ads
اینسوشی لوگوی صفحه فروشگاه 264-85
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

روش‌های افزایش میزان فروش در اینستاگرام

دسته بندی :اینستاگرام ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ اینسوشی 744
استفاده از استوری اینستاگرام - اینسوشی

برای افزایش میزان فروش در اینستاگرام چه کارهایی می‌توان انجام داد؟ در مقاله زیر بطور کامل با راهکارهای فروش بیشتر کالا در اینستاگرام صحبت شده است. همانطور که می‌دانید فروش کالاهای مختلف در گذشته کمی دشوار بود و مردم به راحتی قادر نبودند تا کالاهای خود را به دست مردم بسپارند. زیرا مردم فقط بصورت حضوری و از طریق مغازه یا اجاره محلی می‌توانستند به فروش کالای خود بپردازند. ولی با ظهور تکنولوژی و پیدایش اپلیکیشن‌های مختلف این امکان برای فروشندگان بوجود آمد که محصولاتشان را از طریق اینترنت و این برنامه‌های مجازی به مردم معرفی کنند و یا به فروش برسانند.

قطعا بهترین برنامه‌ای که تمام مردم از سرتاسر جهان می‌توانند در آن به فروش محصولات یا معرفی آموزش‌های خود بپردازند، اینستاگرام است. اینستاگرام از همان ابتدای ظهور توانسته است بهترین فضا را برای فروشندگان و رساندن سود‌های قابل توجهی به آن‌ها فراهم کند. حال اگر به این برنامه اجتماعی پر طرفدار نگاهی بیندازید متوجه کسب و کارهای اینترنتی مختلف می‌شوید که بسیاری از آن‌ها نیز در حال رشد هستند. لذا اگر شما نیز قصد دارید در اینستاگرام وارد حرفه فروش لوازم و محصولات مورد نظر خود شوید می‌توانید اینکار را انجام دهید. در این راستا مهم است که راه های موثر در جذب مشتری اینترنتی را بدانید. البته ممکن است اینکار در ابتدا سخت به نظر برسد و بعد از مدتی با افزایش فالوور و اعتماد کاربران، به میزان فروش بسیار بالایی می‌رسد. البته بعضی راهکارها در خصوص بازاریابی اینستاگرام یا همان اینستاگرام مارکتینگ وجود دارند که نباید از آن‌ها غافل شد. در ادامه با روش‌های افزایش میزان فروش در اینستاگرام آشنا می‌شوید.

از حساب تجاری یا بیزینسی استفاده کنید.

یکی از راهکارهای افزایش فروش کالا در اینستاگرام، استفاده از حساب تجاری است. حتما بسیاری از اکانت‌های شخصی را در اینستاگرام مشاهده کرده‌اید که در زمینه فروش فعالیتی ندارند و به دنبال کسب و کاری نیستند. واضح است در صورتی که این حساب‌ها بخواهند در زمینه خاصی به فروش و فعالیت بپردازند، بهتر است ابتدا حساب خود را از حالت شخصی به حالت تجاری یا بیزینسی تغییر دهند. برای اینکار کافی است تا به تنظیمات اینستاگرام رفته و گزینه switch to business account را انتخاب کنید. با این کار و با مرور زمان، قطعا افراد بیشتری از حساب شما بازدید خواهند کرد.

بعد از تجاری کردن حسابتان، با گزینه‌ها و ابزارهای بیشتر و پیشرفته‌تری روبرو می‌شوید. مثلا یکی از این قابلیت‌های جدید حساب تجاری گزینه insight است که آمار و ارقام کسانی را که پست شما را لایک کرده‌اند، یا بدون لایک کردن از آن بازدید کرده‌اند و … بصورت کامل نمایش داده می‌شود. از بخش‌های دیگر هم می‌توان به اضافه کردن وب سایت یا ایمیل اشاره داشت تا مشتریان بتوانند بهتر با شما ارتباط برقرار کنند.

قابلیت_های موجود در حساب تجاری اینستاگرام - اینسوشی
قابلیت_های موجود در حساب تجاری اینستاگرام – اینسوشی

یک پروفایل مناسب با کسب و کارتان ایجاد کنید.

پس از تجاری کردن حساب اینستاگرام خود وقت آن است که یک پروفایل مناسب که درخور کسب و کارتان باشد، برای خود ایجاد کنید. برای مثال بهتر است یک عکس پروفایل مناسب و یا یک بیوگرافی از بیزینس خود برای پیجتان در نظر بگیرید. ممکن است در اینستاگرام برخی پیج‌ها را مشاهده کرده باشید که برای فروش محصولات خود از عکس‌های شخصی یا خانوادگی استفاده می‌کنند. در این صورت مردم علاقه‌ای به استفاده از این محصولات ندارند، زیرا به طرز اشتباهی معرفی شده‌اند.

پس بهتر است یک لوگوی حرفه‌ای برای پیج خود طراحی کنید که متفاوت از لوگوی شرکت‌ها و کسب و کار دیگران باشد. در مرحله بعدی لازم است تا بصورت واضح یک توضیح مختصری از کسب و کار خود در بیوی پیج ارائه دهید. یک نام مناسب با کسب و کار یا برند برای پیجتان انتخاب کنید که این نام مشابه با برند سایر پیج‌ها نباشد تا کاربران بتوانند شما را به راحتی پیدا کنند. علاوه بر موارد فوق، بهتر است یک بیوگرافی از خلاصه کارتان که برای کاربران انجام می‌دهید، در پیج درج شود. اینکار باعث می‌شود تا مخاطبان احساس با ارزش بودن کنند و رضایتشان جلب شود. این گونه است که قادر به ساخت یک پروفایل فوق العاده خواهید بود. البته برای پروفایل این اکانت می‌توانید کارهای دیگری نیز انجام دهید. برای مثال، لینک وب سایت نیز می‌تواند در بخش بیوگرافی درج گردد.

به تولید محتوای حرفه‌ای بپردازید.

در گام بعدی نیاز است تا به تولید محتوای حرفه‌ای بپردازید. بسیاری از مردم تصور می‌کنند که از همان اول باید به دنبال تبلیغات بروند. ولی اینکار اصلا به صلاح پیج شما نیست. آیا خود شما پیجی را فالو می‌کنید که هنوز هیچ محتوایی برای ارائه کردن ندارند؟ قطعا خیر. پس بهتر است تولید محتوا را یاد بگیرید. اینکار زیاد سخت نیست و فقط با کمی یادگیری می‌توانید روش صحیح تولید محتوا برای پیج را یاد بگیرید و یا از افراد متخصص کمک بگیرید. بسیاری از مردم به تولید محتوای متنی، تصویری و ویدیویی می‌پردازند و یا مبلغی را به متخصصان می‌پردازند تا برای پیجشان بهترین مطلب را آماده کند.

البته توصیه می‌شود که از همان اول مدیریت پیج را خودتان بر عهده بگیرید. علاوه بر فروش و معرفی محصولات در پست و استوری خود می‌توانید به مخاطبان حس با ارزش بودن را منتقل کنید. در هر حوزه‌ای که فعال هستید، می‌توانید مطالبی را به کاربران آموزش دهید تا رضایت آن‌ها به مرور زمان جلب شود. پس از راهکارهای افزایش میزان فروش در اینستاگرام که منجر به موفقیت می‌شود، تولید محتوای با کیفیت است. بهترین روش برای افزایش فالوور و تبدیل آن‌ها به مشتری این است که تولید محتوای خوب را در اولویت کارتان قرار دهید. اگر بعد از تلاشتان، میزان فالوور پیج شما به 1000 نفر برسد، می‌توان گفت که پیجتان با کیفیت است و می‌توانید به سراغ تبلیغات بروید. برای به نتیجه رسیدن تلاشتان می‌توانید از هشتگ‌های مختلف نیز استفاده کنید تا پست و استوریتان به اکسپلورر اینستاگرام برود و بیشتر دیده شود.

تولید محتوای حرفه_ای برای افزایش میزان فروش در اینستاگرام - اینسوشی
تولید محتوای حرفه_ای برای افزایش میزان فروش در اینستاگرام – اینسوشی

برای تبلیغ به سراغ بهترین پیج‌ها بروید.

