ads
اینسوشی لوگوی صفحه فروشگاه 264-85
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

آیا استفاده از ربات اینستاگرام برای افزایش تعداد فالوور موثر است؟

دسته بندی :اینستاگرام ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ اینسوشی 900
آشنایی با مزایای استفاده از ربات اینستاگرام

استفاده از ربات اینستاگرام چه تاثیری در بالا بردن تعداد فالوور دارد؟ در این مقاله سعی شده است تا درباره اهمیت و نقش استفاده از ربات اینستاگرام در رشد پیج بطور مفصل صحبت شود. اینستاگرام چندین سال است که به محل بسیار مناسبی برای توسعه کسب و کار، تفریح و سرگرمی و حتی کسب درآمد تبدیل شده است. این شبکه اجتماعی گسترده بسیار محبوب و پر طرفدار است و مورد توجه افراد بسیار زیادی از سرتاسر جهان قرار گرفته است. دلیل این همه محبوبیت اینستاگرام قابلیت به اشتراک گذاشتن عکس و ویدیو با دوستان است. همچنین این برنامه می‌تواند برای افرادی که به دنبال بازاریابی یا ایجاد کسب و کار اینترنتی هستند، نیز مفید باشد.

آشنایی با تاریخچه اینستاگرام

ممکن است بدانید که اینستاگرام برای اولین بار در سال 2010 توسط دو فرد به نام‌های کوین سیسترم و همکارش مایک کرگر ایجاد شد. در همان سال‌های اولیه این برنامه به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفت. این محبوبیت به قدری بود که در سال 2012 حدود 100 میلیون کاربر فعال در اینستاگرام حضور داشتند. با رشد و پیشرفت این برنامه اجتماعی فردی به نام مارک زاکربرگ تصمیم به خرید این اپلیکیشن به قیمت یک میلیارد دلار به صورت نقدی و سهام در سال 2012 گرفت.

سالی که اینستاگرام وارد کشورمان ایران شد 2012 بود که با استقبال زیادی روبرو شد و در حال حاضر از برنامه‌های پر طرفدار در میان مردم است. اکثر افراد از ایران دارای اینستاگرام هستند و از آن برای کار و یا تفریح استفاده می‌کنند. مزیت‌های زیادی که اینستاگرام دارد سبب شده است که به فضای عالی برای کسب و کار تبدیل شود.

حتما با بسیاری از پیج‌های اینستاگرامی مواجه شده‌اید که درباره محصولات و خدمات خود در پیج توضیح می‌دهند و یا تصاویری از کسب و کار خود تهیه کرده و آن را به کاربران معرفی می‌کنند. ولی در وهله اول چیزی که حائز اهمیت است، این مسئله می‌باشد که برای رونق گرفتن کسب و کار نیاز است تا پیج دارای فالوور با تعداد زیاد باشد. در واقع هر چقدر میزان فالوور پیج شما زیاد باشد کاربران برای خرید و … راحت‌تر به شما اعتماد می‌کنند.

برای افزایش تعداد دنبال کنندگان روش‌های زیاد و متنوعی وجود دارد که یکی از آن‌ها خرید فالوور اینستاگرام است. این روش دارای معایبی است. برای مثال در هنگام خرید فالوور ممکن است سایت از شما رمز عبورتان را درخواست کنند که خطرناک است. غیر از خرید فالوور راه‌های دیگری نیز مانند تبلیغ در پیج‌های پر بازدید، افزایش فالوور با استفاده از اینفلوئنسرها و استفاده از ربات اینستاگرام وجود دارد.

ربات اینستاگرام

با استفاده از ربات اینستاگرام می‌توان به افزایش فالوور در پیج رسید و مزایایی که ربات اینستاگرامی دارد این است که مدیریت آن دست خود فرد است. دو سایت معروف که از ربات اینستاگرامی برای معرفی محصولات خود استفاده می‌کنند، دیجی کالا و بامیلو است. وظیفه و نحوه عملکرد ربات به این صورت است که به جای خود فرد در نرم افزار حاضر می‌شود و به ارتبلط و تعامل با کاربران می‌پردازد.

یکی از قابلیت‌های خوب ربات اینستاگرام این است که شما می‌تواند از ربات درخواست کنید که چه کسانی را دنبال کنند. یعنی می‌توان با توجه به اهداف اقدام به انتخاب فالوور کرد. برای استفاده از ربات اینستاگرام می‌توانید با حساب اصلی خود وارد ربات شوید. ربات اینستاگرامی قادر است تا برخی کارها را بصورت اتوماتیک برای افزایش فالووران پیج انجام دهد.

استفاده از ربات اینستاگرام جهت رشد پیج
استفاده از ربات اینستاگرام جهت رشد پیج

دلیل استفاده از ربات اینستاگرام

در صورتی که قصد دارید تعداد فالووران خود را بصورت واقعی افزایش دهید، نیاز دارید تا با آن‌ها در تعامل باشید. اینکار کمی دشوار و زمان بر است و استفاده از ربات اینستاگرام در این مواقع کمک زیادی می‌کند. زیرا اینکار سخت را ربات برایتان انجام می‌دهد و دیگر نیازی نیست شما خودتان را اذیت کنید. با بکارگیری ربات اینستاگرامی می‌توانید فعالیت پیجتان را به دست ربات بسپارید.

ربات اینستاگرامی می‌تواند مانند یک ادمین افراد را فالو کرده و پست‌ها را لایک کند و یا حتی برای دیگران کامنت بگذارد. با لایک کردن پست دیگران و درج کامنت، صاحب آن پیج نیز ترغیب می‌شود تا شما را دنبال کند و پستتان را لایک کند. در واقع تعامل کردن با سایرین باعث می‌شود سایرین به پیج شما اعتماد کنند.

فقط یک نکته در این بخش حائز اهمیت است و این است که حواستان باشد در یک روز بیش از حد دیگران را فالو نکنید. زیرا با اینکار پیج شما اسپم شناخته شده و ممکن است مسدود شود. ولی مزیت استفاده از ربات به نحوی است که هیچ وقت اکانت شما مسدود نمی‌شود.

مزایای استفاده از ربات اینستاگرامی

مزایایی که استفاده از ربات اینستاگرام دارد، نسبت به سایر روش‌های افزایش فالوور بیشتر است. مثلا پیج شما نسبت به پیج‌های فیک دارای تعداد فالوورهای بیشتری خواهد بود. از دیگر مزایای استفاده از ربات اینستاگرام:

  • افزایش تعداد فالووران به سرعت (برای مثال در یک ماه به تعداد 1500 نفر به دنبال‌کنندگان شما اضافه می‌شود).
  • فعالیت ربات اینستاگرام مستقل و اتوماتیک است و نیازی به اتصال به اینترنت در تمامی ساعات نیست. ربات اینستاگرام خودش کار را انجام می‌دهد.
  • ربات یک محدود خاص را هدف قرار می‌دهد. یعنی می‌توانید یک منطقه خاص را با استفاده از نقشه جغرافیایی تعیین کنید. ربات می‌تواند با همان محدوده‌ای که شما تعیین کرده‌اید به تعامل بپردازد.
  • از مزیت‌های ربات اینستاگرامی امکان گزارش گیری کامل در پایان روز است. در آخر روز می‌توانید چک کنید که چند نفر توسط ربات فالو شده‌اند. چند پست و کامنت برای سایر پیج‌ها توسط ربات به چشم می‌خورد.
شناخت ویژگی_های مثبت ربات اینستاگرام
شناخت ویژگی_های مثبت ربات اینستاگرام

آشنایی با ویژگی‌های مثبت ربات اینستاگرام

  • توانایی انجام تعامل با دیگران

رباتی که انتخاب می‌کنید باید بتوانید تمامی کارهای مد نظر شما را مانند لایک کردن، کامنت گذاشتن، فالو و یا آنفالو کردن دیگران انجام دهد.

  • هدف‌گیری هوشمندانه

رباتی که برای مدیریت صفحه اینستاگرامی خود بکار می‌گیرید باید هوشمند باشد و بتواند بصورت حرفه‌ای پیج‌های هدف شما را دنبال کند. این ربات باید بتواند یک محدوده مشخصی را هدف بگیرد و اکثر فالوورهای شما را از این محدوده انتخاب کند. این نوع انتخاب برای کسب و کارهای محلی و بومی بسیار حائز اهمیت است.

  • قابلیت تنظیم میزان سرعت انجام فعالیت

یکی از خصوصیات خوب و جالب ربات اینستاگرامی، تنظیم سرعت فعالیت است. در هنگام خرید ربات این ویژگی را حتما در نظر بگیرید. همچنین توجه به این نکته ضروری است که در هر شبانه روز تعداد لایک، فالو و درج کامنت نباید بسیار زیاد باشد زیرا منجر به مسدود شدن صفحه شما می‌شود.

اینسوشی

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد، تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0