ads
اینسوشی لوگوی صفحه فروشگاه 264-85
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

نحوه رفع بلاک کپشن در اینستاگرام و رفع محدودیت‌های این برنامه

دسته بندی :اینستاگرام ۲۰ آذر ۱۴۰۰ اینسوشی 11216
آموزش رفع بلاک و محدودیت‌های اینستاگرام

رفع بلاک کپشن در اینستاگرام یکی از مشکلاتی است که بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام با آن روبرو هستند. همانطور که می‌دانید شبکه اجتماعی اینستاگرام در بین افراد با رده سنی مختلف در هر جای جهان دارای طرفداران بسیاری است. اینستاگرام با هدف انتشار تصاویر و ویدیو و اشتراک تجربیات افراد مختلف درباره هر چیزی در سرتاسر جهان به محبوبیت زیادی رسیده است. این شبکه اجتماعی به لحاظ سرگرمی و کسب و کار محیط بسیار فعال‌تری را نسبت به سایر شبکه‌های اجتماعی دارا است. شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز همانند بسیاری از رسانه‌های اجتماعی دیگر دارای یک‌سری قوانین و محدودیت‌ها است که انتظار می‌رود کاربران تمامی این قواعد را رعایت کنند. تا در اینستاگرام با مشکل جدی‌ای مواجه نشوند.

برای اینکه کاربران با اطمینان خاطر بتوانند عضویتی پایدار در این شبکه اجتماعی داشته باشند. و یا به فعالیت خود در این برنامه ادامه دهند لازم است تا حتما این قوانین را شناخته و به آن پایبند باشند. کاربران این برنامه ملزم به رعایت تک تک این قوانین در استفاده از اینستاگرام و در هنگام ارسال پست و استوری و … هستند. در این مقاله قرار است درباره قوانین اینستاگرام در هر زمینه‌ای از جمله رفع بلاک کپشن در اینستاگرام، محدودیت در تعداد فالووران و لایک و کامنت و … صحبت شود. با ما همراه باشید.

دلیل اهمیت قوانین اینستاگرام و ضرورت رعایت آن

اینستاگرام به عنوان شبکه اجتماعی فعال و دارای کاربران فوق‌العاده زیاد دارای برخی محدودیت‌هایی است که کاربران عضو در این برنامه باید به آن‌ها توجه کنند. از این محدودیت‌ها به منظور جلوگیری از دزدی ادبی، سوء استفاده شخصی، جلوگیری از ایجاد مزاحمت و ترویج خشونت در اینستاگرام و همچنین ممانعت از انتشار بیش از حد تبلیغات استفاده می‌شود. واضح و مسلم است که شرکت‌های توسعه یافته و رسانه‌های اجتماعی فعال خصوصا اینستاگرام هرگز محدودیت‌ها و راه‌های اعمال الگوریتم عملکرد این برنامه را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد.

ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و حضور متخصصان فعال در این شبکه‌های اجتماعی و جمع‌آوری تجربه‌های مختلف و اعمال آزمون و خطا به‌راحتی می توان به اسرار الگوریتم این برنامه و محدودیت‌های آن دسترسی پیدا کرد و آن‌ها را شناسایی کرد. در حقیقت اهمیت دادن به این قوانین و محدودیت‌ها و در نظر گرفتن آن‌ها همان رعایت کردن الگوریتم‌های ضروری اینستاگرام به شمار می‌آید.

شناخت قوانین اینستاگرام
شناخت قوانین اینستاگرام

آشنایی با محدودیت‌های مختلف اینستاگرام

رفع بلاک کپشن در اینستاگرام و آشنایی با محدودیت‌های آن

اینستاگرام اساسا به منظور انتشار تصاویر و ویدیوهای طراحی شده است. لذا در صورت استفاده از متن و کپشن در زیر پست دارای محدودیت‌هایی می‌باشد. توجه کنید که در عمل بلاک شدن کپشن در اینستاگرام اتفاق نمی‌افتد و این فقط یک اصطلاح است. برخی کاربران هنگامی که با محدودیت در طول و نوشتن کپشن مواجه می‌شوند تصور می‌کنند که دچار بلاکی در کپشن اینستاگرام شده‌اند. و به‌دنبال راهی برای رفع بلاک کپشن در اینستاگرام می‌گردند. در حالی که این موضوع عملا اتفاق نمی‌افتد و فقط باید به یک‌سری نکات در نوشتن کپشن دقت شود. در ادامه نحوه رفع محدودیت کپشن در اینستاگرام آموزش داده شده است. یکی از این محدودیت‌های کپشن اینستاگرام توجه به طول متن نوشته شده است.

در صورتی که قصد دارید در زیر پست مورد نظر خود از متن و کپشن و توضیحات استفاده کنید باید این نکته را بدانید که تنها مجاز به استفاده از 2200 کاراکتر در این بخش هستید. در واقع این موضوع نشان‌دهنده‌ی این است که اینستاگرام بیشتر به دنبال نمایش عکس و فیلم است نه کپشن‌های طولانی. زیرا کاربران در هنگام جستجو و گشتن در اینستاگرام بیشتر به دنبال عکس و فیلم های جذاب هستند تا اینکه وقت خود را طرف خواندن کپشن‌های طولانی در هر پست بکنند.

طراحی متن برای کپشن اینستاگرام

محدودیت در فالو کردن افراد

کاربر فعال در اینستاگرام در یک ساعت فقط می‌تواند 160 نفر را فالو کند و به آن‌ها درخواست دوستی بفرستد.این موضوع نشان می‌دهد که اگر کاربری در مدت زمان کوتاهی افراد بسیار زیادی را فالو کند حساب کاربری وی به مدت 24 ساعت توسط اینستاگرام محدود می‌شود.

رفع بلاک کپشن در اینستاگرام
رفع بلاک کپشن در اینستاگرام

محدودیت در لایک کردن پست‌های اینستاگرام

همانند محدودیت فوق، کاربرا اینستاگرام در بازه زمانی یک ساعته فقط مجاز به لایک 300 عدد پست در اینستاگرام است. در صورتی که در این بازه زمانی به لایک کردن پست‌های مختلف بیش از این تعداد بپردازید اینستاگرام حساب شما را برای 24 ساعت مسدود می‌کند و اجازه لایک کردن در این مدت را ندارید.

محدودیت در کامنت گذاشتن در اینستاگرام

کاربر این شبکه اجتماعی باید در نظر داشته باشد که در مدت زمان یک ساعت تنها مجاز به درج کامنت به تعداد 59 عدد است. به طوری‌که در مدت زمان 24 ساعته تنها می‌تواند 500 کامنت بگذارد. دقیقا مانند موارد فوق در صورت سرپیچی از این قانون حساب شما برای 24 ساعت مسدود می‌شود. همچنین در مدت زمان کوتاهی نباید کامنت تکراری برای دیگران بگذارید. زیرا اینستاگرام شما را ربات شناخته و اکانت شما را محدود می‌کند.

همچنین بخوانید: رفع مشکل کپشن در اینستاگرام

محدودیت در استفاده از هشتگ‌ها در اینستاگرام

کاربر اینستاگرام در هر پست خود تنها مجاز به استفاده از حداکثر 30 عدد هشتگ می‌باشد. در صورتی که بیش از این تعداد را استفاده کنید پست شما بدون هیچ مشکلی منتشر می‌شود ولی هیچ کدام از هشتگ‌ها درج نشده و نمایش داده نخواهد شد. توصیه می‌شود که در هر پست نهایتا از حداکثر 6 عدد هشتگ استفاده کنید. بهتر است این هشتگ‌ها مرتبط با موضوع پست باشد. استفاده از هشتگ در پست و استوری باعث افزایش فالوور و مخاطبان می‌شود.

محدودیت در تعداد کاراکتر در بیوی اینستاگرام

از مهم‌ترین قسمت‌های هر حساب کاربری در اینستاگرام بخش بیو است. این بخش تا حد امکان باید خلاق و کامل نوشته شود. در صورتی که در اینستاگرام دارای اکانت بیزیسی و یا حساب کاربری تجاری هستید بهتر است درباره موضوع کسب و کار خود اطلاعات جامعی را در قسمت بیو بنویسید. همچنین در این بخش می‌توانید از هشتگ‌های مرتبط با موضوع تجاری و برند خود استفاده کنید. با اینکار مخاطبان به راحتی متوجه موضوع صفحه شما می‌شوند. محدودیتی که در قسمت بیوی اینستاگرام وجود دارد این است که کاربران فقط می‌توانند از 150 کاراکتر در بیوی خود استفاده کنند.

اینسوشی

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد، تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0