هیچ محصولی در سبد خرید نیست.
برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!
مشاهده محصولات فروشگاهاز آن جایی که هیچ قوانین و مقرراتی در قانون رسمی کشور ایران در خصوص استخدامی ها و کارفرمایان اینستاگرامی وجود ندارد، ونیز به منظور جلوگیری از سو استفاده های احتمالی، در این بخش قصد داریم قوانین و مقررات مرتبط با ادمین های اینستاگرام وکارفرمایان و صاحبان صفحات های اینستاگرامی به طوری کامل بیام کنیم. (در این خصوص بخش نظرات را باز گذاشته ایم تا شما همایده ها و مشکلات کاری خودتان در این خصوصرا بیان کنید.)
۱- صاحبان و کارفرمایان کسب و کار های اینستاگرامی تا علاوه بر آسودگی خیال آن ها در خصوص استخدام ادمین، مواردی که ممکناست افرادی به صفحات آن ها آسیب برسانند را نیز بدانند و از وقوع این چنین اتفاقاتی پیشگیری کنند.
۲– ادمین های اینستاگرامی که کار ارزشمندی که انجام میدهند را با نظمی بیشتر و راحت تر انجام دهند و حق و حقوق خود رابشناسند.
مواردی که در ادامه بیان میشود را میتوان به عنوان قراردادی نانوشته یا حتی نوشته که در میان ادمین و صاحبان صفحاتاینستاگرامی بسته میشود در نظر گرفت و با امضایی به آن رسمیت بخشید.
امنیت صفحات اینستاگرامی کاری مهم و حیاتی است که به همین سبب بسیاری از افراد از گرفتن ادمین برای پیج اینستاگرامی خودسرباز میزنید. در این مورد حق همیشه با صاحبان کسب و کار آیت که به ادمین های خود اعتماد میکنند و نام کاربری و رمز عبور خودرا در اختیار آن ها قرار میدهند. اعتماد رکن اول و اصلی هر رابطه ی کاری است. در خصوص استخدام ادمین برای مدیریت صفحه اینستاگرام نیز مستثنی نخواهد بود.
در این خصوص ادمین ها موظفند که این اطلاعات را نزد خود نگه دارند و آن را در اختیار هیچ فرد دیگری قرار ندهند. امانت دار باشند ودر حفظ و نگهداری این اطلاعات مهم نزد خود تعهد دهند.
نکته مهم:
گاهی هکر هایی به دنبال صفحات اینستاگرامی پر مخاطب هستند. به این صفحات که اغلب فالور بالایی نیز دارند، حمله میکنند و نامکاربری و رمز آن صفحه اینستاگرام را پیدا کرده و موجب دردسر میشوند. عموما این گونه حمله ها با هدف به دست گرفتن صفحه رخمیدهد. افراد سود جو تمامی پست های فرد مورد نظر را پاک میکنند تا بتوانند کسب و کار خود را با آن صفحه راه اندازی کنند و یااینکه آن پیج را به افراد دیگری بفروشند. در این خصوص کارفرمایان باید آگاه باشند که این موضوع هیچ ربطی به ادمین استخدامیندارد. به منظور پیشگیری از این دست حمله های صفحات اینستاگرامی باید کارشناسی متخصص در خصوص امینست صفحه اینستاگرامی خود داشته باشند. برای این منظور پیشنهاد میکنیم صفحه معرفی و همکاری با متخصصان امینیت پیج های اینستاگرامیرا مطالعه کنید.
قوانین مربوط به تولید محتوای صفحه اینستاگرام توسط ادمین خود شامل چندین بخش است که به ترتیب و با توضیحات کامل در ادامه به آن میپردازیم.
در خصوص تولید محتوا برای پست و استوری های صفحه اینستاگرامی از همان ابتدا با کارفرما یا ادمین خود صحبت کنید. شما بایدبدانید که یک صفحه اینستاگرامی دقیقا به چه میزان پست و استوری نیاز دارد و هر کدام از این محتواهایی که تولید میشوند دقیقا چه میزان کار و زمان نیاز دارند.
اگر قرار است در مورد محصولی توضیحاتی ارائه شود تامین تصاویر بر عهده کارفرمای است. این تصاویر یا باید توسط عکاس یا خودکارفرما گرفته شود و یا اگر محصولی است که تصویر آن را میتوان در گوگل پیدا کرد (مثل یخچال و گاز و …) باید توسط کارفرما اعلامشود که از کجا میتوان این عکس ها را تهیه کرد.
اگر از ادمین خواسته میشود که در مورد محصولی ویدئویی تهیه کند و توضیحات مربوطه را بیان کند، تامین محصول یا ارائه ی راهدستیابی بی آن محصول بر عهده کارفرما است. ادمین در این خصوصموظف است که اطلاعات خود را کامل و جامع کند تا در هنگامارائه ی توضیحات به صورت ویدئویی یا صدا گذاری، اشتباهی رخ ندهد.
پست ها عموما بسیار با دقت تر از استوری ها طراحی و ساخته میشوند ولی این استوری ها هستند که وظیفه تعامل پیوسته بامخاطبان را دارند. در این خصوص باید هر روز استوری هایی سرگرم کننده که مخاطب را به تعامل وا می دارد، قرار داده شود.
تعامل هایی نظیر:
که هر کدام از این موارد در مراحل کار به ترتیب و متناسب با نیاز پیج، تهیه و منتشر شوند.
با عضویت در خبرنامه اینسوشی از آخرین تخفیف های ویژه بهره مند شوید...
فقط کمپین ها و تخفیف های ویژه را به شما ایمیل خواهیم کرد.شرکت خدمات تولید محتوای شبکه های اجتماعی | اینسوشی
شرکت تولید محتوای اینسوشی متشکل از تیمی متخصص و حرفه ای در زمینه تولید انواع محتوا است. اینسوشی با هدف تولید محتوای شبکههای اجتماعی شروع به کار کرد تا بتواند تجربه ای متفاوت و ارزشمند را برای مشتریان خود رقم بزند. اینسوشی خدمات تولید محتوا برای اینستاگرام، لینکدین و سایر شبکه های اجتماعی را ارائه میدهد. در این خصوص نیز انواع محتواها شامل محتوای متنی، تصویری، ویدئویی و صوتی را عرضه میکند.