ads
اینسوشی لوگوی صفحه فروشگاه 264-85
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

بیو اینستاگرام خود را جذاب بکنید

دسته بندی :اینستاگرام ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ بیتا دانش‌پرور 999
بیو-اینستاگرام-چیست-اینسوشی

بیو اینستاگرام چیست؟ بیو اینستا قسمتی در صفحه پروفایل است که در زیر Username پروفایل شما قرار دارد. این قسمت در افزایش دنبال کننده و بازیدکننده اهمیت بسزایی دارد. اهمیت بیو به اندازه‌ای است که حساب‌های کاربری بزرگ و معروف مانند برندهای جهانی، سلبریتی‌ها و کمپانی‌های مشهور دقت خاصی برای پرمعنا نوشتن متن بیو به کار می‌برند. در ادامه این مقاله به معرفی کامل این قسمت برای شما می‌پردازیم. همچنین در انتهای این مقاله، بیش از صد متن جالب و پرمعنا برای بیو اینستادر اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم. لطفا با مطاله مطالب زیر همراه ما باشید.

معرفی بیو (Bio) اینستاگرام

همانگونه که در بالا اشاره شد بیو اینستاگرام در زیر نام کاربری اصلی صفحه پروفایل اکانت شما قرار دارد و دارای قسمت‌های مختلفی می‌باشد. قسمت‌هایی مانند تصویر پروفایل، نام حساب کاربری، لینک سایت یا شبکه‌های اجتماعی و …. از بخش‌های بیو اینستا می‌باشند. در ادامه این مقاله به توصیف هر یک از موارد بالا خواهیم پرداخت.

1- نام حساب کاربری (Name) در بیو اینستا

در قسمت بیو اینستاگرام، در صورتی که علاقمندید به جز نام کاربری اصلی پیج می‌توانید یک نام برای حساب کاربری خود بنویسید. وجه تمایز نام حساب کاربری و Username اصلی پیج موارد زیر می‌باشد:

1- Username اصلی پیج باید فقط متعلق به پیج شما باشد، ولی نام حساب کاربری نیازی نیست منحصر به فرد باشد و کاربران دیگر نیز می‌توانند از این نام در قسمت نام حساب کاربری خود استفاده نمایند.

2- در نام حساب کاربری شما می‌توانید از شکلک‌ها و انواع کاراکترها بهره ببرید.

برای کسب اطلاعات دقیق و یادگیری بیشتر قوانین تغییر دادن نام در اینستاگرام و طریقه تعویض آن به مطالعه دقیق مقاله نحوه تغییر نام در اینستاگرام بپردازید.

2- تصویر پروفایل در بیو اینستاگرام

یکی از قسمت‌های بیو اینستا تصویر پروفایل می‌باشد، این قسمت می‌تواند از جنبه جذابیت و زیبایی صفحه پروفایل شما بسیار مهم باشد. اولین قسمتی که بازدیدکنندگان صفحه شما در زمان بازدید از پیج شما می‌بینند بیو اینستا شما است و مهم‌ترین بخش بیو که بسیار باعث جلب فالوور می‌شود تصویر پروفایل می‌باشد. بنابراین زیبا، تنظیم و جالب بودن این تصویر و همخوانی آن با موضوع فعالیت اکانت شما، برای مکث بیشتر بازدیدکنندگان در پیج شما و دیدن محتواهای بیشتر تاثیر مستقیم دارد.

لطفا برای آموزش و آشنایی بیشتر با طریقه زیباتر کردن یا تغییر تصویر پروفایل خود به مطالعه دقیق مقاله نحوه گذاشتن عکس پروفایل بپردازید.

3- نوشتن متن بیوگرافی

قسمت متن بیوگرافی برای معرفی و نمایش توضیخات بیشتر درباره صاحب پیج و یا توضیح نوع کسب و کار کاربران ایجاد شده است. در قسمت متن بیوگرافی شما می‌توانید توضیحاتی درباره تاریخ تولد، علایق، محل سکونت و تخصص خود و …. ارائه دهید. اگر اکانت شما بیزینسی باشد شما می‌توانید توضیحاتی درباره نوع خدمات و محصولاتتان در این قسمت اضافه کنید. شایان ذکر است که نوشتن نشانی محل کسب و کار در صفحات کاری و فروشگاهی بسیار متداول است.

به غیر از موارد گفته شده در بالا، شما می‌توانید با کاراکترهایی مانند # و @ کاربرانی را در این قسمت تگ کنید و یا یک هشتگ را در این قسمت بگذارید. همچنین این نکته را مد نظر داشته باشید که حداکثر تعداد کاراکترهای قابل استفاده در این قسمت 150 کاراکتر می‌باشد.

4- گذاشتن لینک سایت یا شبکه‌های اجتماعی در بیو اینستا

برای بخش بیو اینستاگرام قسمتی برای گذاشتن لینک تعبیه شده است. از این لینک می‌توانید برای مقاصد مختلفی استفاده نمایید. در این بخش می‌توانید لینک وبسایت خود را بگذارید یا می‌توانید لینک یکی از حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب را بگذارید. همچنین لینک فروشگاه اینترنتی مرتبط با فعالیت صفحه کاربری خود را قرار دهید. بعد از گذاشتن لینک در این بخش، کاربران در هنگام بازدید از بیو اینستا شما با کلیک بر روی این لینک به صفحه مورد نظر شما ارجاع داده خواهند شد.

برای یادگیری و آشنایی بیشتر در مورد مطالب بالا، به مطالعه دقیق مقاله لینک گذاشتن در بیو اینستا بپردازید.

5- معرفی قابلیت Category label در بیو اینستا

یکی از خصوصیت‌های بارز اکانت‌های فروشگاهی، کاری و تولیدی، امکان استفاده از قابلیت Category label در بیو اینستاگرام است. هنگامی که شما می‌خواهید اکانت خود را به کاربری حرفه‌ای تغییر دهید، می‌توانید یک حالت برای زمینه‌ی کاری خود انتخاب نمایید. به عنوان نمونه Artist یا Blogger جزوه این زمینه‌ها می‌باشند. اگر گزینه Category label پیج شما اکتیو باشد، زمینه کاری شما برای دنبال کنندگان صفحه کاربریتان به نمایش درخواهد آمد.

6- معرفی بخش Story Highlights در بیو اینستا

یکی دیگر از قسمت‌های بیو اینستا، استوری‌های برگزیده است. ابزار انتشار استوری در اینستاگرام دارای محدودیت زمانی مشخصی می‌باشد. مطلب گفته شده این معنی را می‌دهد که استوری‌های منتشر شده شما بعد از گذشت یک شبانه روز یا 24 ساعت به صورت اتوماتیک آرشیو شده و برای دنبال کنندگان شما قابل پخش نخواهد بود. اگر علاقمندید که استوری‌های شما برای مدت زمان بیشتری برای فالوورهایتان قابل پخش باشد، می‌توانید آنها را در قسمت بیو اینستاگرام Highlight کنید.

برای یادگیری طریقه هایلایت کردن استوری‌ها می‌توانید به مطالعه کامل مقاله هایلایت کردن استوری در اینستاگرام بپردازید.

7- معرفی قابلیت Contact Button در بیو اینستا

این ویژگی در قسمت Bio اینستاگرام انحصارا برای صفحات کاری و فروشگاهی و تولید کننده اکتیو می‌باشد. این قابلیت برای ارتباط بیشتر و عالی‌تر مدیر پیج با دنبال کنندگان آن اکانت می‌باشد. در صورتی که این گزینه را در بیو اکانت خود قرار دهید، اطلاعاتی جهت تماس، ارسال پیامک و ایمیل به قسمت بیو اینستا شما اضافه می‌گردد. شایان ذکر است که آپشن اضافه نمودن موقعیت مکانی نیز وجود دارد.

نحوه نوشتن یک متن برای بیو اینستاگرام

بعد از اینکه با قسمت‌های مختلف بیو در اینستاگرام آشنا شدید، می‌توانید بیو پیج خود را مطابق با سلیقه شخصی خود درست کنید. در ادامه با رهنمودهای مختلفی آشنا می‌شوید که با هدف نحوه تنظیم کردن بیو و متن مناسب در بیوی پیج ارائه شده است. در صورتی که قصد جذاب‌تر کردن بیوی اینستاگرام خود را دارید می‌توانید از پیشنهادات ارائه شده در زیر استفاده کنید.

نوشتن یک متن برای بیو اینستاگرام - اینسوشی
نوشتن یک متن برای بیو اینستاگرام – اینسوشی

اسم پیج

همانطور که قبلا ذکر شد در قسمت بیوی اینستاگرام علاوه بر بخش username یک قسمت دیگری نیز به نام name وجود دارد. انتخاب اسم مناسب برای پیج بسیار مهم است. زیرا اگر کاربری قصد جستجو در بخش اکسپلور اینستاگرام را داشته باشد، علاوه بر آیدی پیج، نام صفحه شما نیز مورد جست و جو قرار خواهید گرفت. پس برای اینکه کاربران بتوانند به راحتی صفحه شما را پیدا کنند، بهتر است نام پیج خود را نیز مشابه با آیدی خود انتخاب کنید. اکثر کاربران عادی در اینستاگرام از اسم و فامیلی خود در بخش name استفاده می‌کنند. این در حالی است که اکثر پیج‌های بیزینسی نام محصول خود را در این بخش درج می‌کنند.

طریقه نوشتن درست متن در بیو اینستا

حتما این اتفاق برای شما نیز افتاده است که متنی را در بیوی پیج خود وارد کرده‌اید و پس از دیدن آن متوجه شده باشید که متنی که وارد کردید با متنی که مشاهده می‌شود همخوانی ندارد. به عنوان نمونه ممکن است در متن بیوی شما شکلک‌ها، فاصله و سطرها دچار مشکل شده و به درستی نمایش داده نشود. برای رفع این مشکل که اغلب کاربران با آن مواجه می‌شوند، پیشنهاد می‌شود که ابتدا یک برنامه جانبی برای ادیت متن انتخاب کرده و متن مورد نظر خود را در آن وارد کنید تا بطور صحیح نمایش داده شود. سپس این متن را کپی کرده و آن را در بیوی پیج اینستاگرام خود ثبت کنید.

بکار بردن تگ و هشتگ در بخش بیوی پیج اینستاگرام

همانطور که می‌دانید در اینستاگرام یک ابزار بسیار محبوب به نام هشتگ وجود دارد که از آن در جهت افزایش بازدید محتوای پیج استفاده می‌شود. در صورتی که از قابلیت هشتگ در متن زیر پست استفاده کنید، کاربر در هنگام جست و جوی آن می‌تواند پست شما را به راحتی پیدا کرده و مشاهده کند. خوشبختانه اینک استفاده از قابلیت هشتگ در بیوی پیج نیز برای کاربران وجود دارد. همچنین از قابلیت تگ در داخل متن بیوی پیج نیز می‌توان استفاده کرد. برای مثال شما می‌توانید اشخاص مورد نظر خود را با بکار بردن کاراکتر @ در بیوی پیج تگ کنید.

عوض کردن فونت متن در بخش بیوی اینستاگرام

می‌دانید که برای بالا بردن جذابیت بیوی اینستاگرام خود می‌توانید متن بیو را تغییر داده و آن را در شکل و فرمت‌های متنوعی درج کنید. در واقع جذاب کردن نوشته‌های موجود در بیو برای جلب نظر کاربران بسیار مهم است. اگر به دنبال استفاده از فونت‌های خاص برای متن مورد نظر خود هستید می‌توانید به سایت IGfonts مراجعه کنید. برای انجام این کار باید پس از مراجعه به سایت ذکر شده متن مورد نظر خود را تایپ کنید. در این مرحله مشاهده می‌کنید که متن دلخواه شما در فونت‌های متنوعی آماده کپی کردن است. مطابق با سلیقه خود یکی از این فونت‌ها را انتخاب و کپی کنید و سپس آن را در بیوی پیج خود درج کنید.

شبکه‌های اجتماعی در بیو اینستا - اینسوشی
بیوی اینستاگرام – اینسوشی

100 متن جذاب و پر کاربرد برای زیباتر کردن بیو پیج اینستاگرام

در ادامه مطلب با انواع شعرهای بی‌نظیر و متن‌های فوق‌العاده کاربردی آشنا می‌شوید تا با استفاده از آن‌ها بتوانید بهترین بیو را به زیباترین حالت ممکن نمایش دهید.

متن و شعر فارسی زیبا برای بیو اینستا

  • هی بخواهیم و رسیدن نتوانیم، که چه؟
  • عمری دگر بباید بعد از وفات مارا
    کین عمر طی نمودیم، اندر امیدواری…
  • مردي نبود فتاده را پاي زدن
    گر دست فتاده‌اي بگيري مردي
  • من از روييدن خار سر ديوار دانستم
    كه ناكس ،‌ كس نمي‌گردد بدين بالانشینی‌ها
  • ما ز دوستان چشم یاری داشتیم
    خود غلط بود آنچه میپنداشتیم…
  • عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت
    که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
    من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
    هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت
  • چون میگذرد، غمی نیست…
  • ما را به سخت جانی خود این گمان نبود
  • من نیز چشم از خواب خوش بر می‌نکردم پیش از این
    روز فراق دوستان شب خوش بگفتم خواب را
  • به خدا هیچ کسی در نظرم غیر تو نیست
    لاشریک لک لبیک! خیالت راحت!
  • دیگران چو بروند از نظر از دل بروند
    تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی
  • ما چون ز دری پای کشیدیم، کشیدیم
    امید ز هرکس که بریدیم، بریدیم
    دل نیست کبوتر که چو برخاست نشیند
    از گوشه‌ی بامی که پریدیم، پریدیم
    رم دادن صید خود از آغاز غلط بود
    حالا که رماندی و رمیدیم، رمیدیم
  • نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم
    دیگر اکنون با جوانان نازکن با ما چرا
  • سیزده را همه عالم به در امروز از شهر
    من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم
    عشق و آزادگی و حسن و جوانی و هنر
    عجبا هیچ نیرزید که بی سیم و زرم
  • راه پنهانی میخانه نداند همه کس
    جز من و زاهد و شیخ و دو سه رسوای دگر
  • در نظربازی ما بیخبران حیرانند
    من چنینم که نمودم، دگر ایشان دانند…
  • ز بودنم چه افزون؟ نبودنم چه کاهد؟
    که گویدم به پاسخ که زنده‌ام چرا من؟
  • نه بسته‌ام به کس دل، نه بسته کس به من دل
  • چو تخته پاره بر موج، رها، رها، رها من …
  • تو مرا جان و جهانی چه کنم جان و جهان را
    تو مرا گنج روانی چه کنم سود و زیان را
  • رو مسخرگی پیشه کن و مطربی آموز
    صد سال اگر درس بخوانی همه هیچ است!
  • دنیا وفا ندارد، ای نور هر دو دیده …
  • عاقلان نقطه‌ی پرگار وجودند ولی
    عشق داند که در این دایره سرگردانند…
  • سرگشته چو پرگار همه عمر دویدیم
    آخر به همانجا که بودیم رسیدیم
  • آنان که به سرمستی ما طعنه‌زنانند
    بگذار بمانند به خماری که ز ما هیچ ندانند
  • ما گذشتیم و گذشت، آنچه تو با ما کردی!
    تو بمان با دگران، وای به حال دگران!
  • کافر و کفر و مسلمان و نماز و من و عشق
    هرکسی را که تو بینی به سر خود دینیست!
  • همه عالم صنم چین به حکایت گویند
    صنم ماست که در هر خم زلفش چینیست!
  • هر پارسا را کان صنم در پیش مسجد بگذرد
    چشمش بر ابرو افکند، باطل کند محراب را!
  • یار با ماست چه حاجت که زیادت طلبیم؟
    دولت صحبت آن مونس جان ما را بس!
  • خنک آن قماربازی که بباخت هرچه بودش
    بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر…
  • عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم!
  • هوس سفر نداری ز غبار این بیابان؟
    همه آرزویم اما، چه کنم که بسته پایم…
  • چه کسی می‌داند، که تو در پیله‌ی تنهایی خود تنهایی؟
  • ما گر ز سر بریده میترسیدیم
    در محفل عاشقان نمیرقصیدیم
  • شهریارا گو دل از ما مهربانان، مشکنید
    ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند…
  • پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می‌کند…
  • ای جان و جهان جز تو کسی نیست بگو
    بی جان و جهان هیچ کسی زیست بگو
  • من بد کنم و تو بد مکافات دهی
    پس فرق میان من و تو چیست؟بگو!
  • مقدار یار همنفس، چون من نداند هیچکس!
    ماهی که بر خشک اوفتد، قیمت بداند آب را …
  • می نوش ندانی ز کجا آمده‌ای
    خوش باش ندانی به کجا خواهی رفت…
    تا کی غم آن خورم که دارم یا نه؟
    وین عمر به خوشدلی گذارم یا نه؟
    پر کن قدح باده که معلومم نیست
    این دم که فرو برم برآرم یا نه؟
  • گویند بهشت و حور عین خواهد بود
    آنجا می و شیر و انگبین خواهد بود
    چون ما می و معشوق گزیدیم چه باک
    چون عاقبت کار چنین خواهد بود…
  • تو مگو همه به جنگند و ز صلح من چه آید؟
    تو یکی نه‌ای هزاری، تو چراغ خود برافروز
    مست شدم مست ولی اندککی باخبرم
    زین خبرم بازرهان ای که ز من باخبری!
  • مرگ اگر مرد است آید پیش من
    تا کشم خوش در کنارش تنگ تنگ…
  • سامان سخن گفتن نیست…
  • از هر طرف که رفتم، جز وحشتم نیفزود
    زنهار از این بیابان، وین راه بینهایت…
  • ما گوشه نشینان خرابات الستیم
    تا بوی می‌ای هست، در این میکده مستیم…
  • ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
    نی نام ز ما و نی نشان خواهد بود
    زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
    زین پس چو نباشیم همان خواهد بود!
  • قمار بی برنده است، بازی تلخ زندگی
    چه برده و چه باخته، از این قمار خسته ام…
  • ماییم و می و مطرب و این کنج خراب
    جان و دل و جام و جامه پر درد شراب
    فارغ ز امید رحمت و بیم عذاب
    آزاد ز خاک و باد و از آتش و آب!
  • به غم گفتم که یک امشب مرا با حال خود گذار
    ستم گر زنده ماندم میتوانی کرد فردا هم…
  • مرا به هیچ بدادی و من هنوز بر آنم
    کز وجود تو مویی به عالم نفروشم
  • دریاب دمی که با طرب میگذرد…
  • چون عاقبت کار جهان نیستی است،
    انگار که نیستی، چو هستی خوش باش…
  • هرچیز که در جستن آنی، آنی!
  • خواهم که به خلوتکده‌ای از همه دور
    من باشم و من باشم و من باشم و من
  • الا یا ایها الساقی ادر کأسا و ناولها
    که عشق آسان نمود اول، ولی افتاد مشکل‌ها …
بهترین نوشته‌ها برای بیو پیج - اینسوشی
بهترین نوشته‌ها برای بیو پیج – اینسوشی

بهترین نوشته‌های عربی برای بیو پیج

  • والله ما رأینا حباً بلا ملامة…

بخدا ما هیچ عشقی ندیدیم که عاری از سرزنش دیگران بوده باشد.

  • عَیناكَ قیّدت قَلباً کان حراً

چشمانت قلبی را گرفتار کرد که آزاد بود…

متن انگلیسی جذاب برای استفاده در بیو صفحه پروفایل

  • What doesn’t kill you makes you stronger
    هر چیزی که تورو نکُشه، قوی‌ترت میکنه!
  • May god have mercy upon my enemies, because I won’t!
    امیدوارم خدا به دشمنام رحم کنه، چون من نخواهم کرد!
  • Everything is within your power, and your power is within you
    همه چیز در قدرت تو، و قدرت تو درون خودت نهفته است!
  • Be your own kind of beautiful
    در نوع خودت، زیبا باش!
  • Love me when I least deserve it because that is when I really need it
    وقتی که اصلا لایق تو نیستم دوستم داشته باش، چون دقیقا اون موقع هست که بهش نیاز دارم!
  • No one has ever become poor by giving
    هیچکسی تا به حال با بخشش فقیر نشده است!
  • I’m not perfect but stories are always better with a touch of imperfection
    بی نقص نیستم، اما داستان هایی که نقص های کوچک دارند، همیشه زیباترند!
  • I’m not perfect but I’m limited edition.
    بی نقص نیستم، ولی خیلی کمیابم!
  •  If I cannot do great things, I can do small things in a great way
    حتی اگه نتونم کارای محشری انجام بدم، کارای کوچیک رو به طور محشر انجام خواهم داد!
  • There are no rainbows without rain, no stars without darkness
    هیچ رنگین کمانی بدون باران و هیچ ستاره‌ای بدون تاریکی امکان پذیر نیست!
  • If life is not smiling at you, give it a good tickling
    اگه زندگی به روت نمیخنده، تو خوب قلقلکش بده!
  • Silence is the most powerful scream
    سکوت، بلندترین فریاد است!
  • Enjoy the little things, for one day you may look back and realize they were the big things
    از چیزای کوچیک لذت ببر، چون شاید یک روز به عقب نگاه کنی و ببینی اونا اتفاقای بزرگی بودن!
  • I survived because the fire inside me burned brighter than the fire around me
    زنده‌ام چون آتش درونم از آتش اطرافم شعله‌ورتر است!
  • Never let your emotions overpower your intelligence
    هیچوقت اجازه نده احساساتت بر ذهنت غلبه کنه!
  • Everything you can imagine is real
    هرچیزی که میتونی تصور کنی، واقعیت داره!
  • It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not
    بهتره به خاطر چیزی که هستی مسخره بشی تا اینکه به خاطر کسی که نیستی، تشویق شی!
  • A happy soul is the best shield for a cruel world
    روحیه‌ی شاد، بهترین سپر در مقابل دنیای ظالم است!
  • Success is in my veins!
    موفقیت تو رگ‌های من جریان داره!
  • If “love is in the air,” why is the air so polluted
    اگه هوا عاشقانه هست، پس چرا اینقدر آلوده و کثیفه؟
  • I got to where I am today by being me
    من با خودم بودن به جایی که هستم رسیدم!
  • Follow along to witness history in the making
    فالوو کنید آنچه که در کتاب های تاریخ آینده نوشته خواهد شد را الان ببینید!
  • It’s better to be a lonely lion than a popular sheep
    بهتره یه شیر تنها باشی تا یه گوسفند مشهور و محبوب
بیو صفحه اینستاگرام - اینسوشی
بیو صفحه اینستاگرام – اینسوشی

ارائه متن ترکی برای بیو صفحه اینستاگرام

  • Biz hayal kurmayı neyse hayırlısı buymuş dediğimiz gün bıraktık
    ما خیال بافتن رو اون روزی که گفتیم هرچه باداباد، کنار گذاشتیم!
  • Madem olacağı yoktu, neden olur gibi oldu?
    اگه قرار نبود اتفاق بیفته، چرا یجوری شد که انگار قراره بشه؟
  • Artık acımıyor diyorsun ama, geceleri saatlerce ağlıyorsun…
    دیگه درد نداری ولی شبا ساعت ها گریه میکنی…
  • Kalbimiz üşüyor bizim, milyon kat giyinsek boşa
    ما ها قلبمون سردشه، میلیون ها لباس هم بپوشیم فایده نداره!
  • Yıldızsız gecelerden güneşsız sabahlara…
    شبای بی ستاره‌مون رو به روزهای بدون خورشید میرسونیم…
  • Olurda üşürsen, beni nasıl yaktığını hatırla
    اگه یروزی سردت بشه، یادت بنداز که چطور منو آتش زدی!
  • İyiyim ama, seni düşünürsem hıçkıra hıçkıra ağlarım…
    حالم خوبه اما، اگه به تو فکر کنم، هق هق گریه میکنم…
  • Balığı denizden çıkarabilirsin ama balığın aklından denizi çıkaramazsın…
    میتونی ماهی رو از دریا دربیاری، اما فکر دریا رو از ذهن ماهی نمیتونی دربیاری!
  • Gitmem diyen herkese vedalaştık…
    با هرکسی که میگفت نمیرم، وداع کردیم!
  • Yarina biraktik ama kimsenin yanına bırakmadık
    کارامونو واسه بعد گذاشتیم، اما کار هیچکسی رو بی‌جواب نذاشتیم!
  • Kuşlar yemek yerken ürkmesınler diye yolunu değiştiren insanı dünya elbette ıncıtır…
    البته که دنیا، دل اون آدمایی که موقع غذت خوردن پرنده‌ها راهشونو کج میکنن تا اونا رو نترسونن، میشکنه!
  • Ömür umuttan önce bitmeli…
    زندگی آدم باید زودتر از امید آدم تموم بشه!
  • Bazı anlar vardır hayatta, düşündüğün kişi olmadığını anlarsin…
    یه وقتایی تو زندگی، میفهمی اصلا اون کسی که فکرشو میکردی، نیستی!
  • Mutlu son yokmuş arkadaş …
    پایان خوشی در کار نبوده رفیق…
  • Güzel başlangıçlara aldandık!
    فریب آغازهای زیبا رو خوردیم!
  • Nasılsa anlamıyor kimse kimseyi, en iyisi uzun uzun susalım…
    به هر حال، هیشکی، هیشکی رو درک نمیکنه، پس بهتره تا میتونیم سکوت کنیم!
  • Bu asır, kalbi olana dar geliyor…
    این دنیا و زمانه واسه اونایی که قلب تو سینه‌اشون دارن، خیلی تنگه…
جذاب‌تر شدن پیج اینستاگرام - اینسوشی
جذاب‌تر شدن پیج اینستاگرام – اینسوشی

کلام آخر

برای جذاب‌تر شدن پیج خود می‌توانید از بخش بیو اینستاگرام استفاده کنید. درج یک نوشته زیبا و جذاب در این قسمت می‌تواند نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده و پیج شما را به سمت بیزینسی شدن سوق دهد. البته ناگفته نماند که درج بیو هم برای پیج شخصی و هم برای پیج‌های بیزینسی اهمیت زیادی دارد. ولی اهمیت آن برای پیج‌های کاری بیشتر از پیج معمولی است، زیرا استفاده از بیو برای این پیج‌ها سبب جذب فالوور و در نهایت افزایش درآمد می‌شود.

در مقاله فوق قسمت‌های مختلف مربوط به بیو اینستا معرفی شدند. همچنین رهنمودها و پیشنهادات مختلفی برای نوشتن یک متن درست و جذاب در بیو ارائه شد. امیدواریم مطالب فوق برای شما سودمند بوده باشد. در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد و انتقاد لطفا در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

سپاسگزار همراهی شما هستیم.

سوالات متداول مربوط به بیو پیج

بخش بیو اینستاگرام کجاست؟

بیو اینستا به قسمتی از پیج اینستاگرام گفته می‌شود که در زیر username پیج قرار دارد.

قسمت‌های مختلف بیو اینستا شامل چه مواردی هستند؟

نام صفحه شخصی، بیوگرافی، تصویر پروفایل، لینک، لیبل طبقه‌بندی، استوری‌های هایلایت‌شده و دکمه‌ی تماس جزو قسمت‌های متنوع بیو اینستا هستند.

چگونه می‌توان فونت بیو اینستا را تغییر داد؟

برای عوض کردن فونت متن بیو پیج، می‌توان از ابزارهای مختلفی استفاده کرد. این امکانات مختلف در مقاله فوق معرفی شده‌اند. در صورتی که قصد دارید با این ابزارها آشنا شوید می‌توانید مقاله زیر را با دقت مطالعه کنید.

آیا امکان تگ و منشن فرد دیگری در بیو اینستاگرام وجود دارد؟

بله این امکان برای کاربران وجود دارد که به راحتی و با استفاده از یک روش ساده به منشن کردن فرد مورد نظر خود بپردازند. برای یادگیری طریقه تگ کردن افراد در بیو پیج لطفا مقاله فوق را بطور کامل مطالعه کنید.

آیا درج تاریخ تولد در بیو اینستا ممکن است؟

هم بله و هم خیر. در بخش بیو اینستا قسمت منحصر به فردی برای درج تاریخ وجود ندارد. با این حال در داخل متن بیو می‌توانید تاریخ مورد نظر را بصورت دستی وارد کنید.

چگونه در بیو اینستا کمرنگ بنویسیم؟

برای کمرنگ نوشتن در بیو اینستا می‌توانید از ابزارهای تغییر فونت استفاده کنید. برای آشنایی با این ترفند می‌توانید متن مقاله را مطالعه فرمایید.

بیتا دانش‌پرور

بیتا دانش پرور هستم، فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران گرایش مدیریت منابع آب. علیرغم رشته تحصیلیم همیشه علاقمند به نوشتن و بررسی مطالب موجود در سایت‌های مختلف بودم و همین علاقه باعث شد از سال ۱۳۹۹ با یادگیری تکنیک‌های تولید محتوا، کارم رو به عنوان محتوانویس در سایت‌های مختلفی مثل اینسوشی پیش بگیرم و درباره موضوعات مختلفی بنویسم. با تمام علاقه‌ای که به تولید محتوا دارم همیشه سعی میکنم مطلب جامع و مفیدی درباره هر موضوعی رو ارائه بدم و خیلی خوشحالم که در حال حاضر به عنوان محتوانویس سایت اینسوشی فعالیت دارم و می‌تونم مطالب جدیدی رو در زمینه انواع شبکه های اجتماعی با شما به اشتراک بذارم.

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد، تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0