ads
اینسوشی لوگوی صفحه فروشگاه 264-85
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

آموزش و آشنایی با نحوه پرایوت کردن حساب کاربری در اینستاگرام

دسته بندی :اینستاگرام ۱۱ آبان ۱۴۰۰ اینسوشی 835
آموزش پرایوت در اینستاگرام

نحوه خصوصی کردن پیج اینستاگرام

در این مقاله آموزش پرایوت اینستاگرام را خواهید خواند. تعداد کاربران فعال در اینستاگرام بطور چشم‌گیری افزایش یافته است. به‌طوری‌که هر کاربر تعداد بسیار زیادی از دوستان و آشنایان خود را می‌تواند در اینستاگرام پیدا کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کند. برخی مواقع پیش می‌آید که کاربر در اینستاگرام دارای چندین حساب کاربری باشد و بنا به دلایلی قصد داشته باشد که یکی از حساب‌های کاربری خود را قفل کند.

با پرایوت کردن و یا خصوصی کردن پیج دسترسی افراد به حساب کاربری محدود می‌شود. در نتیجه یکی از امکانات مهم و ضروری که در هر شبکه اجتماعی باید وجود داشته باشد، قابلیت خصوصی کردن پیج است. قفل کردن پیج اینستاگرام کار بسیار آسانی است و برای انجام اینکار نیاز به استفاده از هیچ برنامه و یا نرم‌افزار اضافه‌ای ندارید. جهت خصوصی کردن پیج از خود اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می‌شود.

آموزش سئو اینستاگرام و نقش سئو در اینستاگرام

بسیاری از کاربران تمایل به بستن و قفل کردن حساب کاربری خود دارند به‌طوری‌که افراد ناشناس نتوانند پست و عکس‌های منتشر شده در صفحه را ببینند. برای رسیدن به به هدف می‌توان اکانت کاربری را پرایوت کرد. اکنون در صورتی که به دنبال آموزش پرایوت اینستاگرام هستید و می‌خواهید نحوه خصوصی کردن پیج اینستاگرام را یاد بگیرید کافی است مقاله زیر را بطور کامل مطالعه کنید. در ادامه آموزش پرایوت اینستاگرام را مطالعه خواهید کرد.

بعد از خصوصی کردن پیج اینستاگرام چه تغییری در حساب کاربری ایجاد می‌شود؟

نحوه خصوصی کردن پیج اینستاگرام
نحوه خصوصی کردن پیج اینستاگرام

کاربران زیادی هستند که تمایل ندارند محتوای منتشر شده توسط آن‌ها به همه افراد فعال در اینستاگرام نمایش داده شود. معمولا به اکانت‌هایی که همه کاربران به آن دسترسی دارند حساب عمومی و یا public گفته می‌شود. شاید برای شما نیز این مسئله پیش آمده باشد که در حساب کاربری خود عکس و یا فیلمی شخصی از خود و خانواده منتشر کرده باشید و دوست ندارید افراد ناشناس این عکس‌ها را ببینند.

ترجیح بسیاری از افراد این است که عکس‌ و فیلم موجود در پیج آن‌ها را فقط خانواده و دوستان نزدیکشان مشاهده کنند. برای اینکار توصیه می‌شود که پیج اینستاگرام خود را قفل و پرایوت کنید. با انجام اینکار تغییرات جزئی در پیج شما ایجاد می‌شود که عبارتند از:

بهتر است آموزش کامل تنظیمات اینستاگرام را نیز مطالعه کنید.

تغییرات جزئی در پیج در اثر پرایویت کردن:

  • امکان دسترسی به محتویات پیج شما فقط برای دوستان و افرادی که شما را فالو کرده‌اند وجود دارد. منظور از عبارت قبل این است که پس از قفل شدن حساب کاربری اینستاگرام شما، فقط افرادی قادر به دیدن پست‌های پیج شما هستند که جزو فالوران و دنبال‌کنندگان شما باشند.
  • در صورتی که فردی تازه قصد داشته باشد پست‌های پیج شما را ببیند و پست‌های شما را مشاهده کند باید برای شما درخواست دوستی بفرستد. منظور این است که در اینستاگرام از طریق نوتیفیکیشن متوجه یک فالو ریکوئست جدید می‌شوید. یعنی یک نفر برای شما درخواست فرستاده است تا شما را دنبال کند و جزو فالوران شما باشد. دقت کنید تا وقتی که شما این درخواست را تایید نکرده‌اید شخص قادر به دیدن پست‌های شما نیست. لذا اطمینان حاصل کنید که هیچ کسی بدون اجازه و تایید شما نمی‌تواند پست و محتوای شما را ببیند. بلکه بعد از تایید نهایی درخواست امکان دسترسی به اکانت شما برای وی ایجاد می‌شود.
  • باید به این نکته توجه داشته باشید که بعد از خصوصی کردن حساب کاربری اینستاگرام خود از فهرست جستجوی هشتگ در اینستاگرام حذف می‌شوید. بدین صورت که در صورت استفاده از هر هشتگی در پست اینستاگرام خود، این پست در لیست هشتگ‌های اینستاگرام برای کاربرانی که جستجو می‌کنند نمایش داده نمی‌شود.
  • با قفل کردن حساب کاربری خود، فالووران فعلی شما از دیدن پست‌های شما محروم نمی‌شوند. فالووران قبلی بدون محدودیت می‌توانند به پست و استوری شما دسترسی داشته باشند زیرا آن‌ها جزو دنبال‌کنندگان پیج شما هستند و در داخل صفحه شما حضور دارند. در صورتی که قصد دارید دسترسی این افراد را به پیج خود محدود کنید تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که فرد مورد نظر خود را بلاک کنید. با بلاک کردن این افراد، آن‌ها از لیست فالووران شما حذف شده و دیگر قادر به دیدن پست‌های پیج شما نیستند.

مراحل پرایوت کردن پیج اینستاگرام

گام اول:

در گام اول آموزش پرایوت اینستاگرام ، ابتدا نیاز است تا وارد اینستاگرام خود شوید. برای قفل کردن پیج به سراغ صفحه شخصی خود از طریق آیکون آدمک در سمت راست پایین صفحه بروید.

مراحل پرایوت کردن پیج اینستاگرام
مراحل پرایوت کردن پیج اینستاگرام

گام دوم:

اکنون در آموزش پرایوت اینستاگرام باید بدانید که نیاز است تا وارد بخش تنظیمات اینستاگرام خود شوید. در سمت راست بالای صفحه آیکون سه خطی وجود دارد. روی این گزینه کلیک کنید تا وارد تنظیمات شوید.

وارد بخش تنظیمات اینستاگرام خود شوید
وارد بخش تنظیمات اینستاگرام خود شوید

گام سوم:

در گام سوم آموزش پرایوت اینستاگرام باید از منوی باز شده گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.

از منوی باز شده گزینه تنظیمات را انتخاب کنید
از منوی باز شده گزینه تنظیمات را انتخاب کنید

گام چهارم:

گام 4 آموزش پرایوت اینستاگرام بیان می‌کند که: در صفحه جدیدی که باز شده است از لیست موجود گزینه privacy را انتخاب کنید.

خوب است بخوانید: آموزش گام به گام دیلیت اکانت اینستاگرام

گام پنجم:

گام پایانی آموزش پرایوت اینستاگرام بیان می‌کند که: پس از وارد شدن به بخش تنظیمات اینستاگرام از بین گزینه‌های موجود، گزینه private account را انتخاب و آن را فعال کنید. در صورتی که جلوی این آیکون آبی شده باشد یعنی پیج شما قفل شده است.

مرحله نهایی قفل شدن پیج اینستاگرام
مرحله نهایی قفل شدن پیج اینستاگرام

در هر زمانی که از اینکار منصرف شدید و قصد داشتید پیج اینستاگرام خود را از حالت پرایوت خارج کنید کافی است مجددا همه این مراحل را طی کنید. در مرحله آخر گزینه private account را غیرفعال کنید. به‌طوری‌که چراغ آبی رنگ جلوی این گزینه خاموش شود. با اینکار صفحه شما عمومی شده و همه کاربران اینستاگرام به‌راحتی می‌توانند پست و ویدیو منتشر شده توسط شما را مشاهده کنند.

مزایای پرایوت کردن پیج اینستاگرام

  • بعد از قفل کردن صفحه اینستاگرام امکان کنترل کردن اینکه چه افرادی پست و استوری پیج شما را ببینند وجود دارد.
  • امکان پنهان کردن فعالیت‌ و محتوای شخصی در این حالت وجود دارد.
  • دسترسی افراد ناشناس به اطلاعات و محتوای پیج شما محدود می‌شود.
  • با خصوصی کردن پیج خود، از سرقت محتوای شخصی خود جلوگیری کنید.
  • با پرایوت کردن اکانت اینستاگرام خود به همه قابلیت‌های اینستاگرام مانند قبل دسترسی دارید. و هیچ یک از این ابزار برای شما محدود نمی‌شود.

معایب خصوصی کردن پیج اینستاگرام

  • یکی از راه‌های افزایش بازدید پیج استفاده از بخش اکسپلور اینستاگرام است. در صورت شخصی‌سازی پیج خود دیگر پست‌های شما در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده نمی‌شود.
  • در صورتی که کاربری پست موجود در پیج شما را برای شخصی فوروارد کند، آن فرد قابلیت دیدن پست ارسال شده را ندارد.
  • در صورت استفاده از هشتگ در پست، این هشتگ در لیست اینستاگرام نمایش داده نمی‌شود.
  • امکان تعامل با مشتریان و فالووران جدید برای پیج شما کاهش می‌یابد.
  • اگر پیج شما بیزینسی و یا تجاری است با خصوصی کردن آن دیگر نمی‌تواند از قابلیت نمایش امار پست‌ها استفاده کنید.

در این مقاله به آموزش پرایوت اینستاگرام پرداختیم. در رابطه با آموزش های اینستاگرام خوب است آموزش قدم به قدم ثبت نام اینستاگرام و ساخت حساب کاربری در آن و آموزش تغییر یوزرنیم اینستاگرام و انتخاب آیدی بهتر را نیز مطالعه کنید.

اینسوشی

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد، تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0