آشنایی با انواع تولید محتوا برای پیج تبلیغاتی

آیا به فکر تولید محتوا برای پیج تبلیغاتی در اینستاگرام هستید؟ با انواع تولید محتوای تبلیغاتی و هدف از این تبلیغات آشنا هستید؟ در این مقاله سعی شده است تا درباره یکی از موضوعات پرطرفدار این روزها که تبلیغ در اینستاگرام است، بطور کامل صحبت شود. تقریبا همه شما میدانید که استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام این روزها بسیار رایج شده است و به محیطی برای رونق کسب و کار تبدیل شده است. بسیاری از صاحبان کسب و کار در این شبکه اجتماعی و در زمینه انواع کارهای مختلف فعالیت میکنند. در واقع تاثیر دیجیتال مارکتینگ به خوبی در رشد و پیشرفت کسب و کارها قابل ملاحظه است. یکی از زیرشاخههای دیجیتال مارکتینگ استفاده گسترده از تبلیغات آنلاین است. با توجه به میزان گسترش و توسعه شبکههای اجتماعی بخصوص اینستاگرام، بکارگیری تبلیغات در این اپلیکیشن جهت معرفی کسب و کار به مخاطبان بسیار موثر است.
شبکه اجتماعی اینستاگرام محیطی را فراهم کرده است که بتوان به خوبی در زمینه تبلیغات در این برنامه فعالیت کرد. اگر شما نیز به تازگی قصد فعالیت در زمینه تبلیغات در اینستاگرام را دارید و یا از کاربران قدیمی اینستاگرام هستید و به دنبال ایجاد کسب و کاری در اینستاگرام هستید، میتوانید مقاله زیر را مطالعه کرده و با تمامی نکات در رابطه با تولید محتوا برای پیج تبلیغاتی در اینستاگرام آشنا شوید. با ما همراه باشید.
منظور از محتوای تبلیغاتی در اینستاگرام چیست؟
مسلم است که اگر قصد دیده شدن بیشتر صفحه خود در اینستاگرام و افزایش بازدیدکنندگان را دارید، بهتر است از یک راه معتبر در این زمینه استفاده کنید که تبلیغ برای بدست آوردن مخاطب است. یکی از روشهای رایجی که برای تبلیغات و بالا بردن فالووران پیج استفاده میشود، تبلیغ کردن صفحه شخصی خود در پیج دیگران است. در واقع پیجهایی که فالوور بالایی دارند به ازای تبلیغ پیج شما در استوری یا پست، یک مبلغی را دریافت کرده و اینکار را انجام میدهند. بهترین روش برای این امر استفاده از پنل اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام میباشد. این روش باعث دیده شدن و جذب فالوور صفحه شما میشود.
همچنین ببینید:
آشنایی با موضوعات برتر اینستاگرام

