مهم ترین نکات پست های پیشنهادی در اینستاگرام چیست؟
اینستاگرام همیشه در حال بهروزرسانی است اما تغییرات جدید همیشه برای کاربران خوشایند نیست. پس از آخرین به روز رسانی، بسیاری از کاربران شکایت دارند که پست های پیشنهادی کاربرانی است که آنها را دنبال نمی کنند، نمایش داده می شود. برای پاسخ به این سوال که علت نمایش پست های پیشنهادی در اینستاگرام چیست، باید مزیت های مهم آن ها را بررسی کرد. اینستاگرام برنامه ریزی مشخصی برای به کار بردن پست های پیشنهادی دارد و از آن در راستای اهداف خود استفاده می کند.
ویژگی پست های پیشنهادی در اینستاگرام چیست؟
به نظر میرسد که در نظر گرفتن اینکه هدف از انتشار پست های پیشنهادی در اینستاگرام چیست، در استفاده بهینه از آن ها بسیار موثر واقع شود. مخاطبان در نسخه جدید اینستاگرام، ۲پست های پیشنهادی بیشتری را از حساب هایی که دنبال نمی کند، مشاهده می کنند. برای برخی از افراد، مشاهده پست های پیشنهادی چندان رضایت بخش نیست. این افراد غالبا به دنبال راهی برای حذف آن ها هستند. پس از افزودن پیشنهادهای الگوریتمی به این برنامه، اینستاگرام پستهای توصیهشده بیشتری را از حسابهایی که دنبال نمیشوند، در بخش فید با پست های دیگر ترکیب می کند. نکته بسیار مهم در مورد پست های پیشنهادی، ارتباط آن ها با پیج هایی است که مخاطب فالو می کند. به طور کلی، پست های پیشنهادی مشابه علاقهمندیهای مخاطبان هستند.
- پست های پیشنهادی و تبلیغات تا حدودی کنترل پیج را برای مخاطب سخت تر می کند.
- زمانی که پستی در صفحه برای نمایش وجود نداشته باشد، پست های پیشنهادی نمایش داده می شوند.
- پست ها به طور کامل غیر فعال نمی شوند و تنها تعداد آن ها کم می شود.
نکات کاربردی پست های پیشنهادی
بدون شک پست های پیشنهادی مخاطبان را با پیج های جدید و افراد زیادی آشنا می کند. این کار مزایای دو طرفه برای مخاطبان و صاحبان پیج ها خواهد داشت. در این صورت مخاطبان ممکن است با مواردی روبرو شوند که مدت ها به دنبال آن بوده اند. البته، در برخی موارد هم ممکن است که پست های پیشنهاد شده مورد پسند واقع نشوند. بسیاری از افراد نمی دانند که کاربرد پست های پیشنهادی در اینستاگرام چیست و شاید آن را بخش اضافی در نظر بگیرند. به همین دلیل ویژگی های آن ها باید دقیق تر بررسی شود.
- بخش پست های پیشنهادی برای صاحبان مشاغل و پیج های درآمدزایی موجب جذب مخاطب خواهد شد.
- اینستاگرام در این بخش توجه بیشتری به علایق و سلیقه مخاطب نشان داده است.
- این ویژگی همچنین اینستاگرام را قادر می سازد تا با شبکه های مجازی دیگر مثل تیک تاک رقابت کند.
نحوه عملکرد پست های پیشنهادی در اینستاگرام
قبل از اینکه اینستاگرام ویژگی پست های پیشنهادی را اضافه کند، در صفحه اصلی پست های جدید و در نهایت قدیمی تر نشان داده می شد. با اضافه شدن بخش پست های پیشنهادی، بعد از تمام شدن پست های جدید، این بخش به مخاطبان نشان داده می شود. بسیاری از افراد معتقدند که این ویژگی موجب میشود تا مخاطبان ساعات بیشتری در اینستاگرام باقی بماند و به صورت نامحدود پست های پیشنهادی به آن ها نمایش داده می شود. در صورت آشنایی به اینکه پست های پیشنهادی در اینستاگرام چیست، می توان تغییراتی را هم بر آن اعمال کرد.
- در این بخش کاربرانی که هرگز فالو نشده اند، به مخاطبان نشان داده می شوند.
- در پست های پیشنهادی به هیچ عنوان Reels یا IGTV نمایش داده نمی شود.
- در این بخش صرفاً فیلم، تصاویر و تبلیغات نمایش داده می شود که همگی مرتبط با علاقه مخاطب هستند.
تفاوت اکسپلور و پست های پیشنهادی در اینستاگرام چیست؟
- پست های پیشنهادی در صفحه اصلی اینستاگرام قابل مشاهده هستند.
- پست های اکسپلور شامل Reels و IGTV هم می شود اما در پست های پیشنهادی این موارد دیده نمی شود.
- پست های پیشنهادی بر اساس علایق مخاطب و براساس سابقه لایک و ذخیره نمایش داده می شوند.
- در اکسپلور کمتر به علایق مخاطب توجه میشود.
روش تغییر پست های پیشنهادی اینستاگرام
در بخش پیشنهادی اینستاگرام ممکن است که مخاطبان با پست هایی روبرو شوند که علاقهای به آن ندارند. در این صورت، با لمس سه نقطه هر پست، مخاطب قادر خواهند بود تا با انتخاب گزینه Not Interested مانع از نمایش پست های مشابه شود. با این کار می توان تغییراتی در اینستاگرام به وجود آورد و در واقع این امکان به وجود آمده که مخاطب به پست های پیشنهادی اینستاگرام جهت بدهد.
نتیجه گیری
اینستاگرام به پرمخاطب ترین پلتفرم تبدیل شده است که اعتیاد زیادی در بین کاربران به وجود آورده است. این ویژگی موجب شده است تا بررسی اینکه نکات مهم پست پیشنهادی در اینستاگرام چیست، اهمیت ویژه ای پیدا کند.
قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی