ads
اینسوشی لوگوی صفحه فروشگاه 264-85
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

آموزش طراحی بنر تبلیغاتی در اینستاگرام + نکات مسخره!

دسته بندی :اینستاگرام ۱۴ آبان ۱۴۰۰ هانیه موسوی 1642
آموزش طراحی بنر تبلیغاتی برای اینستاگرام

یادگیری نحوه ساخت بنر تبلیغاتی در اینستاگرام

در این مقاله به آموزش طراحی بنر اینستاگرام می‌پردازیم. اینستاگرام در حال حاضر بیشتر از 700 میلیون کاربر فعال دارد. با گذشت زمان هر روز به تعداد این افراد اضافه می‌شود. بسیاری از کاربران برای رونق دادن به کسب و کار آنلاین و توسعه آن از بنرهای تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

ممکن است تصور کنید که این افراد برای ساخت بنر تبلیغاتی خود متحمل هزینه‌های هنگفتی می‌شوند! ولی اصلا اینطور نیست! این افراد فقط رازهای مهم تبلیغ در اینستاگرام را یاد گرفته‌اند. کاربرانی که این رازها را می‌دانند، تعداد فالوورهای خود را به چندین میلیون نیز رسانده‌اند.

قبل از طراحی یا انتخاب بنر تبلیغاتی باید روند تبلیغات در اینستاگرام را فهمید. به این صورت که: از زمان انتشار تبلیغ در اینستاگرام شما مدت زمان بسیار کمی دارید که مخاطب خود را جذب کنید. چگونه؟ در ادامه آن را شرح خواهیم داد.

اولین گام برای ساخت بنر تبلیغاتی در اینستاگرام چیست؟

به عنوان اولین گام آموزش طراحی بنر اینستاگرام، بهتر است بدانید که بنر تبلیغاتی از دو قسمت تشکیل شده است. یک قسمت تصویر و قسمت دیگر کپشن و یا توضیحات زیر تصویر! ما باید به هر دو مورد فکر کنیم و برایشان برنامه ریزی داشته باشیم. نمونه‌ای از بنر تبلیغاتی را در شکل زیر مشاهده می‌کنید.

مثالی از طراحی بنر تبلیغاتی در اینستاگرام
مثالی از طراحی بنر تبلیغاتی در اینستاگرام

فرق بین بنر تبلیغاتی با پست معمولی در اینستاگرام چیست؟

قبل از آموزش نحوه طراحی بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام، میبایست با مفاهیم پایه و بنیادی کاملا آشنا شوید. به همین دلیل در این مرحله به تفاوت بین بنر تبلیغاتی و پست معمولی می‌پردازیم. سپس ادامه ماجرا را از سر خواهیم گرفت. اما این بنر با پست معمولی در اینستاگرام متفاوت است.

بنر تبلیغاتی در اینستاگرام نیز به تصویر و یا ویدیویی که در اینستاگرام منتشر می‌شود گفته می‌شود. ولی بنر تبلیغاتی با هدفی خاصی در صفحات خاصی (که عموما معروف و پربازدید هستند از جمله صفحات اینفلوئنسرها) منتشر می‌شود.

بنرهای تبلیغاتی عموما از کاربران درخواستی دارند. بنری موفق‌تر خواهد بود که بدون آن‌که مخاطب متوجه شود، او را به انجام آن کار ترغیب کند. برای مثال خرید یا فالو کردن پیج یا مشارکت در کامنت گذاشتن از اهداف بنرهای تبلیغاتی است. تبلیغ باید به گونه‌ای باشد که مخاطب از دیدن آن لذت ببرد نه این‌که بخواهد هر چه زودتر از شر آن خلاص شود.

6 نکته مهم اما مسخره در تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام دو اصل اساسی و ساده دارد:

  • باید هدفمند باشد
  • باید سبب تعامل کاربران شود

اما هدفمند بودن و تعامل پذیری تبلیغات در اینستاگرام به چه معناست؟

1. هدفمند بودن بنر تبلیغاتی

منظور از هدفمند بودن بنر تبلیغاتی این است که قبل از ساخت آن باید بدانید که این پست به چه منظوری ساخته می‌شود؟ چه درخواستی از مخاطب دارد؟ برای چه افرادی مناسب است؟ در چه پیجی باید منتشر شود؟ فرد تبلیغ کننده در محیط اینستاگرام باید به این نکته توجه کند که در صورت هدفمند نبودن بنر، ممکن است به نتایج مفید و مثبتی نرسد. این یعنی هدر رفت هزینه و زمان! لذا قبل از ساخت بنر تبلیغاتی باید پاسخ هر یک از سوالات زیر را بطور دقیق بدانید:

– مخاطبان هدف این تبلیغ خانم هستند یا آقا؟

تعیین کنید که کسانی که بنر تبلیغاتی شما را مشاهده می‌کنند، آقایان هستند و یا بانوان؟ جنسیت مخاطبان و نوع محصول تبلیغاتی بسیار مهم است. بنر تبلیغاتی را متناسب با مخاطبان خود، جنسیت و سلیقه آن‌ها بسازید.

– سن مخاطبان

در هر تبلیغی سعی کنید سن مخاطبان خود را در نظر بگیرید و مطابق با آن بنر تبلیغاتی خود را بسازید. برخی تصاویر برای نوجوان‌ها جذاب است که از نظر میان سالان حتی میتواند نامناسب به نظر برسد! یا تصاویری که برای زنان 50 الی 60 سال مناسب است، از دید یک پسر نو جوان 10 الی 20 ساله کلیشه‌ای و حوصله سر بر است.

– مخاطبان شما اهل کجا هستند و فرهنگ آنها

قبل از ساخت بنر تبلیغاتی باید دقت کنید که فروش ما در کدام شهر است؟ آیا امکان ارسال محصول به شهرهای دیگر را دارید؟ یا آیا تبلیغ شما تناسب با فرهنگ آن منطقه است؟ اهالی آن منطقه چه نوع محتوایی را دوست دارند؟ متن جدی و خشک توجه آن ها را جلب می‌کند یا صمیمی و عامیانه؟ در چه پیج هایی میتوان آن ها را پیدا کرد؟ چشمشان به دیدن چه محتواهایی عادت کرده است؟

– علاقه مخاطبان مورد نظر

از رازهای موفقیت تبلیغات در اینستاگرام توجه به سلایق و علاقه‌ مشتریان است. با داشتن تبلیغات جذاب ممکن است حتی کاربرانی که نیازی به خرید کالا نداشته باشند، با دیدن بنر تبلیغاتی شما تصمیم به خرید بگیرند.

2. داشتن امکان تعامل در بنر تبلیغاتی

دومین خصوصیتی که یک بنر تبلیغاتی باید داشته باشد تعاملی بودن آن است. منظور از تعاملی بودن این است بنر منتشر شده توانایی ارتباط با مخاطب را داشته باشد. این مسئله که تبلیغ خشک و خالی و یا جذاب طراحی شود و بتواند نظر مخاطب را به خود جلب کند بستگی به توانایی شما دارد. یک بنر تبلیغاتی باید دارای یک‌سری ویژگی‌ها باشد تا بتواند در معرض دید قرار بگیرد و مخاطبان را به خود جذب کند. در ادامه با نحوه ساخت بنر تبلیغاتی در اینستاگرام آشنا می‌شوید.

قابلیت تعامل در بنر تبلیغاتی
قابلیت تعامل در بنر تبلیغاتی

3. شخصیت دادن به تبلیغ

توصیه می‌شود که در تبلیغ عکس و یا ویدیو از طرز فکر خود استفاده کنید و آن را بطور واضح به مخاطبان خود نشان دهید. در ساخت بنر تبلیغاتی باید روی احساسات کاربران تمرکز کنید و سعی کنید احساسات آن‌ها را تحریک کنید. بسیاری از افراد از اینستاگرام به عنوان محیطی برای سرگرمی استفاده می‌کنند لذا مهم است که بنر تبلیغاتی شما خشک و زمخت نباشد. سعی کنید از عکس جذابی در بنر استفاده کنید. همچنین استفاده از لوگو نیز در ساخت بنر فراموش نشود.

استفاده از عکس جذاب در ساخت بنر تبلیغاتی
استفاده از عکس جذاب در ساخت بنر تبلیغاتی

4. ارتباط معنایی بنر با کپشن

محیط اینستاگرام اصلا جدی نیست و با دیگر اپلیکیشن‌ها تفاوت دارد. دقت کنید که از عکس جذاب برای ساخت بنر و یک کپشن مرتبط با عکس در بنر تبلیلغاتی خود استفاده کنید. باید از کپشن‌های کوتاه و واضح برای رساندن مطلب به مخاطبان استفاده کنید.

5. استفاده از هشتگ در بنر تبلیغاتی

استفاده از هشتگ در بنر تبلیغاتی باعث می‌شود پست مورد نظر بیشتر دیده شود. هشتگ ها مخاطبان هدف را به صفحه اینستاگرام جذب می کنند و فرصت های بیشتری را برای فروش یا ارائه خدمات فراهم می کنند. آن ها طیف گسترده ای از عبارات مرتبط هستند که بنرها تبلیغاتی را به افراد زیادی نشان می دهند.

  • هشتگ هایی که محبوب هستند، باید درج شوند.
  • تعداد فالوورهای هر هشتگ، نشان دهنده علاقه مخاطبان است.
استفاده از هشتگ برای بنر تبلیغاتی
استفاده از هشتگ برای بنر تبلیغاتی

6. انتشار بنر در ساعت اوج مصرف اینستاگرام

منظور از عبارت فوق این است که در ساعات شلوغ و پرترافیک اینستاگرام بنر تبلیغاتی خود را منتشر کنید. توجه به ساعات حضور مخاطبان در اینستاگرام در دیده شدن تبلیغ بسیار ضروری است. با توجه به اینکه در برخی از ساعات شبانه روز، فعالیت کاربران بیشتر است، ساعت انتشار اهمیت ویژه ای پیدا می کند.

  • ساعت 9 تا 12 شب بهترین زمان انتشار بنر تبلیغاتی است.
  • در این ساعات افراد تازه موبایل های خود را به دست می گیرند و وارد فضای مجازی می شوند.
  • با فعالیت موثر در این ساعات، بازاریابی و جذب مخاطب به شکل موثری انجام می شود.

چگونه می‌توان یک بنر تبلیغاتی جذاب تولید کرد؟

به عنوان یک فرد غیر متخصص آیا می‌توان با دیدن آموزش طراحی بنر اینستاگرام یک بنر مناسب طراحی کرد؟ در ادامه با معرفی ابزار طراحی بنر و نحوه طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ و نیز با گوشی این کار را برای شما آسان‌تر کرده‌ایم. این آموزش کاملا رایگان است و فقط نیازمند صرف وقت و انرژی است. در ابتدا نیاز به یک عکس و یک کپشن جذاب برای ساخت بنر دارید. در ادامه کافی است نکات زیر را در ایجاد بنر تبلیغاتی در نظر بگیرید.

آموزش طراحی بنر
آموزش طراحی بنر

ابزار های طراحی بنر تیلیغاتی

ابزارهای وب سایت برای ایجاد تبلیغات بنری جذاب استفاده می شوند. با کمک آن ها می توان تنوعی از طرح‌ بندی، رنگ‌ها، فونت‌ها و عکس‌ها را انتخاب کرد. علاوه بر این، به لطف اندازه های قالب از پیش تعیین شده برای هر پلتفرم، همیشه اندازه های ایده آل در دسترس هستند. با چند کلیک ساده می توان رسانه های ظاهری زیبا و تخصصی برای بنرها ایجاد کرد.

این ابزارها شرکت ها و آژانس های زیادی را در ساخت بنرهای تبلیغاتی پشتیبانی می کنند. تیم‌های بازاریابی و طراحی برای مقیاس‌بندی ارتباطات بصری به تولید طرح‌ های با کیفیت بالاتر می پردازند. این بنرها را می توان در همه پلتفرم ها، استفاده کرد. همچنین؛ بنرها در فرمت های مختلفی ساخته می شوند. برای طراحی بنر، نباید ذکر راه های ارتباطی با مشتریان فراموش شود.

استفاده از ابزارهای طراحی بنر تبلیغاتی

محتوای آموزش طراحی بنر اینستاگرام برای هر کدام از ابزارهای ساخت آن متفاوت است. نکته ای که بسیار حائز اهمیت است، وجود فاکتورهای مهم در هر ابزار است. هر کدام از آنها امکان ایجاد تغییرات در رنگ، انتخاب طرح و زمینه مناسب را ایجاد کرده اند. همچنین؛ طراحی خاصی با استفاده از امکانات ابزارها برای بنرهای تبلیغاتی اجرا می شود.

۱. سایت Flexitive
۲. برنامه Canva
۳. سایت Fotor
۴. سایت Creatopy
۵. سایت Animatron

ابزارهای ساخت بنر تبلیغاتی
ابزارهای ساخت بنر تبلیغاتی

نحوه انتخاب تصاویر مناسب برای بنر های تبلیغاتی اینستاگرام

در انتخاب تصویر باید فاکتور های زیادی در نظر گرفته شود. همه این موارد به هنگام آموزش طراحی بنر اینستاگرام مطرح می شوند.

جذابیت تصویر

تصویر بنر تبلیغاتی باید به اندازه کافی جذاب باشد. مخاطب باید برای لحظاتی روی بنر تبلیغاتی تمرکز کند. این موضوع نشان دهنده این است که سازندگان بنر باید به خوبی مخاطبان خود را بشناسند. تصویر حاوی پیام برای مخاطبان است، بنابراین؛ باید از موضوع مشابهی پیروی کند.

  • در نظر گرفتن نیازهای مشتری در انتخاب تصویر بنر بسیار حائز اهمیت است.
  • تصاویر باید به اندازه کافی نشاط و سرزندگی داشته باشند.
  • انتخاب رنگ تاثیر مستقیمی بر نتیجه بخشی بنر تبلیغاتی دارد.
  • بهتر است که برای جذاب تر شدن بنر، محدودیت ها کنار گذاشته شوند.

توجه به جزئیات

به کار بردن تصاویر قدیمی، طراحی بنر را به طور کامل تحت تاثیر قرار می دهد. تصویر به هیچ عنوان برای ساخت بنر و جذب مخاطب کاربردی نخواهد بود. در صورت استفاده از تصاویر اشخاص برای بنر تبلیغاتی، باید به جزئیات تصویر بیشتر دقت کرد. تبلیغات به صورت گسترده در شبکه های مجازی مختلف انجام می شود و توجه کردن به جزئیات، کیفیت بنر تبلیغاتی را چندین برابر می کند.

طراحی بنر تبلیغاتی با جزئیات
طراحی بنر تبلیغاتی با جزئیات

سن مشتری

در ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام باید به سن مخاطبان هم توجه کرد. مفاهیم به کار رفته شده باید برای قشر مورد نظر قابل درک و مهم باشند. با توجه به اینکه درک افراد از موضوعات متفاوت است، باید سن مشتریان درجه اول اهمیت برای ایجاد تفاوت در بنر قرار بگیرد.

ارتباط موضوعی

اگر برای بنر تبلیغاتی از عکس های غیر مرتبط استفاده شود، مخاطبان نه تنها به برند علاقه‌مند نمی شوند، بلکه نسبت به آن بی اعتماد خواهند شد. بهترین تصاویر برای بنر، تصاویر محصول به همراه جزئیات زیبای آن هستند. تصاویر باید به بهترین شکل و بالاترین کیفیت استفاده شوند. داشتن استراتژی بازاریابی مناسب موجب هدفمندی بنر تبلیغاتی خواهد شد.

کپشن بنر تبلیغاتی با کمک کپی رایتری حرفه ای

یکی از مهم ترین بخش های آموزش طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام، کپشن است. طراحی و ساخت کپشن باید به روش کپی رایترها انجام شود‌. این افراد تسلط زیادی بر لغات دارند و عبارات تاثیرگذاری را در کنار هم می چینند. بروز خلاقیت در نوشتن کپشن برای تبلیغات اینستاگرام کار افراد حرفه ای است. آن ها به گونه ای متن را می نویسند که مخاطبان هدف مشتاق به خرید محصول شوند. سفارش طراحی متن برای کپشن اینستاگرام توسط این افراد متخصص انجام می شود.

کپشن برای بنر تبلیغاتی
کپشن برای بنر تبلیغاتی

کپی رایتینگ حرفه ای چیست؟

کپی رایتینگ یکی از مشاغلی است که به عنوان خدمات اینستاگرامی شناخته می شود. عباراتی که در کپشن ها نوشته می شوند، بسیار محدود و تاثیر گذار هستند. به عبارتی، این افراد صرفاً محتوای تبلیغاتی را آماده می کنند.

  • محتوانویسی آن ها بر اساس اصول بازاریابی دیجیتال است.
  • کپی رایتر ها به گونه ای کپشن می نویسند که محصول حتما به فروش برسد.
  • هدف آنها تاثیرگذاری و جذب مخاطب است.
  • عبارات تبلیغاتی به صورت کوتاه و با ذکر نام برند به کار می روند.
  • کپشن های تبلیغاتی معمولاً شامل معرفی محصولات و خدمات هستند.

آموزش مرحله به مرحله ساخت بنر تبلیغاتی با فتوشاپ

این راهنمای کوتاه در مورد نحوه طراحی یک بنر برای افرادی که تجربه طراحی کمی دارند یا اصلاً تجربه ندارند، مفید است. این آموزش به آن ها کمک می کند تا به تنهایی یک بنر را بسازند. این مراحل آسان را به صورت کامل دنبال کنید تا در کمترین زمان یک بنر آماده چاپ داشته باشید.

مرحله ۱

  • برای ایجاد سند جدید در فتوشاپ، File و New را انتخاب کنید.
  • با این کار یک پنجره New File باز می شود که در آن می توانید تمام ویژگی های بنر خود را انتخاب کنید.
  • اندازه و وضوح را انتخاب کنید.
  • رزولوشن باید به درستی انتخاب شود.
  • به این ترتیب با یک فایل حجیم مواجه نخواهید شد.
  • حالت رنگ باید CMYK باشد.
  • این حالتی است که برای چاپ استفاده می شود و پس زمینه سفید را ایجاد می کند.
ساخت بنر با فتوشاپ
ساخت بنر با فتوشاپ

مرحله ۲

برای درج تصویر File and Place را انتخاب کنید تا یک پنجره باز می شود. تصویر مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی مکان کلیک کنید. تصویری که انتخاب شده است، به این صورت روی بنر ظاهر می شود. برای جابجایی تصویر به سادگی کلیک کرده و آن را بکشید.

  • برای تغییر اندازه آن، ماوس را روی یکی از گوشه های آن نگه دارید تا مکان نما به صورت یک فلش دو طرفه ظاهر شود.
  • Shift را نگه دارید و بکشید تا اندازه آن تغییر کند.
  • با تکرار این فرآیند هر تعداد عکسی که لازم باشد، اضافه می شود.
  • برای تغییر اندازه بر روی Edit کلیک کرده و سپس Free Transform را انتخاب کنید.

مرحله ۳

در این مرحله، افزودن متن را از منوی کناری انتخاب کنید. برای شروع تایپ، روی هر نقطه روی بنر کلیک کنید. پس از اتمام کار، همان کاری را که با قرار دادن تصاویر انجام شده است، تأیید کنید. برای جابجایی متن، لایه ای را که روی آن قرار دارد و ابزار حرکت را از منوی سمت چپ انتخاب کرده و سپس آن را بکشید. در صورت نیاز، این فرآیند باید تکرار شود تا متن بیشتری اضافه کنید.

  • می توانید اندازه متن را به همان روشی که اندازه عکس ها را تغییر داده اید، تغییر دهید.
  • با مراجعه به آدرس Edit و Free Transform و با استفاده از Move Tool آن را جابه جا کنید.
بنر تبلیغاتی با فتوشاپ
بنر تبلیغاتی با فتوشاپ

مرحله ۴

در این مرحله برای تغییر رنگ پس زمینه، ابزار paint bucket را از منوی سمت چپ و لایه پس زمینه انتخاب کنید. اینجا، رنگ را از بین نمونه ها یا طیف رنگی انتخاب می کنید. برای آموزش طراحی بنر اینستاگرام، توجه به انتخاب رنگ حائز اهمیت است. برای تغییر رنگ پس زمینه کافی است که بر روی بنر کلیک کنید.

مرحله ۵

برای ذخیره فایل، File را انتخاب کرده و سپس یک پنجره Save As باز می شود. ابتدا فایل را با فرمت فتوشاپ ذخیره کرده تا بتوانید در آینده تغییراتی در آن اعمال کنید. سپس، باید مراحل دوباره تکرار شود. در نهایت، فایل باید به فرمت pdf فتوشاپ ذخیره شود. این فایلی است که برای چاپگر استفاده می شود. چاپ با کیفیت بالا به عنوان پیش فرض تنظیم شده است.

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی

سایت ها و اپلیکیشن های زیادی برای ساخت بنر تبلیغاتی کاربرد دارند. برنامه های Canva و Poster Maker برای افراد مبتدی بسیار کارآمد هستند. آموزش طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی از طریق برنامه های کاربردی، مهارت ویژه ای در افراد ایجاد می کند.

طراحی بنر با Canva
طراحی بنر با Canva

برنامه Canva

ابزارهای زیادی برای ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی وجود دارند اما بدون شک یکی از بهترین ها برنامه Canva است. با استفاده از آن می توان بهترین بنرهای تبلیغاتی را ساخت. وجود قالب های آماده کار را بسیار راحت تر می کند. امکان ویرایش متن، تصاویر، رنگ، روشنایی و موارد دیگر در آن وجود دارد. از همه مهم تر اینکه برای افراد مبتدی که نیاز به آموزش طراحی بنر اینستاگرام دارند، کار با آن بسیار راحت تر است. تصاویر و بنرهایی که با Canva ساخته می شوند، به راحتی قابل اشتراک گذاری هستند.

  • به هیچ عنوان کیفیت آنها بعد از اشتراک کاهش پیدا نمی کند.
  • بعد از باز کردن برنامه Canva، باید دسته بندی مورد نظر انتخاب شود.
  • دسته بندی ها شامل استوری، پست و غیره هستند.
  • محبوبیت این برنامه باعث شده است تا قابلیت های زیادی در آن به وجود آید.
  • هر بار ویژگی‌های منحصر به فرد جدیدی به آن اضافه می شود.
  • از انیمیشن ها و قالب های مناسب باید در ساخت بنر استفاده شود.
  • محیط نرم افزار برای ویرایش و ایجاد تغییرات بسیار کاربردی است.

طراحی بنر با برنامه Poster Maker

در آموزش طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی، برنامه Poster Marker یکی از مطرح ترین ها است. قالب های آماده که در این برنامه ارائه شده اند، متناسب با نیاز قابل تغییر هستند. با کمک این برنامه افراد مبتدی هم طراحی اختصاصی برای بنر را انجام می دهند. استیکرهای جذاب و افکت های فوق العاده، باید برای بنر استفاده شوند. خوشبختانه، در این برنامه تمامی ویژگی های بصری لازم درج شده اند.

برای ساخت بنر با گوشی، باید بنر مورد نظر برنامه ریزی شود.
اهداف بنر تبلیغاتی باید کاملا مشخص باشند.
برای کسانی که مهارت یا دانشی در زمینه طراحی بنر ندارند، این نرم افزار بسیار کاربردی است.
امکان انتخاب تصاویر از گالری فرصت مناسبی برای طراحی بنر بهتر است.

طراحی بنر با Poster maker
طراحی بنر با Poster maker

کلام آخر و معرفی خدمات اینسوشی بنر تبلیغاتی اینستاگرام

آموزش بنر تبلیغاتی اینستاگرام یکی از سرفصل های مهم در حوزه بازاریابی محتوا است. ساخت بنرهای تبلیغاتی همیشه دغدغه صاحبان کسب و کارها بوده است. همچنین؛ تبلیغات اینستاگرام باید با جزئیات دقیق انجام شود. به همین دلیل، اینسوشی با داشتن کادری مجرب، بنر تبلیغاتی تخصصی و مناسب با هر کسب و کار را ارائه می دهد.

هانیه موسوی

فارغ التحصیل کارشناسی روانشناسی از آزاد کرج. من ساعات زیادی را در شبکه اجتماعی منحصر بفرد اینستاگرام می گذرانم و در مورد آن مطالعات زیادی انجام داده ام. تصمیم گرفتم که دانسته هایم را با شما در اینسوشی به اشتراک بذارم. صرفا نمی نویسم بلکه قصد دارم محتوای جدیدی خلق کنم که برای مخاطبان آموزنده و جذاب باشد.

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد، تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0