بسیاری از مردم این سوال را در ذهنشان دارند که بهترین محل برای تبلیغ کجاست؟ در کدام پیج باید تبلیغ کرد تا بهترین بازده نصیب پیجمان شود؟ دقت کنید بسیاری از پیج‌ها در اینستاگرام وجود دارند که فالوورشان میلیونی است. برای تبلیغ در این پیج‌ها نیاز به پرداخت هزینه‌ بسیار زیادی دارید. با توجه به ممکن است شما در ابتدای کسب و کار خود هستید و به دنبال دیده شدن با کمترین هزینه ممکن می‌باشید، پس تبلیغ کردن در پیج‌های با فالوور میلیونی چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. در این صورت بهتر است به سراغ پیج‌هایی بروید که دارای فالوور کمتری هستند. سپس یک بنر تبلیغاتی جذاب و حرفه‌ای برای معرفی پیج خود درست کنید تا بتواند توجه مخاطبان را جلب کند. ساخت بنر تبلیغاتی کار سختی نیست و فقط نیاز به یک یا دو ساعت زمان دارد.

پس یکی از بهترین راهکارهای افزایش فروش کالا در اینستاگرام استفاده از تبلیغات با هزینه کم است. سعی کنید پیج‌هایی با فالووران چندین کا پیدا کرده و هزینه‌ای را پرداخت کنید تا شما را در استوری یا پست به کاربران تبلیغ کنند. اگر روش کار شما درست و بنرتان خاص و زیبا باشد، قطعا افراد زیادی شما را دنبال کرده و از استوری و پست موجود در پیجتان دیدن می‌کنند.

بعد از بالا رفتن میزان فروشتان در اینستاگرام و رسیدن به بازده و سود قابل توجه، می‌توانید تبلیغ را پیج‌های با فالوور میلیونی نیز بسپارید و فالوور بیشتری بگیرید. نکته دیگری که در این خصوص باید مد نظر داشته باشید، این است که تبلیغات شما حتما باید در پیج‌هایی با موضوع مشترک قرار داده شود. اگر می‌خواهید در این خصوص کمی تنوع هم به خرج بدهید، بهتر است آن پیج حداقل وجه اشتراکی با موضوع صفحه شما داشته باشد. این گونه می‌شود که افراد بیشتری وارد پیج شما خواهند شد.

از انتشار استوری غافل نشوید.

در اوایل ظهور اینستاگرام دست و بال فروشندگان برای معرفی محصولاتشان زیاد باز نبود. زیرا قابلیت استوری اینستاگرام هنوز وجود نداشت. با گذشت زمان و تمهیداتی که اینستاگرام در پیش گرفت، اکنون با وجود استوری اینستاگرام می‌توان به افزایش میزان فروش در اینستاگرام رسید. قابلیتی که استوری اینستاگرام دارد را نباید دست کم گرفت و از آن غافل شد. بسیاری از کاربران در اینستاگرام تمایل به خرید کردن از پیج‌هایی دارند که استوری‌های جذابی از محصولات به اشتراک می‌گذارند. پیجی که از استوری استفاده نمی‌کند به کاربران این حس را منتقل می‌کند که تمایل زیادی هم برای فروش ندارد.

اگر تا الان از معرفی محصولات خود در پست‌ها استفاده می‌کردید بهتر است روش خود را تغییر داده و از استوری استفاده کنید. با اینکار فالووران راحت‌تر می‌توانند به شما اعتماد کنند و می‌توانند محصولات را از تمام زوایا بررسی کنند. عقیده افراد زیادی در این خصوص این است که اگر استوری‌های زیادی قرار دهند، مخاطبان خسته می‌شوند و به مرور زمان از میزان فالوورهایشان کاسته خواهد شد. ولی یادتان باشد که فالووران به دلیل محصولات یا آموزش شما پیجتان را فالو کرده‌اند. پس اگر چیزی برای ارائه در استوری نداشته باشید ممکن است فالووران خود را از دست بدهید. نکته مهم در این زمینه این است که در کنار معرفی محصول، لینک خرید آن را در انتهای استوری نیز قرار دهید.

با اینکار مخاطبان به آسانی صفحه را بالا کشیده و به بخش خرید محصول مورد نظر خود منتقل می‌شوند. همچنین در بخش استوری اینستاگرام ابزارهای مختلفی نیز وجود دارد که می‌توانید از فونت‌ها، رنگ‌بندی، افکت‌ها و بسیاری امکانات دیگر استفاده کنید.

با مشتریان صادقانه رفتار کنید.

یکی از راه‌های مطمئن برای افزایش میزان فروش در اینستاگرام صادق بودن با مشتری است که متاسفانه بسیاری از مردم آن را رعایت نمی‌کنند. ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که از یک پیجی محصول دلخواه خود را خریده باشید و پس از تحویل جنس در درب منزل مشاهده کنید که کالا یا محصول زمین تا آسمان با چیزی که فرد در پیجش قرار داده بود، فرق دارد. لطفا برای جذب مخاطبان سعی کنید تا بهترین محصول را از نظر جنس، رنگ، طراحی، قیمت و کیفیت در اختیار مخاطبان خود قرار دهید. با اینکار مخاطبان به راحتی به شما اعتماد می‌کنند و به میزان فروش بالایی به مرور می‌رسید.صرفا به دنبال فروش بالا در اینستاگرام نباشید. اینستاگرام محیطی است که اگر با مخاطبان خود صادق نباشید و برای محصولات و آموزش‌های خود اغراق کنید، هیچ گاه به موفقیت نخواهید رسید.

استفاده از هشتگ گذاری در اینستاگرام - اینسوشی
استفاده از هشتگ گذاری در اینستاگرام – اینسوشی

استفاده از هشتگ‌گذاری هرگز فراموش نشود.

در صورتی که به پیج‌های فروش دقت کنید متوجه می‌شوید که برخی از پیج‌ها اصلا از هشتگ استفاده نمی‌کنند. استفاده از این قابلیت در اینستاگرام بسیار به نفع پیج شماست و نباید از آن غافل شوید. سعی کنید هشتگ مناسب و مرتبط با برند خود را پیدا کنید که به نوعی امضای شما باشد. همچنین می‌توانید از شعار اختصاصی خود نیز به عنوان یک هشتگ استفاده کنید. فراموش نکنید که هرگز از هشتگ‌های نامرتبط با کسب و کارتان استفاده نکنید. برخی از مردن سعی می‌کنند از هشتگ‌های بی ربط در زیر پست خود استفاده کنند که اصلا درست نیست و نه تنها فایده‌ای ندارد بلکه ارزش پیجتان از نگاه مخاطبان پایین می‌آید.

به یاد داشته باشید که دنبال کنندگان همگی انسان هستند و احساس دارند. وقتی آن‌ها ببینند که شما چنین کاری را انجام می‌دهید، تصورشان این خواهد بود که صرفا به دنبال فروش به هر قیمتی هستید.

کپشن طولانی فراموش نشود.

در این قسمت به راهکار نهایی افزایش میزان فروش در اینستاگرام می‌رسیم که استفاده از کپشن طولانی است. اگر قصد دارید زودتر وارد اکسپلورر اینستاگرام شوید می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. البته لازم است تا برخی قوانین را رعایت کنید تا فالوورها بتوانند زمان مناسبی را بدون معطلی در پیج شما سپری کنند. همانطور که در بخش‌های قبلی نیز ذکر شد یکی از راه‌های مطمئن برای افزایش فروش استفاده از محتوای با کیفیت است. سپس بهتر است از کپشن طولانی و مفید در زیر پست استفاده کنید تا مخاطبان آن را بدون خستگی مطالعه کنند.

البته منظور از طولانی بودن کپشن این نیست که هر چیزی که به ذهنتان می‌آید وارد کنید. بلکه بهتر است از مطالبی در مورد محصول و آموزش‌هایی که می‌توانید به مخاطبان بدهید، استفاده نمایید. برای مثال بهتر است درباره محصول بنویسید که در چه زمانی و برای چه افرادی مناسب است و یا استفاده از این محصول چه فوایدی برای مصرف کننده دارد. در حالت کلی کپشن نویسی هم قواعد خاص خود را دارد که بهتر است یاد بگیرید تا بتوانید به پیج ایده‌آلی برسید.

اینسوشی

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد، تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0