نحوه تولید محتوای تبلیغاتی در اینستاگرام
جهت تولید محتوا برای پیج تبلیغاتی در اینستاگرام، ابزارهای قدرتمند ویرایشی زیادی وجود دارد. قبل از اینکه به تولید محتوای تبلیغاتی بپردازید نیاز است تا هدف خود را از تبلیغ مشخص کنید. هدف از تبلیغات برای هر پیج و کسب و کاری میتواند بسیار متنوع باشد. برای مثال هر یک از موارد زیر که لیست شدهاند، میتوانند به عنوان هدف از تبلیغات بکار گرفته شوند.
- معرفی برند برای افزایش ارتباط شما با دیگران
- افزایش ترافیک سایت
- افزایش تعاملات، اشتراکها و … با مخاطبان
- معرفی برنامه شما و تشویق برای نصب آن
- پیام رسانی، جهت افزایش آگاهی افراد در رابطه با برند شما
- نمایش محصولات و خدمات با استفاده از تصاویر، ویدیو و …
پس از تعیین هدف تبلیغ که گام اول محسوب میشد، میتوانید به دنبال تعیین نوع محتوای تبلیغاتی بروید تا به بهترین بازخورد و تاثیر از این تبلیغ برسید. تصور کنید قصد دارید یک برند خاصی را به مخاطبان در اینستاگرام معرفی کنید. برای این تبلیغ بهتر است از یک لوگو در محتوای خود استفاده کنید. با اینکار مخاطب که تبلیغ شما را میبیند با دیدن لوگوی مخصوص آن را به ذهنش میسپارد و تبلیغ برند شما برای مدت زیادی در ذهن مخاطبان باقی میماند، زیرا در معرض دید قرار داشته است.
نحوه تعیین هدف از تبلیغ در اینستاگرام
همانطور که به خوبی با اینستاگرام آشنا هستید، میدانید که محتوای موجود در اینستاگرام شامل یک مدیا بصورت عکس یا ویدیو است. هر چقدر که بتوانید برای این عکس و ویدیو کپشن و توضیحات مناسب و مفیدی اضافه کنید، میتوانید مخاطبان بیشتری از جذب کنید و به فالووران بیشتری برسید. در هنگام کار برای تبلیغات در اینستاگرام باید به چند نکته توجه کنید که در فهرست زیر فراهم شدهاند:
- مخاطبان تبلیغات شما چه کسانی هستند؟
- موضوع محتوای تبلیغاتی شما چیست؟
- استفاده از تبلیغات هوشمند در پیجهای اینستاگرام
شناخت مخاطب هدف تبلیغات
قبل از اینکه یک پست تبلیغاتی برای پیج خود آماده کنید، نیاز است تا به یک شناخت کافی از مخاطبان خود در اینستاگرام برسید. اینکار باعث میشود تا دیدن پست تبلیغاتی برای مخاطبان جذاب به نظر برسد و در نتیجه پست تبلیغاتی شما به بالاترین میزان بازده برسد و بازدید پیج افزایش یابد. بطور مثال پیج شما مربوط به لوازم آرایشی است و مخاطبان شما بیشتر آرایشگرها هستند، پس نیاز است تا محتوایی تولید کنید که مرتبط با آرایش باشد تا مورد پسند مخاطبان واقع شود.
تعیین موضوع محتوای تبلیغاتی
باید محتوای و کپشنی که در تبلیغات به کار میبرید مناسب باشد و نظر مخاطبان را به خود جذب کنید.
استفاده از تبلیغات هوشمند
بطور کلی تبلیغات همواره باید هوشمندانه باشند. منظور از هوشمندانه بودن تبلیغات این است که هر تبلیغی مرتبط با مخاطبان خود باشد و در پیجهای مرتبط انجام شود.
همچنین ببینید:
بررسی نکات و آموزش طراحی بنر تبلیغاتی در اینستاگرام
آشنایی با انواع محتوا برای پیج تبلیغاتی
جهت تولید محتوا برای پیج تبلیغاتی باید با انواع مدل محتوا آشنا شوید که در ادامه معرفی شدهاند. هر یک از کسب و کارها و هر پیج اینستاگرامی میتواند یکی از این مدل تبلیغات را انتخاب کرده و از آن به عنوان تبلیغات استفاده کند.

تیزر تبلیغاتی
یکی از انواع تبلیغات استفاده از تیزر تبلیغاتی است که معمولا از یک ویدیو جذاب و تحریککننده است که برای توصیف متفاوت خدمات و کالای کسب و کار یا برند تجاری شما ایجاد شده است.
تولید محتوای تصویری
منظور از تولید محتوای تصویری استفاده از تکنیکهای مختلف در عکاسی، ادیت تصاویر محصولات و … است که با توجه به کسب و کار در جهت جذب مخاطب و یا افزایش فروش و اثر بخشی تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرد.
عکاسی تبلیغاتی و صنعتی
عکاسی برای تبلیغ محصولات و خدمات صنعتی باید بصورت عکاسی حرفهای انجام شود. همچنین در این عکاسی باید اصول تبلیغاتی رعایت شود تا ارائه و معرفی خدمات و محصولات به مخاطب به راحتی و با سهولت انجام شود.
تهیه مستند صنعتی برای تبلیغات
منظور از تهیه مستند تبلیغاتی، تهیه یک ویدیو از فضای واقعی و استفاده از اینفوگرافیک است. در این روش از مراحل مختلف تولید محصول یک گزارش کامل ویدیویی تهیه میشود و با مخاطبان اینستاگرام به اشتراک گذاشته میشود.
استفاده از موشن گرافیک و انیمیشن
استفاده از گرافیک و مدل سازی دارای حرکت به همراه صداگذاری برای تبلیغات بسیار مناسب است. اینکار بهترین روش برای بیان ویژگیها، کیفیت و مزیتهای رقابتی کالا یا خدمات مختلف است.
تهیه ویدیو معرفی شرکت دارای برند
منظور از این مدل تبلیغات، تهیه یک ویدیو است که در آن به معرفی خدمات یا محصولات ارائه شده، اهداف شرکت، نقاط قوت شرکت، اتاق فکر، تیمهای فنی و اجرایی، برخی از همکاران و یا مشتریان، تقدیرنامهها و …. پرداخته شده باشد.

قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی