ads
اینسوشی لوگوی صفحه فروشگاه 264-85
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

ربات افزایش فالوور اینستاگرام چیست و چگونه عمل می‌کند؟

دسته بندی :اینستاگرام ۲۴ آذر ۱۴۰۰ اینسوشی 962
ربات افزایش فالوور اینستاگرام

ربات افزایش دنبال‌کنندگان اینستاگرام، نحوه عملکرد ربات‌ها در اینستاگرام

اخیرا اینستاگرام در میان افراد جامعه در سرتاسر جهان از اهمیت و توجه ویژه‌ای برخوردار است. این شبکه اجتماعی با محبوبیت زیادی که دارد باعث شده است برخی از کاربران نیاز به دیده شدن پیج خود در میان سیل عظیمی از صفحات را داشته باشند. اینکار کمی دشوار است و نیاز به صرف زمان زیادی دارد. همچنین باید افراد با یک‌سری از قوانین انتشار پست و استوری و استفاده از روش‌های معمول برای افزایش فالوور پیج خود آشنا باشند. از طرفی دیگر برخی از کاربران حوصله این کارها را ندارند و به فکر استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام هستند. این افراد قصد دارند تا از ربات‌ها به منظور رسیدن به محبوبیت بیشتر و افزایش دنبال‌کنندگان خود استفاده کنند و بتوانند در میان انبوهی از پیج‌ها و محتوای مختلف به دیده شدن پیج خود کمک کنند.

با توجه به آمار و اطلاعات موجود می‌توان گفت که در اینستاگرام حدود 10 میلیون حساب کاربری ایرانی موجود است. بسیاری از این کاربران در داخل کشور سعی در ساخت یک اکانت با فالوور چند صد هزار نفری و لایک و کامنت بسیار زیاد دارند تا بتوانند توجه صاحبان برند و اینفلوئنسرها را به سوی خود جلب کنند. این افراد در نتیجه این امر می‌توانند به درآمد فوق‌العاده زیادی دست پیدا کنند. یکی از راه‌هایی که این افراد برای شبیه‌سازی پیج خود به یک اینفلوئنسر استفاده می‌کنند استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام است.

برخی از پیج‌های مختلف و یا صفحاتی که در اینستاگرام به تولید محتوا مشغول هستند نیز از ربات افزایش دنبال‌کنندگان اینستاگرام حداقل برای یکبار استفاده کرده‌اند. در این مقاله با مفهوم ربات اینستاگرامی و نحوه عملکرد و انواع این ربات‌ها آشنا می‌شوید. البته ناگفته نماند که استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود و بهتر است از راه‌های طبیعی برای رشد و توسعه پیج خود استفاده کنید.

منظور از ربات اینستاگرام چیست و نحوه عملکرد آن چگونه است؟

مشابه با بسیاری از ربات‌های دیگر، ربات اینستاگرام نیز به منظور اجرای برنامه‌های مورد نظر طراح ساخته و طراحی می‌شود. هرچه میزان برنامه‌ریزی طراح بهتر باشد ربات اینستاگرام موثرتر عمل می‌کند. ممکن است بسیاری از افراد در ابتدا تصور کنند که این ربات‌ها فقط برای افزایش فالوور مورد استفاده قرار می‌گیرند ولی بوسیله این ربات می‌توان تمامی نیازهای یک اکانت را در اینستاگرام تامین کرد.

در واقع با استفاده از ربات اینستاگرام می‌تواند همه کارهایی که برای مدیریت صحیح یک حساب کاربری نیاز است را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهید. نحوه عملکرد ربات‌ها در اینستاگرام به گونه‌ای است که دقیقا مطابق با عملکرد یک کاربر، پست را لایک می‌کند، در زیر پست کامنت می‌گذارد و پیج‌های مورد علاقه خود را فالو می‌کند. ربات اینستاگرام در ابتدا به حساب کاربری متصل شده و سپس تمامی فعالیت‌های از پیش تعیین شده را انجام می‌دهد. تا پیج دیده شود و فالوورانش افزایش یابد.

از دیگر فعالیت‌هایی که ربات اینستاگرام می‌تواند در یک اکانت انجام دهد این است که امکان ارسال پست بصورت خودکار و یا ارسال پیام از طریق دایرکت و همچنین لایک پست‌های مربوطه و درج کامنت در آن‌ها است. این ربات‌ها طبق یک برنامه‌ زمان‌بندی مناسب پست را ارسال می‌کند و همچنین می‌تواند کامنت‌های توهین‌آمیز را شناسایی کرده و آن‌ها را حذف کند. 

آشنایی با ربات اینستاگرام و نحوه عملکرد آن
آشنایی با ربات اینستاگرام و نحوه عملکرد آن

توجه به سه معیار در انتخاب ربات‌ها

امنیت:

همانطور که می‌دانید یک ربات برای اینکه بتواند به حساب کاربری شما دسترسی داشته باشد باید نام کاربری و رمز عبور حساب خود را در اختیار شرکت سازنده این ربات قرار دهید. اینکار می‌تواند امنیت حساب شما را به خطر بیندازد. خصوصا که اینستاگرام اخیرا به ورود غیرقانونی صفحات غیر مجاز حساس شده است. جدیدا اینستاگرام به محض ورود ربات به حساب کاربری قابلیت شناسایی آن را دارد. سپس اینستاگرام بلافاصله به شما پیام اخطار فرستاده و درخواست تغییر رمز عبور را دارد. استفاده از این ربات‌ها از نظر اینستاگرام قانونی نیست. و در صورت استفاده از آن‌ها باید ریسک این را بپذیرید که ممکن است حساب خود را از دست بدهید.

هزینه:

  • برای استفاده از ربات اینستاگرام باید متحمل صرف هزینه شوید.

امکانات مختلف و تجربه کاربری:

  • در انتخاب یک ربات مناسب در اینستاگرام بهتر است به امکانات و محیط کار ربات، پنل کاربری آسان و … توجه شود.

ربات افزایش فالوور اینستاگرام

کاربران برای اعتماد کردن به یک پیج به اولین ویژگی که توجه می‌کنند تعداد فالووران صفحه است. ربات افزایش فالوور اینستاگرام در یک پیج با توجه به تنظیمات تعیین شده برای آن می‌تواند فالوورهای مطابق با فعالیت صفحه را به خود جذب کند. بر این اساس کاربر توانایی مدیریت فالوور در کنار برنامه‌های تولید محتوا و زمان‌بندی متناسب برای ارسال پست و … را دارد. با اینکه استفاده از این نوع ربات برای افزایش تعداد فالووران مفید است ولی بکارگیری این ربات‌ها زیاد توصیه نمی‌شود. چرا که یکی از ضعف‌های این ربات عدم قابلیت در مشارکت با صفحات دیگر است.

استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام
استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام

ربات افزایش لایک در اینستاگرام

دومین دغدغه مهمی که کاربران با آن مواجه هستند این است که تعداد لایک پست‌های خود را افزایش دهند. برای این منظور از ربات افزایش لایک در اینستاگرام استفاده می‌شود. نحوه عملکرد این ربات به این شکل است که پست‌های فالووران یک صفحه کاربری را لایک می‌کند تا تعامل با آن صفحه را افزایش دهد. این ربات جدیدا زیاد مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. به این دلیل که لایک اینستاگرام به زودی از این شبکه اجتماعی حذف می‌شود. به این ترتیب میزان مشارکت افراد با صفحات مختلف بر اساس تعداد کامنت آن‌ها تعیین می‌شود. ممکن است تصور کنید که می‌توان از ربات کامنت‌گذار استفاده کرد. ولی بهتر است بدانید که هوش مصنوعی این ربات‌ها در تشخیص نوع کامنت زیاد خوب عمل نمی‌کند. لذا ممکن است کامنتی در زیر پست بگذارد که بی‌ربط به موضوع باشد و زننده جلوه کند.

برای ساخت ربات به چه چیزی نیاز است؟

هر کاربر برای ساخت و استفاده از یک ربات نیاز به یک برنامه‌نویس حرفه‌ای دارد. دلیل اینکار این است که اینستاگرام تاییدی روی ربات‌ها ندارد و با آن‌ها دشمن است. لذا هر ماه تغییراتی را در اینستاگرام بوجود می‌آورد تا از فعالیت این ربات‌ها جلوگیری کند.

اینسوشی

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد، تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0