ads
اینسوشی لوگوی صفحه فروشگاه 264-85
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

چگونه از اینستاگرام برای رونق کسب و کارهای کوچک استفاده کنیم؟

دسته بندی :اینستاگرام ۳۰ دی ۱۴۰۰ اینسوشی 608
اینستاگرام برای رونق کسب و کارهای کوچک - اینسوشی

نقش اینستاگرام در کسب و کارهای کوچک

آیا می‌توان از اینستاگرام برای رونق کسب و کارهای کوچک استفاده کرد؟ در این مقاله به بررسی موضوع مهمی که امروزه مورد توحه بسیاری از مردم قرار گرفته و استفاده از محیط اینستاگرام برای توسعه کسب و کارهای کوچک است، صحبت می‌کنیم. همه افراد تقریبا با نحوه کار با اینستاگرام آشنا هستند. همه به خوبی می‌دانند که از قابلیت‌های مختلف اینستاگرام می‌توان در جهت بهبود و توسعه کسب و کارهای کوچک اینترنتی استفاده کرد. البته در حال حاضر بسیاری از مردم و کاربران عضو شده در اینستاگرام از این قابلیت پر کاربرد استفاده کرده‌اند و کسب و کار آنلاین خود را حسابی راه انداخته‌اند. بسیاری از شرکت‌های بزرگ و توسعه یافته نیز برای معروف‌تر شدن و معرفی محصولات خود به استفاده از اینستاگرام رو آورده‌اند، زیرا می‌دانند که این شبکه اجتماعی در معرض دید میلیون‌ها نفر است.

همین امر باعث شده است تا بسیاری از افراد که دارای کسب و کارهای کوچک هستند نیز از اینستاگرام برای پیشرفت خود استفاده کنند. صاحبان کسب و کارهای کوچک با ایجاد یک اکانت تجاری برای خود به تبلیغ و بازاریابی محصولاتشان می‌پردازند. در میان این حجم کاری در این فضای محبوب، کسی برنده می‌شود که بتواند فالوور بیشتری در پیجش داشته باشد. در واقع هر چقدر که تعداد دنبال کنندگان یک پیج بیشتر باشد، میزان اعتماد دیگران به پیج شما نیز بیشتر می‌شود و در ادامه این مسیر موفقیت شما نیز حتمی خواهد بود. جذب فالوور امروزه بسیار رایج است و بسیاری از سایت‌ها اقدام به خرید و فروش فالوور اینستاگرام می‌کنند و توانسته‌اند از این طریق سود زیادی به دست بیاورند. بسیاری از مردم برای موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی خود اقدام به خرید فالوور می‌کنند. این امر تا جایی که فالووران واقعی باشند و فیک نباشند، موثر است.

اهمیت اینستاگرام برای رونق کسب و کارهای کوچک

همانطور که در بخش مقدمه نیز شرح داده شد، اینستاگرام توانسته است به بسیاری از کسب و کارهای کوچک و اینترنتی کمک کند تا رشد کنند. اینستاگرام یک فضای مجازی و بسیار محبوب است. بسیاری از افراد حداقل 2 ساعت زمان صرف گشت و گذار در این شبکه اجتماعی می‌کنند تا مطالب و محتوای سرگرم کننده و یا آموزشی را مشاهده کنند. برای مثال تصور کنید که یک حساب برای معرفی محصولات یا خدمات خود در اینستاگرام ایجاد کرده‌اید. این برنامه قطعا به شما کمک می‌کند تا بتوانید بیشتر دیده شوید. اگر هنوز برای کسب و کارتان یک پیج داخل اینستاگرام ایجاد نکرده‌اید پیشنهاد ما به شما راه اندازی هر چه سریع‌تر این پیج است.

امروزه با شلوغ‌تر شدن خیابان‌ها و کم بودن زمان برای هر فرد، بیشتر مردم تمایل دارند تا برای خرید حضوری به بازار نروند. شهر بزرگی مثل تهران را در نظر بگیرید که یک نفر برای پیدا کردن وسیله مورد نیاز خود مجبور است چند ساعت تا آن طرف شهر برود و یا در ترافیک گیر کند. به سبب همین دلایل بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند از اینستاگرام خرید آنلاین و سریع انجام دهند. یکی از مزایای بسیاری از شرکت‌ها، فروشگاه‌ها، مغازه و … قرار دادن گزینه خرید آنلاین است.

همچنین بخوانید:

14ایده‌ جالب تولید محتوا برای پیج عکاسی در اینستاگرام

اینستاگرام به چه نحوی به کسب و کارهای کوچک کمک می‌کند؟

حتما الان این سوال در ذهنتان ایجاد شده است که نقش اینستاگرام در کسب و کارهای کوچک چیست و این برنامه چگونه به توسعه کسب و کارهای کوچک اینترنتی کمک می‌کند. اینستاگرام در سطح جهان بسیار پر کاربرد است و بیشتر از 500 میلیون نفر کاربر فعال دارد. بسیاری از مردم ممکن است در اولین باری که از این برنامه استفاده می‌کنند کمی سر در گم شوند. اکثر بازاریابی‌های داخل اینستاگرام بصری است و فقط از طریق تصاویر صورت می‌گیرد. در این میان متن نوشته دومین جایگاه در در اینستاگرام به خود اختصاص داده است. یک عکس خوب گویای بسیاری از ویژگی‌های یک محصول است. افرادی که برای اولین بار از این نرم افزار استفاده می‌کنند می‌توانند از ابزار مدیریتی Sprout استفاده کنند که کار با این نرم افزار بسیار آسان کرده است.

در واقع کسب و کارهای کوچک از طریق اینستاگرام به راحتی می‌توانند محصول و خدمات خود را در اختیار کاربران و مردم زیادی از تمامی شهرها و حتی کشورهای دیگر قرار دهند. همین گستردگی در فضای اینستاگرام به راحتی به کمک کسب و کارهای کوچک می‌آید. فقط لازم است یک سری نکات را برای بهتر کردن پیج خود و وضعیت کسب و کارتان در نظر بگیرید که در ادامه توضیح داده شده است.

استفاده از اینستاگرام برای کسب و کارهای کوچک - اینسوشی
استفاده از اینستاگرام برای کسب و کارهای کوچک – اینسوشی

اهمیت تنظیمات صحیح اینستاگرام

بهترین روش برای دیدن نقش اینستاگرام در کسب و کارهای کوچک در قدم اول، متصل کردن حساب اینستاگرامیتان به سایر حساب‌های اجتماعیتان است. از طریق اینکار فالوورهایی که در سایر شبکه‌های اجتماعی دارید می‌توانند شما را راحت پیدا کرده و دنبال کنند. همچنین زمانی که شما یک پست داخل اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذارید، پست جدیدتان در سایر صفحه‌های اجتماعی شما نیز منتشر می‌شود. در هنگام ایجاد اکانت تجاری خود در اینستاگرام حتما در قسمت بیوی سایت، آدرس وب‌سایت خود را قرار دهید. همچنین بهتر است یک معرفی کوتاه از کسب و کار خود در قسمت بیوگرافی اینستاگرامتان بنویسید.

استفاده از قابلیت استوری اینستاگرام

شما می‌توانید هر شبانه روز چندین استوری را با دیگران به اشتراک بگذارید. برای انتشار استوری می‌توانید از عکس و ویدیو استفاده کنید. همچنین افکت‌های مختلفی در بخش استوری اینستاگرام وجود دارد که شما می‌توانید برای زیباسازی استوری خود از این افکت‌ها استفاده کنید.

استفاده_از_قابیت_استوری_اینستاگرام
استفاده_از_قابیت_استوری_اینستاگرام

دنبال کردن پست‌های پر بازدید

بهتر است قبل از راه‌ اندازی حساب تجاری خود در اینستاگرام یک چرخی در آن بزنید. در قسمت سرچ می‌توانید پست‌هایی را مشاهده کنید که تعداد لایکشان زیاد است. همچنین می‌توانید دلیل اینکه این پست توانسته است نظر مخاطبان را به خود جلب کنند را جستجو کنید. با دیدن و آنالیز هر یک از پست‌ها می‌توانید به راحتی متوجه شوید که سلیقه کاربران چیست و از شما چه توقعی دارند. در این صورت می‌دانید که چه پست‌هایی را منتشر کنید که بتواند نظر و اعتماد فالوورها را جلب کند.

کامنت سایر پست‌ها را مطالعه کنید.

بهترین کار مطالعه کردن کامنت‌های مرتبط با موضوع کاری شما است. با خواندن هر یک از کامنت‌های سایر پیج‌ها می‌توانید بدانید که فالووران به چه مباحثی علاقمند هستند. همچنین زمانی که شما پستی را منتشر می‌کنید و کامنتی در زیر آن درج می‌شود بهتر است به آن‌ها جواب دهید. با اینکار می‌توانید با فالووران خود ارتباط و تعامل داشته باشید و اعتمادشان را جلب کنید.

اینسوشی

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد، تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0