استراتژی مهم Suggested post در اینستاگرام چیست؟
اینستاگرام دائما در حال بروزرسانی است و تغییرات زیادی بر ویژگی های آن اعمال می شود. این پلتفرم اخیراً ویژگی جدیدی به نام پستهای پیشنهادی را ارائه کرده است. وقتی اینستاگرام پستی را پیشنهاد میکند، اساساً پستهایی از افراد تصادفی است. برای بسیاری از کاربران این سوال به وجود آمده است که استراتژی suggested post در اینستاگرام چیست. در واقع، اینستاگرام این پست ها را به عنوان پیشنهاد در نظر می گیرد و کاربر ممکن است که علاقه مند به بررسی آن ها باشد.
معنی suggested post در اینستاگرام چیست؟
برخی از کاربران اینستاگرام حتی نمیدانند که معنی suggested post در اینستاگرام چیست و به همین دلیل، در مورد این پست ها هیچ اطلاعاتی ندارند. وقتی که کاربر به پایان فید در صفحه اصلی می رسد، این پست ها ظاهر می شوند. همچنین؛ این پست ها به طور کلی بر اساس آنچه کاربر ترجیح می دهد، ظاهر می شوند. بسیاری از کاربران پست های پیشنهادی را با پست های اکسپلور اشتباه میگیرند اما این دو ویژگی در اینستاگرام عملکردی کاملا متفاوت از هم دارند. suggested post بر اساس الگوریتم های خاصی برگزیده می شود.
این پستها مشابه با پستهایی است که از قبل توسط کاربر دنبال می شوند یا اغلب آنها را مرور می کند. اینستاگرام با اهداف خاصی، این ویژگی را به وجود آورده است. بدون شک، حفظ منافع دو طرفه یکی از اهداف مهم اینستاگرام است. سازندگان اینستاگرام علاوه بر اینکه سعی در بهبود کیفیت پلتفرم دارند، از کاربران و کسب و کارها به شکل گسترده ای حمایت می کنند.
هدف از suggested post در اینستاگرام چیست؟
- حمایت گسترده از مشاغل مختلف در اینستاگرام مطابق با سلیقه کاربران
- تأثیرگذاری بر افزایش بیننده و فالوور اینفلوئنسرها، حمایت از افراد و کسب و کارهای آن ها
- گسترش رقابت در بین بلاگرها و تولید کنندگان محتوا در سطح حرفه ای
- به وجود آمدن فرصت های بهتر برای کاربران
- آشنایی با کاربران جدید که امکان یادگیری و کسب مهارت های جدید را بیشتر می کند.
- داشتن دیدگاه هدفمند نسبت به علاقه مندی های کاربران
- ارائه پیشنهادات به کاربران، برای استفاده بهینه از زمان اختصاص یافته به فضای مجازی
عملکرد suggested post در اینستاگرام چیست؟
پست های پیشنهادی به افراد این امکان را می دهد که کمی بیشتر در اینستاگرام حرکت کنند و حتی این فرصت را می دهد که فرد جدیدی را دنبال کنند. افراد زمان های زیادی را در اینستاگرام و فضاهای مختلف می گذرانند در صورتی که پست ها و قابلیت هایی که مشاهده میشوند، کارآمد باشند. برای کاربران بسیار مفید واقع می شود. به طور کلی؛ بهتر است تا مخاطبان بدانند که عملکرد suggested post در اینستاگرام چیست و چه تاثیری در رشد همه جانبه کاربران دارد.
نکته مهم در مورد پیشنهادات اینستاگرام، چگونگی عملکرد آن است. در صورتی که افراد بدانند که این پست ها بر چه اساسی ارائه می شوند، بهتر از آن ها استفاده خواهند کرد. سوال مهم دیگر اینکه چه تعدادی از علاقه مندی های کاربران، به آن ها نمایش داده می شود.
