نکات لازم درباره تولید محتوا برای پیج روسری اینستاگرام
با نکات لازم درباره تولید محتوا برای پیج روسری آشنا شوید.
به دنبال ایدههای تولید محتوا برای پیج روسری در اینستاگرام هستید؟ در این مقاله سعی شده است بطور کامل درباره یکی از موضوعات محبوب و پرطرفدار در میان بانوان و نکات لازم برای تولید محتوا برای پیج شال و روسری در اینستاگرام صحبت شود. همانطور که میدانید شبکه اجتماعی اینستاگرام یک شبکه گسترده است که اغلب توسط کاربران برای به اشتراک گذاشتن عکس، ویدیو و … مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین اینستاگرام قابلیت اضافه کردن کپشن یا هر متن دلخواهی را به عکس و ویدیو را دارد و همین گستردگی سبب شده تا اینستاگرام به یکی شبکه اجتماعی وسیعی تبدیل شود. در اینستاگرام صدها میلیون نفر کاربر در حال فعالیت هستند و تمامی مردم از سیاست مداران و سلبریتیها گرفته تا مردم عادی از این برنامه برای کسب و کار و یا سرگرمی استفاده میکنند.
امروزه بسیاری از مردم از این برنامه برای فروش محصولات و برندسازی استفاده میکنند و از این لحاظ اینستاگرام بسیار مورد توجه صاحبان کسب و کار واقع شده است. افراد زیادی هستند که به تبلیغات یا فروش آنلاین محصولات خود در اینستاگرام میپردازند و به درآمدهای قابل توجهی نیز میرسند. فروش محصولات از طریق اینستاگرام بسیار به صرفه و پردرآمد است. برای شروع هر کسب و کاری در اینستاگرام باید بتوانید محصولات خود را به خوبی به مردم نشان دهید و با روشهای جدید تبلیغ و فروش پیش بروید. فراموش نکنید که برای موفق شدن در زمینه فروش شال و روسری در اینستاگرام ابتدا باید معرفی محصولات را به بهترین شیوه یاد بگیرید. این معرفی باید به قدری جذاب باشد که کاربران و مشتریان در نگاه اول جذب شده و ویژگیهای مختلف محصول شما را به راحتی درک کنند. اکنون به سراغ ایده و نکاتی میرویم که برای تولید محتوای پیج روسری در اینستاگرام باید به آنها توجه شود.
فروش شال و روسری بصورت اینترنتی در اینستاگرام
اگر به تازگی به سراغ این شغل پر درآمد و محبوب آمدهاید و قصد دارید از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام به فروش شال و روسری بانوان در طرحها و مدلهای مختلف بپردازید، باید بدانید که تصمیم بسیار خوبی گرفتهاید. در واقع برای راه اندازی یک فروشگاه اینستاگرامی و فعالیت در زمینه فروش شال و روسری بصورت مجازی، تصمیم با خودتان است که یک مغازه حضوری نیز در این زمینه داشته باشید یا فقط بصورت اینترنتی در این شغل فعالیت کنید. شال و روسری فروشی جزو آن دسته از شغلهایی است که اجناس مصرفی خانوار را به فروش میرساند و به همین علت است که بازار کار روسری فروشی بسیار بزرگ و گسترده است و فرد میتواند با هر میزان سرمایه در این زمینه فعالیت داشته باشد.
انواع مختلف شال و روسری را بشناسید.
همانطور که در بخش قبلی نیز گفته شد، اگر قصد فروش آنلاین شال و روسری در اینستاگرام را دارید باید بدانید که این دو مورد از آیتمهای محبوب در استایل بانوان به شمار میرود. برخی بانوان شال و روسری را به عنوان یک معجزه کوچک در استایل جذاب خود در نظر میگیرند، زیرا با این دو آیتم به راحتی میتوان کل استایل را ارتقا داد. پس در ابتدا باید بتوانید تفاوت شال و روسری را در پیج خود به راحتی بیان کنید. همچنین افرادی که در این زمینه فعالیت دارند باید از انواع اکسسوری زنانه که در بازار عرضه میشود نیز آگاه باشند. دنیای شال و روسری بسیار متنوع است و با دانستن یک سری فاکتورها و ویژگی مختلف مانند جنس، اندازه یا قواره، استفاده در فصول مختلف، نوع چاپ و طرح فروش راحتتری را در اینستاگرام داشت.
شناخت قوارههای مختلف روسری
یکی از نکات لازم و ضروری برای تولید محتوا برای پیج روسری در اینستاگرام، آگاهی از انواع قواره روسریها میباشد. روسری که یکی از اکسسوریهای بانوان نیز به شمار میرود، یک پارچه چهار گوش است که در ابعاد مختلف کوچک، متوسط و بزرگ تولید میشود. اگر در این شغل فعالیت دارید نباید از کلمه اندازه و ابعاد برای روسری استفاده کنید، بلکه کلمه قواره مناسبتر و حرفهایتر است. برای آغاز شغل روسری فروشی در اینستاگرام ابتدا باید با قواره مختلف روسریها آشنا شوید.
- قواره ۶۵ *۶۵: بیشتر بهعنوان تزیین استایل و دور مچ یا دور گردن استفاده میشود.
- قواره ۷۵ *۷۵: همان سایز کوچک روسری است و بیشتر در جنسهای لوکسی مثل ابریشم و ساتن تولید میشود.
- قواره ۹۰ * ۹۰: اندازهی متوسط روسری و پرکاربردترین و محبوبترین مدل روسری است.
- قواره ۱۲۰* ۱۲۰ به بالا: این مدل روسریها که به روسری قواره بزرگ معروف هستند بهتازگی مد شدهاند و طرفدارن خاص خودشان را هم در تابستان و هم در زمستان دارند.
استفاده از شال/ روسری ست با کیف
از دیگر آیتمهایی که میتوانید جهت تولید محتوا برای پیج روسری در نظر بگیرید، فروش آنلاین کیف و شال و روسری ست است. همانطور که میدانید امروزه کیف و شالهای متنوعی در طرحهای بسیار زیبا به بازار عرضه شدهاند و ترند سال میباشند. در کنار فروش انواع شال و روسری میتوانید ست کیف این لوازم را نیز به فروش برسانید. از آنجایی که بسیاری از مردم وقت کافی برای گشت و گذار و خرید متفرقه کیف و شال را ندارند و به دنبال ستهای زیبا برای خرید راحتتر هستند، توصیه میشود نسبت به فروش کیف ست با شال و روسری موجود در فروشگاه خود نیز اقدام کنید. این ستها دارای نقش و رنگهای یکسانی با شال و روسری دارند و ترکیب جذابی را در استایل شما به عنوان یک فرد خوش تیپ ایجاد میکنند.
تنوع در عکاسی از شال و روسریها
برای نشان دادن انواع شال و روسری موجود در فروشگاه اینترنتی و یا اینستاگرام خود، نیاز دارید تا یک عکاسی حرفهای و تمیز از اجناس خود را در اختیار کاربران و مشتریان قرار دهید. زیرا یک تصویر واضح و باکیفیت که به خوبی جزئیات شال و طرح و نقش آن را نشان دهد، در افزایش خرید و جذب فالوور نقش مهمی دارد. پس اولین قدم برای فعالیت و فروش شال و روسری در اینستاگرام، نحوه درست و مناسب عکاسی از این اجناس است. یکی از گزینههای راحت و بدون خرج برای صاحب این کسب و کار این است که شال و روسریهای موجود در فروشگاه خود را بر روی یک میز یا سطح تمیز قرار دهید. سعی کنید تا عکسی از اجناس خود تهیه کنید که هم جنس اجناس واضح باشد و هم اینکه طرح و نقش اجناس کاملا دیده شود.
برای اینکار میتوانید یک تخته چوبی را به صورت استند در گوشهای تمیز ار فروشگاه خود قرار دهید. سپس شال و یا روسری خود را از قسمتی تا زده و آن را بر روی این استند آویزان کنید. برای اینکار نیازی نیست تا حتما کل شال و روسری را جوری تا بزنید که در عکس مشخص باشد. برای اینکه مشتریان نمونه کاری از اجناس شما ببینند، دیدن یک تصویر کوچک از اجناس کفایت میکند. همچنین میتوانید شال و روسری خود را بر روی میز افقی قرار دهید و آن را تا کرده و سپس عکاسی کنید و این تصویر را در پیج فروشگاه خود منتشر کنید.
عکاسی از اجناس به همراه مدل
اگر قصد دارید که حتما عکسی از کلیت شال و روسری خود را در پیج منتشر کنید، بهتر است به سراغ گزینه دوم بروید. از آنجایی که بسیاری از افراد در هنگام خرید شال و روسری به صورت اینترنتی شک و تردید دارند که آیا یا شال به رنگ پوستشان و یا فرم و شکل صورتشان میآید یا نه؟ برای رفع این ابهام و کمک به مشتری برای خرید بهتر میتوانید یک مدل خانم جوان برای اینکار استخدام کنید. در این مرحله فرد مذکور باید یک به یک تمامی روسری و شالهای موجود در فروشگاه شما را بر سر کند. سپس لازم است یک عکاسی حرفهای با دوربین خوب و باکیفیت، تصاویری از این مدل به همراه شال و روسری که بر سر دارد تهیه کند. تصویر شخصی این فرد هم میتواند کاملا واضح باشد. یعنی تصویر واضح پست شود. در حالی که عکاسی میتواند به نحوی انجام شود که چهره فرد بصورت واضح دیده نشود. این راه به مشتریان کمک زیادی در انتخاب و خرید اجناس مورد علاقهشان میکند.
طرح یک مسابقه جهت طراحی نقش روسری و شال
برای جذابتر کردن پیج تولید محتوا برای پیج روسری میتوانید از طرح و برگزاری مسابقات مختلف استفاده کنید. این موضوع به افزایش مشتری و خرید نیز منجر میشود. برای مثال میتوانید از مخاطبان بخواهید تا برای نقش شال و روسریها طراحی کنند. سپس از بین این طرحها بهترین آنها را انتخاب کرده و به فرد برنده جایزه بدهید. سپس میتوانید از طرح برنده شده برای چاپ بر روی شال و روسری استفاده کنید.
تهیه عکس و فیلم از تولید شال و روسریها
در صورتی که تولیدی شال و روسری دارید و از طریق اینستاگرام در حال فروش اجناس خود هستید، میتوانید هرزگاهی یک فیلم و عکس از نحوه تولی شال و روسری تهیه کنید. همانطور که میدانید مشتریان همیشه علاقمند به دیدن امور پشت صحنه و نحوه تهیه محصولات و اجناس هستند.
آموزش نحوه صحیح بستن شال و روسری
یکی از راههای بسیار موثری که میتواند منجر به جلب نظر مخاطبان شود، این است که در میان انبوهی از پستهای اینستاگرامی فروش شال، ویدیویی در خصوص نحوه صحیح بستن شال و روسری نیز تهیه کنید. این ویدیو یا عکس چندگانه در قالب یک استوری یا پست میتواند بسیار پر بازدید و مورد پسند مخاطبان واقع شود. در واقع با اینکار به مخاطبان خود نشان میدهید که در این زمینه آگاهی و اطلاعات کامل دارید و دارای تجربه و مهارت خاصی هستید. در نتیجه این امر اعتماد مشتریان ناخودآگاه به سمت شما جلب میشود.
درج انواع اطلاعات در زیر هر پست
بهتر است در زیر هر پست که شامل عکس و ویدیو از شال و روسری است، یک توضیح کامل از انواع اطلاعاتی که مربوط به اجناس است درج کنید. برای مثال قیمت شال و روسری، جنس این اجناس، قواره، توضیح درباره اینکه این جنس از روی سر شما لیز میخورد یا خیر؟ همچنین میتوانید از انواع هشتگهای مرتبط با زمینه تولید محتوا برای پیج روسری نیز استفاده کنید.
کلام آخر
مهم است بدانیم که تولید محتوا اینستاگرام روش های مختلفی دارد. در این راستا نرم افزار های تولید محتوا برای اینستاگرام نیز گسترش بسیاری یافته اند. به دلیل زمان بر بودن تولید محتوا و نیز افزایش رقابت در زمینه تولید محتواهای اینستاگرام، تیم اینسوشی خدمات تولید محتوا اینستاگرام ارائه میکند. علاوه بر تولید محتوا برای تک تک بخش های اینستاگرام (نظیر پست، استوری، کپشن و … ) پکیج تولید محتوا اینستاگرم را نیز برای شما در نظر گرفتهایم که بررسی آنها برای کسب و کار شما خالی از لطف نخواهد بود.
قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی