PNG تغییر بدهید. با توجه به خام بودن فایل شما، به سادگی میتوانید با داشتن یک کامپیوتر فایلهای خود را برای پستهای بعدی آماده کنید.
طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای پیج شما یکی از تخصصهای پیج اینسوشی است. شما با توجه به مهارت و گرافیک سایت اینسوشی میتوانید هر نوع بنر تبلیغاتی که نیاز دارید را سفارش دهید. در صورتی که علاقمند به بنرهای تبلیغاتی که جدیدا در اینستاگرام مد شدهاند، هستید و میخواهید در زمان کوتاهی این بنرهای تبلیغاتی با پیج شما شخصیسازی شوند و تبدیل به بخشی از هویت برند و کسب و کار شما شوند، میتوانید با سفارش به پیج اینسوشی در کوتاهترین زمان این بنرها را سفارش دهید. بعد از سفارش این بنرهای تبلیغاتی به زودی به دست شما میرسد و میتوانید جهت موفقیت پیجتان از آنها استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت طراحی بروزترین بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام، در ابتدا سفارش خود و جزئیات آن را ثبت کنید تا کارشناسان ما برآورد هزینه کرده و متعاقبا هزینه آن را به شما اعلام کنند.
استوری یکی دیگر از قسمتهای مهم اینستاگرام برای افزایش فروش و کسب درآمد است که قواعد خاص خودش را دارد و اگر این قواعد رعایت نشود، تمام زحمات و هزینه شما هدر میشود. اگر میخواهید به صورت حرفهای طراحی استوری اینستاگرام را یاد بگیرید و نه تنها برای پیچ خود استوری طراحی کنید، بلکه از طریق طراحی استوری اینستاگرام برای پیجهای دیگر نیز کسب درآمد کنید، در کلاسهای اینستاگرام خصوصی ما شرکت کنید. اگر تا الان از طریق اینستاگرام درآمد نداشتید و یا کسب درآمد می کردید ولی پول خوبی در نمیآوردید، با شرکت در کلاسهای خصوصی اینستاگرام ما به درآمدهای باور نکردنی برسید.
هدف از طراحی پست اینستاگرام جذف مخاطبین هدف است که با توجه به این امر، تمامی پستهای پسج اینستاگرام باید به نحوی طراحی شوند که بتواند برای مخاطبان جذاب باشد و آنها را به سوی خود جلب کند. به بیان دیگر، هدف از طراحی پست اینستاگرام، جذب مخاطب برای استفاده از خدمات پیج میباشد که با توجه به این موضوع طراحی پست شما باید توسط تیمی متخصص انجام شود.
بله. این امکان وجود دارد که با استفاده از موبایل نسبت به طراحی پست اینستاگرام اقدام کنید ولی ممکن است کار با این نرم افزارها در گوشی کار سختی باشد. با توجه به این موضوع توصیه میشود که از خدمات سایت اینسوشی بدون هیچ دردسری استفاده کنید تا قالب پست اینستاگرام خود را در سایز مناسب و استانداردی تحویل گرفته و از آن استفاده کنید.
توصیه میشود در صورت امکان از تصاویر پست اینستاگرام اختصاصی استفاده شود. در صورتی که قصد دارید از تصاویر آماده برای انتشار در پست استفاده کنید، بهتر است به سراغ سایتهای معروف گرافیکی مانند freepik بروید. در این صورت بهتر است به قوانین کپی رایت نیز توجه کنید. ولی در حالت کلی بهتر است از تصاویر اختصاصی استفاده کنید.
طراحی حرفهای پیج اینستاگرام زمانی اتفاق میافتد که شما از عکسهایی حرفهای در کنار رنگهایی درست استفاده کنید. دقت داشته باشید که برای انتخاب رنگ باید به پرسونای مخاطب دقت کنید و طبق الگوهای روانشناسی رنگ انتخاب کنید. با توجه به این موضوع بد نیست به این موضوع هم اشاره کنم که قالب پستهای اینستاگرام که توسط سایت اینسوشی طراحی میشوند، طبق الگوهای روانشناختی و پرسونای مخاطب میباشند.
برای طراحی پست اینستاگرام از نرم افزارها و یا برنامههای زیادی میتوان استفاده کرد که توسط تیم سایت اینسوشی و تجربهای که در زمینه طراحی پست دارد، معرفی شدهاند. این ابزارها شامل PhotoShop، Adobe Spark Post و Canva و … میباشند. البته فقط موارد ذکر شده برای طراحی پست اینستاگرامی نیستند که میتوان از آنها استفاده کرد. از ابزارهای پیشنهاد شده در ادامه نیز میتوانید برای طراحی پست اینستاگرام خود استفاده کنید.
با توجه به انواع پست اینستاگرامی که وجود دارند، همه شما میتوانید به دو شکل یا در دو نوع نسبت به سفارش پست اینستاگرام خود اقدام کنید. یکی از عواملی که در قیمت طراحی پست اینستاگرام تاثیرگذار است، نوع پست اینستاگرامی میباشد که در ادامه مختصرا شرح داده شده است.
در این نوع پست، طراح پست اینستاگرام از یک مدل به خصوص یا مدلهای مختلفی برای پستهای تکی شما استفاده میکند. مثلا یک رنگ زرد که کل پست شما را تشکیل میدهد در تمام پستهای تکی شما استفاده میشود. برای سفارش طراحی قالب اینستاگرام به صورت تکی با تیم متخصص سایت اینسوشی همراه باشید.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی در طراحی پست اینستاگرامی در قالب اسلاید به این صورت عمل میشود که یک طرح مرتب برای تمامی اسلایدها ساخته میشود. با این تفاوت که هر صفحه قسمتی از این طرح را شامل میشود و در هنگام رسیدن به آخرین صفحه، طرح پست کامل میشود. طراحی گرافیکی این مدل پست اسلایدی بسیار زیبا و جذاب است. دقت کنید که قیمت طراحی پست اینستاگرام به صورت اسلایدی نسبت به طراحی پست تکی بیشتر و گرانتر است. امفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
چرا باید به طراحی پست اینستاگرام اهمیت دهیم؟ یکی از قسمتهای اصلی و مهم در پیج اینستاگرام شما پست است. در صورتی که ویترین پیج شما مناسب و جذاب نباشد و بصورت در هم ریخته و نامنظم به نظر برسد، هیچ کاربری به مشتری دائم تبدیل نخواهد شد. در این مقاله بطور کامل درباره طراحی پست اینستاگرامی و هزینه طراحی این قالبها صحبت شده است.
انواع پست اینستاگرام چیست؟ ما در این برنامه میتوانیم انواع مختلفی پست تولید کنیم. صوت، ویدیو و متن و عکس همه این مدلها برای ارتباط با مخاطب لازم است برای دیدن تعرفه هریک از این مدلها مقاله فوق را بخوانید.
قیمت طراحی پست اینستاگرام چقدر است؟ طراحی هر پست بسته به تعداد و نوع کار شما متفاوت است. اما شما میتوانید قیمت انواع پست را در این مقاله ببینید.
اسلاید پست یکی از قابلیت های مهم اینستاگرام است. اهمیت تولید محتوای بهینه، سفارش طراحی ۱۰ اسلاید پست اینستاگرام را ضروری می کند. اسلاید پست، به پستی گفته می شود که از چندین صفحه تشکیل شده است. هر کدام از...
650,000 تومان
سفارش طراحی ۵ اسلاید پست اینستاگرام برای برخی از افراد که مهارت کافی در بازاریابی محتوا ندارند، ضروری به حساب می آید. امروزه اپلیکیشن اینستاگرام به عنوان محبوب ترین پلتفرم در بین ایرانیان شناخته می شود. بسیاری از افراد به...
350,000 تومان
طراحی اختصاصی پست اینستاگرام (یک اسلاید)، یکی از خدماتی است که در اینسوشی به مخاطبان ارائه می شود. با توجه به اینکه اینستاگرام فضای مناسبی برای گسترش کسب و کار ها به شمار می رود، افراد باید زمان بیشتری برای...
90,000 تومان
کسب درآمد در اینستاگرام، به مهارت کافی در تولید محتوای با کیفیت نیاز دارد. افرادی که قادر به تولید محتوا نیستند، بهتر است که از پکیج های تولید محتوا استفاده کنند. با یک استراتژی مناسب، می توان تعامل با مخاطبین...
1,760,000 تومان
با عضویت در خبرنامه اینسوشی از آخرین تخفیف های ویژه بهره مند شوید...
فقط کمپین ها و تخفیف های ویژه را به شما ایمیل خواهیم کرد.شرکت خدمات تولید محتوای شبکه های اجتماعی | اینسوشی
شرکت تولید محتوای اینسوشی متشکل از تیمی متخصص و حرفه ای در زمینه تولید انواع محتوا است. اینسوشی با هدف تولید محتوای شبکههای اجتماعی شروع به کار کرد تا بتواند تجربه ای متفاوت و ارزشمند را برای مشتریان خود رقم بزند. اینسوشی خدمات تولید محتوا برای اینستاگرام، لینکدین و سایر شبکه های اجتماعی را ارائه میدهد. در این خصوص نیز انواع محتواها شامل محتوای متنی، تصویری، ویدئویی و صوتی را عرضه میکند.