مهم ترین نقش suggested post در اینستاگرام
اینستاگرام تمام کارهایی که آنلاین انجام می شود، ثبت می کند. این پلتفرم از تجزیه و تحلیل پستها، فالو کردن، لایکها و کامنتها سعی میکند تا بهترین توصیهها را به افراد نشان می دهد تا کاربر تجربه بهتری داشته باشد. این الگوریتم بر اساس سلیقه مخاطب، حسابهایی که دنبال می کند و آنچه اغلب مرور میکند، عمل خواهد کرد. حتی اگر حساب کاربری خصوصی نگه داشته شود، همچنان پست های پیشنهادی مشاهده خواهد شد. اینستاگرام آنچه را که مخاطبان دوست دارند تا تماشا کنند را پیگیری خواهد کرد. در نهایت؛ الگوریتم پیشنهاداتی را برای کاربران ارسال می کند که احتمالا به آنها علاقه مند هستند.
به طور مثال؛ برای کسانی که علاقه مند به ویدئوهای آموزش خیاطی هستند، پس از اتمام بررسی فید، نمایش پستهای پیشنهادی مرتبط آغاز می شود. در پست های پیشنهادی، اینستاگرام کاربران را تشویق می کند تا افراد جدید را دنبال کنند و با آخرین پست های موجود به روز بمانند. اینستاگرام همچنین نوع هشتگهایی که کاربران دنبال می کنند را در نظر می گیرد. پستهای لایک شده یا کامنت گذاشته شده است، توسط اینستاگرام ردیابی می شوند.
چارچوب های suggested post در اینستاگرام چیست؟
اصول و قوانین زیادی در اینستاگرام وجود دارند که هر کدام مربوط به ویژگی های خاص آن هستند. پست های پیشنهادی هم هم به هیچ عنوان از این قاعده مستثنا نخواهد بود. اگر سابقه جستجوی کاربر پاک شود، باز هم پست ها نمایش داده می شوند. پیشنهادات حساب های اینستاگرامی، به هیچ عنوان با یکدیگر یکی نخواهند بود. به طور مثال؛ ممکن است که کاربری دو حساب اینستاگرام داشته باشد اما نمی توان انتظار داشت که پست های پیشنهادی هر دو با یکدیگر یکسان باشد.
نکته دیگری که باید به آن توجه شود این است که پیشنهادات می تواند بر اساس مخاطبان فیس بوک نیز باشد زیرا فیس بوک به نوعی صاحب اینستاگرام است. برای اینکه راحت تر بتوان از این ویژگی به بهترین شکل استفاده کرد، باید بدانیم که چارچوب های suggested post در اینستاگرام چیست و چگونه می توان از استفاده کرد.
مهم ترین نقش suggested post در اینستاگرام چیست؟
بسیاری از افراد تصور میکنند که اینستاگرام صرفاً برای سرگرم شدن مخاطبان، ویژگی پست های پیشنهادی را اضافه کرده است. بسیاری از کاربران هنوز از اهمیت این بخش اطلاع ندارند. این ویژگی بسیار کارآمد است زیرا به کاربران امکان می دهد تا بدون مراجعه به برگه جستجو، محتوای بیشتری را به راحتی پیدا کنند. تفاوت هایی که در پست های پیشنهادی کاربران مختلف وجود دارد، بر اساس چارچوب های اینستاگرام مشخص شده است. در بررسی اینکه suggested post در اینستاگرام چیست، نمی توان از بیان نحوه نمایش آن ها غفلت کرد. هر چقدر که پست ها لایک، ارسال و ذخیره بیشتری داشته باشند، به احتمال بیشتری در بخش پست های پیشنهادی قرار میگیرند.
فاکتورهای مهم در پست های پیشنهادی
پست هایی که کامنت بیشتری گرفته اند و ویدئوهایی که به دفعات زیادی دیده شده اند، به عنوان پست های پیشنهادی قرار داده می شوند.میزان ارتباط کاربر با اکانت های دیگر، یکی از فاکتورهای مهم به شمار می رود. با توجه به اینکه کاربران، با چه حساب هایی در حال تعامل هستند و بیشتر آنها را مرور می کنند، پست های پیشنهادی ارسال می شود. پست های پیشنهادی نامناسب در اینستاگرام دیده می شوند اما می توان به راحتی آنها را حذف کرد.
نتیجه گیری
آشنایی با اینکه استراتژی و اهداف suggested post در اینستاگرام چیست به کاربران کمک می کند تا بهتر بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند. اینستاگرام با اهداف بلند مدت زیادی این ویژگی را اضافه کرده است. افرادی که از اینستاگرام برای کسب درآمد استفاده می کنند، از پست های پیشنهادی سود زیادی خواهند برد.
قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی