ads
اینسوشی لوگوی صفحه فروشگاه 264-85
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

معرفی و دانلود نرم افزار های تولید محتوا اینستاگرام

دسته بندی :اینستاگرام ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ اینسوشی 817
معرفی و دانلود چند مورد نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام

برای دانلود نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام به کجا می‌توان مراجعه کرد؟ آیا بهترین نرم افزار تولید محتوا در اینستاگرام را می‌شناسید؟ در مقاله زیر بطور کامل درباره نرم افزارهایی که بوسیله آن می‌توانید به تولید محتوا در اینستاگرام بپردازید، صحبت شده است. امروزه با توجه به آمار می‌توان گفت که حدود 400 میلیون نفر بصورت روزانه از اینستاگرام استفاده می‌کنند. کاربران در این فضای مجازی عکس‌ها و محتوای دلخواه خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند و یا برای کسب و کار خود و فروش محصولات و خدمات از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند.

شبکه اجتماعی اینستاگرام دارای بیش از 700 میلیون کاربر فعال دارد. وجود امکاناتی مانند استوری، لایو و … باعث شده است تا این شبکه مجازی به یک محیط مناسب برای بازاریابی محتوایی مجموعه‌ها و افراد تبدیل شود. ولی مسئله‌ای که در اینجا اهمیت دارد این است که در میان این حجم زیاد از کاربر، چگونه پیج خود را بالا بکشیم تا بیشتر دیده شود؟ حتما بارها با پیجی روبرو شده‌اید که از قالب زیبایی در پست‌ها با رنگ‌بندی جذاب و چیدمان اصولی استفاده کرده است و شما با دیدن این نظم لذت برده‌اید. ساخت یک هویت بصری مناسب برای صفحه اینستاگرام به جذب مخاطب کمک کرده و احساس خوبی را در آن‌ها به وجود می‌آورد. پس با بکارگیری خلاقیت در تولید محتوای بصری می‌توانید مخاطبان بیشتری را به سوی پیج خود جذب کنید.

برای اینکار ابزارها و نرم افزارهای زیادی وجود دارد که برای تولید محتوا در اینستاگرام می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید تا فرم و شکل زیبایی به پیج بدهید. در ادامه مطلب تعدادی از نرم افزار تولید محتوا در اینستاگرام به شما عزیزان معرفی شده است تا با خلاقیت‌های مختلف از طریق این برنامه‌ها آشنا شوید و رنگ و شکل زیبایی به پیج خود در اینستاگرام بزنید. با ما همراه باشید.

انواع نرم افزار تولید محتوا در اینستاگرام

انواع نرم افزار تولید محتوا در اینستاگرام برای هر شخصی جهت تولید محتوا متفاوت است. با توجه به این که اینستاگرام یک محیط بصری برای انتشار محتوای تصویری و ویدیویی است، لذا مواردی که در ادامه معرفی می‌شوند برای تولید محتوا کفایت می‌کند.

  • برنامه ادیت تصاویر: این برنامه‌ها اغلب به شما کمک می‌کنند تا رنگ تصاویر را با فیلترهای مختلف داخل برنامه تغییر دهید. همچنین امکان ادیت سایز، رنگ و نور تصاویر و اضافه یا حذف یک مورد از عکس نیز برای کاربر امکان‌پذیر است.
  • برنامه قالب و چیدمان پست‌های اینستاگرام: با استفاده از برنامه‌هایی که در این زمینه وجود دارند، می‌توانید یک قالب مشخص برای پست‌های خود طراحی کنید و به پیجتان رنگ و شکل زیبا و ثابتی بدهید.
  • ابزارهای ویدیویی: ویرایش ویدیوها، تغییر رنگ و نور آن‌ها، مدت زمان ویدیو و … با استفاده از ابزارهای ادیت ویدیو امکان پذیر است.

معرفی و دانلود نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام بصورت عکس

از طریق برنامه‌هایی که در ادامه معرفی شده‌اند به راحتی می‌توانید تصاویر مورد نظر خود را داخل برنامه وارد کرده و از تمامی امکانات این برنامه‌ها برای ادیت عکس استفاده کنید.

Canva

در صورتی که قصد دارید برای عکس خود گرافیک‌های زیبایی ایجاد کنید، از برنامه canva استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید بر روی عکس خود نوشته اضافه کنید و یک عکس نوشته زیبا برای پیج خود بسازید.

دانلود برنامه از طریق گوگل پلی:

play.google.com

استفاده از برنامه canva برای ادیت تصاویر
استفاده از برنامه canva برای ادیت تصاویر

Be Funky

در صورتی که می‌خواهید به جای اپلیکیشن‌ها از برنامه‌های تحت وب برای تولید محتوا استفاده کنید و طرح‌های گرافیکی بسازید، می‌توانید از برنامه be funky استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار تولید محتوا در اینستاگرام می‌توانید تصاویر خود را برش زده و سایزش را تغییر دهید. اگر برای اولین بار از این برنامه استفاده می‌کنید می‌توانید از هدیه برنامه که استفاده از نسخه رایگان و بدون حساب کاربری بهره ببرید.

لینک دانلود برنامه: www.farsroid.com

Adobe Spark

برای دانلود نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام به نام Adobe Spark می‌توانید آن را در گوگل جستجو کرده و دانلود کنید. این برنامه از بهترین برنامه‌ها برای تولید محتوا است که در نسخه اندروید، ios و دسکتاپ قابل استفاده است. از این برنامه برای ایجاد طرح گرافیکی و ویرایش تصاویر استفاده می‌شود. امکانات این برنامه بسیار شبیه به فتوشاپ است.

لینک دانلود: www.farsroid.com

برنامه adobe spark
برنامه adobe spark

Over

این برنامه در نسخه اندروید و ios موجود است و دارای فونت و طرح‌های زیبایی برای تصاویر است که آن‌ها را خاص و منحصر به فرد می‌کند.

لینک دانلود: www.apktops.ir

Snapseed

یک از پیشرفته‌ترین ویرایشگرهای موبایل برای گوشی‌های لمسی اسنپسید است. اپلیکیشنی که از بسیاری جهات بهتر از حتی لایت روم است. بهترین قابلیت آن رایگان بودنش است.

لینک دانلود: cafebazaar.ir

استفاده از برنامه snapseed برای ادیت تصاویر
استفاده از برنامه snapseed برای ادیت تصاویر

PicMonkey

برخی مواقع نیاز است تا تصاویر روتوش شوند و چین و چروک آن‌ها از بین برود. این امکان در برنامه فوق وجود دارد. از آنجایی که آمار نشان می‌دهد اکثر تصاویر منتشر شده در اینستاگرام که از چهره خود فرد هستند، 38 درصد بیشتر لایک می‌خورند. پس این نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام می‌تواند عکس‌های زیبایی برای شما تولید کند و باعث رشد پیجتان شود.

لینک دانلود: myket.ir

Adobe Aviary

ادوبی که دیگر نیازی به معرفی ندارد و یک تیم کاملا شناخته شده است. این برنامه می‌تواند یک نسخه کوچک‌تر از فتوشاپ باشد، که می‌توانید از آن استفاده کنید و تصاویر زیبایی خلق کنید.

لینک دانلود: www.farsroid.com

دانلود برنامه Aviary
دانلود برنامه Aviary

Framatic

یکی از بهترین و پرطرفدارترین برنامه تولید محتوا در اینستاگراک این برنامه است که بیشتر از 20 میلیون بار دانلود شده است. از طریق این بنرامه می‌توانید تصاویر را ادیت کرده و یک تصویر فوق‌العاده جذاب و بی‌نقص بسازید.

لینک دانلود: www.farsroid.com

Square Sized

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها برای تغییر اندازه تصاویر و ایجاد افکت‌های زیبا همین برنامه است. عکس‌هایی که وارد می‌کنید با یک بهینه سازی فوق پیشرفته برای اینستاگرام آماده می‌شود. همچنین این امکان را دارید که بتوان نوشته‌های زیبایی بر روی تصاویرتان خلق کنید.

دانلود از طریق: javanmobile.com

ادیت تصاویر از طریق برنامه
ادیت تصاویر از طریق برنامه

No Crop And Square

برای دانلود نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام به این نام می‌توانید از طریق گوگل اقدام کنید و آن را نصب کنید. این برنامه امکان انتشار عکس در اینستاگرام بطور کامل و بدون برش را به کاربر می‌دهد. در این نرم افزار محبوب انواع فیلترها و برچسب‌های مختلف وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تصاویر خلاقی تولید کنید.

دانلود: myket.ir

Instagram Layout

این برنامه فوق العاده برای تولید کردن کلاژ برای تصاویر است. این برنامه تولید محتوای اینستاگرام تعداد زیادی ابزار را در خود دارد که می‌تواند بهترین عکس‌ها را برای شما تولید کند.

لینک دانلود: cafebazaar.ir

استفاده از Instagram layout
استفاده از Instagram layout

Lipix

ابزاری که در سراسر جهان توسط ۱۰ میلیون نفر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این برنامه دارای ۹۰ الگوی قابل تنظیم، ۵۴ حاشیه و ۲۰ جلوه برای عکس‌های شما است.

لینک دانلود: patoghu.com

دانلود نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام برای ویدیویی

برعکس گذشته الان این امکان در اینستاگرام وجود دارد که کاربر بتواند ویدیوهای بالای 15 ثانیه و یا حتی یک ساعته را به اشتراک بگذارد. در ادامه با نرم افزارهای مفید در این زمینه آشنا می‌شوید.

Boomerang

بومرنگ اینستاگرام این امکان را به شما می‌دهد تا فیلم‌های با طول مناسب تولید کرده که همانند گیف به جلو و عقب حرکت کند.

لینک دانلود: play.google.com

دانلود برنامه بوم رنگ
دانلود برنامه بوم رنگ

Video editor

برای دانلود نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام برای ویدیو می‌توانید به سراغ این برنامه در گوگل پلی بروید که امتیاز 4.5 دارد. در این برنامه تمامی امکانات برای ادیت ویدیو مانند تنظیم نور کنتراست، اشباع نوردهی و … وجود دارد که بسیار کاربردی است.

دانلود: soft98.ir

Inshot

یکی از برنامه‌های فوق‌العاده از نظر اینفلوئنسرها برای تولید محتوا در اینستاگرام از طریق موبایل، برنامه اینشات است که از آن برای تولید عکس و ویدیو استفاده می‌شود. این برنامه در میان کاربران بسیار سر و صدا کرده است و دارای قابلیت‌های فوق‌العاده خوبی است که آن را به یک ابزار محبوب در میان تولید کنندگان محتوا تبدیل کرده است. بسیاری از کاربران بر این باورند که اینشات یک مینی فتوشاپ است. این برنامه دارای ظراهری ساده و رابط کاربری آسان است. همچنین اینشات دارای ابزارها و آپشن‌های قدرتمند زیادی است که از طریق آن‌ها می‌توان تصاویر و ویدیوهای خلاق و زیبا ایجاد کرد. همانطور که گفته شد از اینشات به عنوان نرم افزار قدرتمندی در زمینه تولید محتوای ویدیویی استفاده می‌شود.

استفاده از برنامه inshot برای ادیت ویدیو
استفاده از برنامه inshot برای ادیت ویدیو

از خصوصیات بارز این برنامه امکان ادیت موزیک در ویدیو و ایجاد افکت بر روی ویدها است. همچنین با استفاده از اینشات می‌توانید به ویدیوهای خود کاور استیکر و یا نوشته بدهید. استفاده کردن از این نرم افزار بسیار راحت است و سرعت بالایی هم دارد که می‌تواند سریعاً یک پست فوق‌العاده را در اختیار شما قرار دهد. حتما در اینستاگرام با ویدیوهای اسلایدی مواجه شده‌اید. اگر علاقمند به ساخت ویدیوی اسلایدی هستید می‌توانید از برنامه اینشات استفاده کنید. این برنامه ویدیو را به چند قسمت تقسیم می‌کند. همچنین با استفاده از این برنامه می‌توانید برعکس عمل کنید و ویدیوهای چند قسمتی را به هم متصل کنید و یک ویدیوی طولانی ایجاد کرد. یکی دیگر از قابلیت‌های اینشات جلوه‌های ویژه و افکت‌های جذابی است که می‌توان به عکس‌ها داد. بسیاری از تصاویری که در اینستاگرام می‌بینید و واقعا هم شوکه کننده هستند، با همین اینشات ساخته شده‌اند.

لینک دانلود: www.farsroid.com

برنامه و ربات تولید محتوا Outgrow

از طریق این برنامه می‌توانید با استفاده از ساختن آزمون‌ها، محاسبه گرها، ارزیابی ها، توصیه‌ها، نظرسنجی‌ها و چت با بات‌ها، هدایت، صلاحیت و مشارکت بهتر داشته باشید. با استفاده از برنامه outgrow می‌توانید از قالب‌های طراحی این برنامه استفاده کنید که مناسب برای موبایل، دسکتاپ و لپ تاپ هستند که به آسانی می‌توان از آن‌ها در تبلیغات وب سایت‌ها، برنامه‌های تلفن همراه، رسانه‌های اجتماعی، پیام کوتاه و ارتباطات ایمیل استفاده کرد. علاوه بر این، بیش از 300 قطعه محتوا از پیش ساخته در این برنامه وجود دارد که تولید محتوا را برای کاربر راحت‌تر می‌کند، بنابراین می‌توانید تغییرات دلخواه را اعمال کرده و چند ترفند درست کنید تا محتوای تولید شده با برند شما سازگار باشد و محتوای تعاملی خود را در عرض چند دقیقه آماده کنید.

لینک: outgrow.co

استفاده از برنامه outgrow
استفاده از برنامه outgrow

ربات و نرم افزار تولید محتوا Oberflip

همانطور که می‌دانید محتوا بهترین راه برای مشارکت و درگیر کردن کاربران است. با استفاده از پلتفرم uberflip می‌توانید تمامی مطالب شامل مقالات وبلاگ، کتاب‌های الکترونیکی، فیلم‌ها، تصاویر و موارد دیگر را جمع ‌آوری کرده و به برنامه بدهید تا بهترین محتوا را برای شما تولید کند. بنابراین می‌توانید تجارب متناسب با محتوا را برای هر مرحله از بازدید کاربر ایجاد، مدیریت و بهینه کنید. این برنامه قدرتمند همچنین به منظور تکمیل شکاف و بهبود روند بین محتوا و تولید تقاضا، با پلتفرم اتوماسیون بازاریابی کاربر ادغام شده است.

لینک: www.uberflip.com

برنامه تولید محتوا Joomag

این نرم افزار تولید محتوا در اینستاگرام در سال 2009 ایجاد شده است. joomag در واقع یک سیستم عامل بزرگ است که برای تولید محتوا به کاربر مجموعه‌ای از راه‌های مختلف را ارائه می‌کند. کاربران زیادی که در حال حاضر مشغول به تولید محتوا و کسب درآمد از اینستاگرام هستند از این برنامه استفاده می‌کنند.

لینک بررسی: www.joomag.com

پلتفرم joomag
پلتفرم joomag

نرم افزار تولید محتوا Content Studio

با دانلود نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام به نام ContentStudio می‌توانید محتوای مرتبط با موضوعی که در اینستاگرام و یا دیگر شبکه‌های اجتماعی فیلتر شده است، پیدا کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید پست‌ها را به صورت جداگانه از فیدهای مبحث خودتان انتخاب کنید یا یک کارزار اتوماسیون را با قوانین خود تنظیم کنید تا به صورت خودکار محتوای خود را در اینستاگرام و یا دیگر کانال‌ها منتشر کنید.

لینک: contentstudio.io

نرم افزار تولید محتوا Gather Content

این برنامه در واقع یک بستر تولید محتوا است که به کاربران کمک می‌کند تا محتوای مفیدی تولید کنند. قابلیت‌های دیگری مانند برنامه ریزی، سازماندهی و مدیریت محتوا از طریق این نرم‌ افزار امکان‌پذیر است. برای سفارش تولید محتوای متنی مؤثر که پاسخگوی نیاز کاربران و اهداف تجاری باشد، می‌توانید از این نرم افزار استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید عملکرد محتوای خود را کنترل کنید و محتوای موثرتری را تولید کنید.

لینک: gathercontent.com

استفاده از پلتفرم gathercontent
استفاده از پلتفرم gathercontent

 نرم افزار تولید محتوا Skyword

پلت فرم Skyword360 محتوا را در مرکز اصلی تمامی فعالیت‌های بازاریابی قرار می‌دهد. این برنامه تمامی عناصر اصلی را برای انجام عملیات بر روی محتوا فراهم می‌کند که شامل استراتژی، برنامه ریزی، ایجاد، جمع آوری، فعال سازی، شخصی سازی و بهینه سازی هستند.

لینک: www.skyword.com

پلتفرم Semrush

یکی از پلتفرم‌های مهم در زمینه مدیریت و بازاریابی محتوا semrush است. این نرم افزار به مشاغل برای بهینه سازی حضور آنلاین خود در تمامی کانال‌های اینترنتی کمک زیادی می‌کند. در حدود 5000000 بازاریاب و 1000 رسانه از اطلاعات و داده‌های این پلتفرم استفاده می‌کنند. در درون این سایت بیشتر از 40 مورد ابزار وجود دارد که قادر است تمامی نیازهای دیجیتال مارکتر را رفع کند. این پلتفرم تمامی اطلاعات خود را از گوگل دریافت می‌کند.

لینک سایت: www.semrush.com

سایت semrush
سایت semrush

Lumen5

Lumen5 یک پلتفرم برای تولید ویدئوست که اکثر برندها از آن برای تولید ویدئوها استفاده می‌کنند. با این ابزار تجربه تولید ویدئوهای فوق العاده‌ای برای کاربر ساخته می‌شود.

لینک: lumen5.com

پلتفرم lumen5 برای تولید محتوا
پلتفرم lumen5 برای تولید محتوا

ربات و نرم افزار تولید محتوا Contently

تمامی کاربرانی که به دنبال تولید محتوای موفق و تاثیرگذار هستند باید به سه اصل توجه کنند که اولی داشتن یک استراتژی مناسب که مورد پسند مخاطب باشد، دومی ایجاد یک بستر بازاریابی محتوا است که کار را برای کاربر راحت کند و سومی توجه به داستان نویسی‌هایی است که مورد پسند مخاطبان است. با رعایت این سه نکته می‌توانید محتوایی تولید کنید که عملکرد خوبی در میان هزاران محتوای موجود در سطح اینترنت داشته باشد. با استفاده از نرم افزار فوق می‌توانید به راحتی محتوایی تولید کنید که مطابق با سه اصل ذکر شده باشد.

لینک سایت: contently.com

کلام آخر

اینسوشی وبسایت تولید محتوا برای شبکه های اجتماهی است که به تولید انواع محتوا برای اینستاگرام نیز می‌پردازد. بدین منظور توصیه ما این است که صفحه « پکیج تولید محتوای اینستاگرام » را نیز مشاهده کنید.

اینسوشی

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد، تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0