ads
اینسوشی لوگوی صفحه فروشگاه 264-85
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

بررسی دلایل عدم نمایش پست در اینستاگرام

دسته بندی :اینستاگرام ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ اینسوشی 1503
عدم نمایش پست اینستاگرام

آیا اینستاگرام پست های جدید را نشان نمی دهد ؟ چگونه می‌توان این مشکل را بر طرف کرد؟ برخی از کاربران اینستاگرام با این سوال مواجه هستند که چرا اینستاگرام پست های جدید را نشان نمی دهد ؟ چرا پست‌های ما همانند قبل بارگذاری نمی‌شود؟ چگونه می‌توان مشکل عدم نمایش پست اینستاگرامی را حل کرد؟ در این مقاله به بررسی این مشکل که بسیاری از کاربران اینستاگرام با آن مواجه هستند را بررسی می‌کنیم و راه‌های مختلف برای حل این مشکل را ارائه می‌کنیم.

اینستاگرام، این رسانه محبوب و پرطرفدار نیز مانند بسیاری از برنامه‌های دیگر گاهی مواقع دچار مشکل و ایراد است. کاربرانی که در اینستاگرام عضو هستند روزانه به انتشار و طراحی پست اینستاگرام می‌پردازند. به خصوص کاربران دارای شغل و کسب و کار در اینستاگرام که برای تجارت در این شبکه اجتماعی عضو شده‌اند روزانه مجبورند تا محتوای مورد نظر خود را منتشر کنند. لذا هنگامی که این افراد با مشکل عدم نمایش پست در اینستاگرام مواجه می‌شوند سریعا به دنبال یافتن راهی برای حل این مشکل می‌پردازند. در ادامه به بررسی تک تک روش‌های برطرف کردن این مشکل در اینستاگرام پرداخته شده است.

رفع مشکل دیده نشدن پست در اینستاگرام
رفع مشکل دیده نشدن پست در اینستاگرام

معرفی روش‌های حل مشکل نشان ندادن پست در اینستاگرام

در صورتی که اینستاگرام پست های جدید را نشان نمی دهد، کارهای زیر را امتحان کنید. در صورتی که برای طراحی پست اینستاگرام خود به صورت مستمر مشکل دارید، سری به صفحه پکیج طراحی پست اینستاگرام بزنید.

1. رفرش نشدن اینستاگرام

در صورتی ک با این مشکل مواجه هستید ابتدا اطمینان حاصل کنید که برای استفاده از اینستاگرام به اینترنت مناسبی متصل هستید. زیرا در صورتی که اینترنت شما ضعیف عمل کند و در عملکرد خود دارای مشکل باشد نمی‌توانید اینستاگرام خود را رفرش کنید. در این هنگام شما با پیغامی مانند couldn’t refresh در اینستاگرام مواجه می‌شوید. در نتیجه در این شرایط اینستاگرام پست‌های جدید را به شما نشان نمی‌دهد.

2. کم بودن سرعت اینترنت

همانطور که می‌دانید اینستاگرام برای کار کردن نیاز به اینترنت دارد. ممکن است مشکلی که کاربران در اینستاگرام با آن مواجه هستند به دلیل کم بودن سرعت اینترنت تلفن همراه و یا دستگاه وای فای باشد. همچنین عامل دیگری که ممکن است باعث کاهش سرعت عملکرد اینستاگرام شود پر بودن حافظه کش اینستاگرام در تلفن همراه شما باشد. در این حالت دیگر اینستاگرام توانایی لود کردن پست‌های مختلف را ندارد.

3. فعال بودن گزینه mute در اینستاگرام

ممکن است کاربر خودش پست مربوط به یک پیج را mute کرده باشد. بعضی افراد تمایلی ندارند که پست و استوری‌های منتشر شده توسط برخی افراد را ببینند. این افراد می‌توانند از قابلیت mute در اینستاگرام برای قطع کردن نوتیفیکیشن ارسال پست استفاد می‌کنند. با فعال کردن این گزینه پست و استوری اشخاص دیگر برای شما نشان داده نمی‌شود.

فعال بودن گزینه mute در اینستاگرام
فعال بودن گزینه mute در اینستاگرام

زیاد بودن تعداد هشتگ‌های پست مربوطه

یکی دیگر از عواملی که باعث می‌شود که پست‌های جدید در اینستاگرام برای کاربران نمایش داده نشود، وجود هشتگ‌های بسیار زیاد در پست است. معمولا شبکه اجتماعی توییتر اجازه قرار دادن تعداد هشتگ خیلی زیاد را به کاربران می‌دهد. ولی در اینستاگرام این امکان وجود ندارد و باید از هشتگ‌های کمتری استفاده شود.

هشتگ در پست اینستاگرام

ریپورت شدن در اینستاگرام

اینستاگرام نیز همانند سایر شبکه‌های اجتماعی نیز دارای یک سری محدودیت و قوانین است. برای مثال کاربران هرگز حق ندارند پست اینستاگرام دیگران را به‌نام خود و در پیج شخصی خود منتشر کنند. همچنین کاربران اجازه ندارند در پست خود از عکس نژادپرستانه استفاده کنند. عدم توجه به این قوانین سبب می‌شود که اینستاگرام پیج شما را بلاک و ریپورت کند. در نتیجه این امر شما دیگر قادر به دیدن پست‌های در اینستاگرام نیستید.

بلاک شدن توسط شخصی در اینستاگرام

حتما برایتان اتفاق افتاده است که در اینستاگرام نتوانید پست فرد خاصی را ببینید. در صورتی که فردی در اینستاگرام شما را بلاک کنید شما دیگر قادر به دیدن پست و استوری وی نمی‌باشید. لذا یکی از عوامل عدم نمایش پست در اینستاگرام می‌تواند بلاک شدن توسط کاربر دیگر باشد.

مخفی بودن پست و استوری اینستاگرام

کاربران ممکن است استوری دوستان خود را در اینستاگرام بصورت close friend ببینند. این عبارت در استوری به این دلیل است که فقط افراد تعیین شده می‌توانند استوری مورد نظر را مشاهده کنند.

روش‌های برطرف کردن مشکل عدم نمایش پست اینستاگرام

اینترنت خود را چک کنید.

رفرش نشدن اینستاگرام و عدم نمایش پست‌ها همانطور که گفتیم ممکن است به دلیل ضعیف بودن اینترنت باشد. از وصل بودن اینترنت خود اطمینان حاصل کنید. کندی سرعت اینترنت خود را چک کنید. برای اینکار دستگاه اینترنت خود را یکبار خاموش و روشن کنید و یا اینترنت تلفن همراه خود را ریستارت کنید. در صورتی که مشکل حل نشد به تنظیمات موبایل خود رفته و حافظه کش آن را پاک کنید. پس از انجام اینکار مجددا وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید. در غیر اینصورت می‌توانید برنامه اینستاگرام را یکبار بطور کامل از موبایل خود حذف کرده و مجددا آن را نصب کنید.

حذف اینستاگرام بطور کامل و نصب مجدد
حذف اینستاگرام بطور کامل و نصب مجدد

Unmute کردن کاربران اینستاگرام

ممکن است قدیم کاربر یا فرد خاصی را در اینستاگرام میوت کرده باشید. منظور از میوت این است که فعالیت‌های وی را بطور کامل قطع کنید. با اینکار پست و استوری آن فرد دیگر برای شما نمایش داده نمی‌شود. برای رفع این مشکل مجددا به پیج کاربر مورد نظر بروید. از سه گزینه موجود در سمت راست و بالای صفحه وی استفاده کرده و گزینه unmute را بزنید. پس از انجام اینکار تمامی پست و استوری فرد مورد نظر برای شما نشان داده می‌شود.

Unmute کردن افراد در اینستاگرام

خطا در سرورهای اینستاگرام

مشکل دیده نشدن پست اینستاگرام برای برخی کاربران می‌تواند به علت بروز خطا در سرورهای اینستاگرام باشد. اگر مشکل از خود اینستاگرام باشد به زودی حل خواهد شد. البته ناگفته نماند که فیلترینگ اینستاگرام برای کاربران ایرانی نیز می‌تواند از دلایل بروز این مشکل باشد.

لود نشدن تصویر در اینستاگرام
لود نشدن تصویر در اینستاگرام

بلاک شدن در اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت این را دارد که کاربران را به دلایل مختلف بلاک کند. با اینکار ارتباط شما با دیگر افراد در اینستاگرام قطع می‌شود. در این حالت امکان دیدن پست و استوری و حتی ارسال پیام از طریق دایرکت نیز برای کاربر وجود ندارد.

نتیجه‌گیری

اینستاگرام با وجود رشد روزافزون و پیشرفت چشم‌گیر در برخی مواقع دچار ضعف و یا مشکلاتی می‌شود. در بالا علت‌های احتمالی مشکل دیده نشدن پست اینستاگرام را بیان کردیم و راه‌های برطرف کردن آن را نیز بطور خلاصه در خدمت شما عزیزان قرار دادیم. همواره در نظر داشته باشید که برای جلوگیری از بلاک شدن در اینستاگرام از دستورات و قوانین آن پیروی کنید. در این مقاله جواب سوال این که چرا اینستاگرام پست های جدید را نشان نمی دهد ؟ را آوردیم. در صورتی که موارد آورده شده نتیجه بخش نبود مقاله ” چرا در اینستاگرام پست ارسال نمی ‌شود ؟ ” را مطالعه کنید.

اینسوشی

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد، تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0