ads
اینسوشی لوگوی صفحه فروشگاه 264-85
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

اینفلوئنسر اینستاگرام به چه کسی گفته می‌شود؟

دسته بندی :اینستاگرام ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ اینسوشی 1169
اینفلوئنسر اینستاگرام

اینستاگرام دقیقا از سال 2010 جزو یکی شبکه‌های مجازی شده است و فعالیت خود را از آن دوره آغاز کرده است. از آن زمان تا کنون تحولات و تغییرات بسیاری زیادی را در اینستاگرام شاهد هستیم. بسیاری از افراد از این شبکه اجتماعی برای کسب درآمد و تبلیغات استفاده می‌کنند. اینستاگرام هم اکنون دارای طرفداران پر و پا قرص زیادی است و بستر مناسبی را جهت رشد و توسعه مردم فراهم کرده است. در میان کاربران بسیاری که در اینستاگرام فعالیت دارند افرادی نیز با نام اینفلوئنسر اینستاگرام بوجود آمدند. این افراد در زمینه‌های مختلف و بزرگی نقش پررنگی دارند و تبلیغات گسترده اینستاگرام معمولا به عهده این افراد است. در واقع اینفلوئنسرها با رونق دادن و تبلیغات باعث شده‌اند تا کسب و کارهای کوچک بسیار موفق عمل کنند.

کلمه‌ی اینفلوئنسر به معنی تاثیرگذار است. این افراد تاثیرگذار در اینستاگرام به معروفیت و محبوبیت زیادی رسیده‌اند. اینفلوئنسرها در اینستاگرام به کمک شهرتی که دارند توجه سرمایه‌گذاران را جلب می‌کنند و برای آن‌ها تبلیغات گسترده‌ای را انجام می‌دهند. در دنیای واقعی تعداد زیادی سلبریتی وجود دارد. در اینستاگرام نیز این افراد در قالب اینفلوئنسر شناخته شده‌اند. مردم برای اشاره به این افراد از اصطلاح “شاخ اینستاگرام” استفاده می‌کنند.

فعالیت در اینستاگرام به عنوان اینفلوئنسر
فعالیت در اینستاگرام به عنوان اینفلوئنسر

همچنین اصطلاح دیگری نیز با عنوان instafamous وجود دارد که اشاره به این افراد معروف در اینستاگرام دارد. اینفلوئنسرها ممکن است یک وبلاگ‌نویس ساده باشند تا یک فرد دارای برند جهانی. سرمایه‌گذارانی که به دنبال انتخاب اینفلوئنسرها هستند می‌توانند با توجه به میزان تاثیر این افراد در پست و محتوای منتشر شده و با توجه به لایک و کامنتی که پست این افراد در اینستاگرام گرفته است آن‌ها را انتخاب کنند. سرمایه‌گذاران با توجه به میزان تاثیرگذاری اینفلوئنسرها در اینستاگرام می‌توانند تعیین کنند که با کدام از اینفلوئنسرها همکاری گسترده‌ای داشته باشند. در این مقاله به معرفی اینفلوئنسرهای معروف در اینستاگرام می‌پردازیم.

طریقه پیدایش اینفلوئنسرها در اینستاگرام

در سال 2000 میلادی حدودا ده سال پیش، در یوتیوب افراد تاثیرگذاری اعلام وجود کردند. در آن زمان که گوگل سرویس اشتراک‌گذاری ویدیوهای یوتیوب را خریداری کرده بود سر و کله افراد زیادی پیدا شد. این افراد بطور جدی در یوتیوب فعالیت کردند و با به اشتراک گذاشتن ویدیوهای مختلف توجه کاربران را به سمت خود جلب کردند. این افراد با فعالیت مداوم در یوتیوب طرفداران بسیاری پیدا کردند. به‌طوری‌که کاربران با دیدن ویدیوی آن‌ها منتظر ویدیوی جدید آن‌ها بودند. ویدیوهای منتشر شده معمولا آموزش، طنز و سرگرمی، مستندگذاری و … بود که توسط این افراد به اشتراک گذاشته می‌شد. با گذشت زمان و ظهور شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام، فیسبوک و توییتر تعداد اینفلوئنسرهای مختلف در تمامی این فضاهای مجازی افزایش یافت. سوال اینجاست که این افراد چه کسانی بودند؟ این افراد در واقع همان اینفلوئنسرها هستند.

نحوه پیدایش اینفلونسر اینستاگرام
نحوه پیدایش اینفلونسر اینستاگرام

افرادی که در این شبکه‌های اجتماعی شناخته شده هستند و در زمینه‌های مختلف بسیار تاثیرگذار هستند را اینفلوئنسر می‌نامند. امروزه شبکه‌های اجتماعی مختلف بخصوص اینستاگرام تاثیر بسیار زیادی در زندگی مردم دارد. بسیاری از افراد الگوی زندگی خود را از اینستاگرام انتخاب می‌کنند و طبق عملکرد افراد مختلف در زندگی خود تصمیم‌گیری می کنند. از طرفی دیگر اینفلوئنسرها با انتشار پست و ویدیو از زندگی شخصی خود، سرگرمی‌ها و تفریحات خود، همچنین اظهار نظر در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی و ورزشی و … مختلف بصورت روزانه به تولید محتوا می‌پردازند. این افراد با انتشار محتوا در صفحه شخصی خود کاربران زیادی را به سمت خود جلب می‌کنند.

طبقه‌بندی اینفلوئنسرها در اینستاگرام

کاربران اینستاگرام طبق سلیقه و علاقه‌مندی خود اینفلوئنسرهای مورد نظر خود را دنبال می‌کنند. روز به روز با معروف‌تر شدن این افراد در اینستاگرام تعداد فالووران آن‌ها افزایش پیدا می کند و حتی می‌تواند به میلیون‌ها نفر نیز برسد. اینفلوئنسرهای اینستاگرام برعکس سلبریتی‌های دنیای واقعی (هنرمندان، بازیگران، ورزشکاران و … ) زیاد شناخته شده نیستند. معروفیت این افراد صرفا در فضای مجازی است ولی روی کاربران زیادی تاثیرگذار هستند. اینفلوئنسرها با توجه به جنبه‌های مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند. ولی فاکتور اصلی طبقه‌بندی این افراد بر اساس تعداد فالووران آن‌ها است. این افراد به دو دسته تقسیم‌بندی می‌شوند. دسته اول اینفلوئنسرها را ماکرو اینفلوئنسرها و دسته دوم را میکرو اینفلوئنسرها می‌نامند. تفاوت این دو دسته در چیست؟ در اینستاگرام به اینفلوئنسرهایی که بیشتر از 500 هزار نفر فالوور و دنبال کننده دارند ماکرو اینفلوئنسر می‌گویند. همچنین به اینفلوئنسرهایی که بین 10 تا 500 هزار نفر فالوور دارند میکرو اینفلوئنسر گفته می‌شود.

در صورتی که پیج اینستاگرامی که نیاز به ادمین معتبر دارد، اینسوشی در صفحه مدیریت پیج اینستاگرام یا گرفتن ادمین برای صفحه اینستاگرامی پیشنهادات جالبی برای شما خواهد داشت.

معرفی چند نمونه از اینفلوئنسرهای معروف اینستاگرام

در ادامه به معرفی یکی دو نمونه از اینفلوئنسرهای موفق و محبوب در اینستاگرام می‌پردازیم.

Selena Gomez

سلنا گومز اینفلوئنسر محبوب در اینستاگرام
سلنا گومز اینفلوئنسر محبوب در اینستاگرام

سلنا گومز خواننده و هنرمند معروف در اینستاگرام یکی از اینفلوئنسرهای محبوب و پرطرفدار در اینستاگرام است. سلنا گومز بیشتر از 144 میلیون فالوور و دنبال‌کننده دارد. این فرد خواننده معروفی است که در اینستاگرام برای تبلیغ کمک‌های خیریه فعالیت دارد. سلنا گومز سال‌ها بیشترین فالوور را در بین کاربران اینستاگرام داشت. پست‌های اینستاگرام وی علاوه بر تبلیغات شامل عکس و ویدیو شخصی از زندگی خود است.

Kylie jenner

کایلی جنر اینفلوئنسر اینستاگرام
کایلی جنر اینفلوئنسر اینستاگرام

یکی از معروف‌ترین و تاثیرگذارترین اینفلوئنسر اینستاگرام کایلی جنر است. وی در صفحه شخصی خود دارای 118.5 میلیون فالوور می‌باشد. کایلی جنر به‌ دلیل شهرت خانوادگی‌اش در اینستاگرام به محبوبیت زیادی رسیده است. او در زمینه مدلینگ فعالیت دارد و در اینستاگرام به فروش و تبلیغات در زمینه لوازم آرایشی می‌پردازد. کایلی جنر هم اکنون به‌نام خود دارای برند آرایش اختصاصی است و در اینستاگرام با فروش محصولات برند خود به درآمد خوبی دست یافته است.

Crisitiano Ronaldo

کریستین رونالدو
کریستین رونالدو

سومین فرد در لیست اینفلوئنسرهای محبوب و پردرآمد در اینستاگرام رونالدو است. وی به ازای هر پستی که منتشر می‌کند و جنبه‌ی حمایتی دارد 750000 دلار دریافت می‌کند. رونالدو دارای 243 میلیون فالوور و دنبال‌کننده در پیج خود است. رونالدو در دنیای واقعی به دلیل فعالیت‌های ورزشی بسیار خوبی که دارد به معروفیت زیادی رسیده است. رونالدو به دلیل مشهور بودن و طرفداران بسیار زیاد خود به تبلیغات در اینستاگرام می‌پردازد. او دارای پست‌های متنوع در زمینه بازی، تمرینی و خانوادگی در اینستاگرام خود است.

Huda kattan

Huda kattan
Huda kattan

این فرد که تصویر وی را مشاهده می‌کنید از متخصصان ارایشی و زیبایی در جهان است. او ابتدا فعالیت خود را در اینستاگرام از وبلاگ‌نویسی آغاز کرد. وی را اینستاگرام با نام معروف hudabeauty می‌شناسند. وی دارای بیش از 20 میلیون فالوو در صفحه اینستاگرامش است. هدا بیوتی هم اکنون برند آرایشی اختصاصی خود را دارد و پست‌های وی شامل ویدیوها و توصیه‌های آرایشی و نحوه آرایش کردن است.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: بیوتی بلاگر اینستاگرام کیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

اینسوشی

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد، تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0