طراحی پیج کاری اینستاگرام بهترین قدم برای کسب و کار مجازی
در سالهای اخیر طراحی پیج کاری اینستاگرام به موضوع مورد بحث اکثر مردم مخصوصا کسانی که دنبال کسب درآمد از شبکه های مجازی هستند، تبدیل شده است. همه می دانیم اینستاگرام به قدرتمندترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی جهانی تبدیل شده است. با توجه به قابلیتها و جذابیتهایی که اینستاگرام دارد، در بین ایرانیان نیز نسبت به سایر شبکه های اجتماعی، با درصد بالایی طرفداران این پلتفرم بیشتر است. حتی به جرات می توان گفت محبوب ترین شبکه اجتماعی در بین ایرانیان، اینستاگرام است. با نگاهی به پیجهای موفق کسب و کار یا اینفلوینسرها و زمینه مناسبی که اینستاگرام برای بازاریابی، تبلیغات و فروش فراهم کرده است، شاید برای خیلی ها سوال شود که ما چگونه می توانیم پیج کاری اینستاگرام داشته باشیم؟
برای سفارش طراحی پست اینستاگرام کلیک کنید.
بهتر است قبل از شروع هر کاری سوالات اساسی زیر را برای خودمان مطرح کنیم و با دقت به هر یک از آنها جواب دهیم:
- هدفتان از حضور در اینستاگرام چیست؟
- چه انتظاری از حضور در اینستاگرام دارید؟
- آیا محصولات یا خدمات شما به نوعی است که بتوانید با تصویر جذاب آنها را به بینندگان عرضه کنید؟
- رغبت شما برای اشتراک گذاری مطالب غیرمرتبط با کسب و کارتان، چقدر است؟
- آیا فرصت کافی یا منابع معتبر و متخصص برای طراحی پیج کاری اینستاگرام دارید؟
فرض کنید در روز فقط یک عکس از محصول خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارید یا اینکه در ماه یک بار فعال میشوید و چندین پست و استوری را همزمان ارسال می کنید. با این روش بدترین ضربه را به خودتان می زنید. اگر چنین روشی دارید، فعالیت نکردن در اینستاگرام بیشتر به نفعتان است. اما اگر غیر از این باشید مطمینا اینستاگرام بهترین بستر برای کسب و کار مجازی برای شماست. برای استفاده بهینه از این بستر با ما همراه باشید.
برندینگ در اینستاگرام:
معرفی یک برند به مشتریان و داشتن مشتریان وفادار، راز اصلی همه کسب و کارهای موفق است. اینستاگرام دارای یک سری قابلیتهاست که به صورت خاص می تواند نسبت به بقیه شبکه های مجازی، یک برند را رشد دهد. آمار مطالعات اخیر نشان داده است که میزان دیده شدن یک برند در اینستاگرام 58 بار بیشتر از فیس بوک و 120 بار بیشتر از توییتر است.
درست 9 ماه بعد از شروع به کار اینستاگرام، 200 میلیون کاربر در این شبکه مجازی فعال بودند و در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه و 500 میلیون کاربرفعال روزانه دارد! همچنین در آخرین اطلاعات از اینستاگرام، تعدا اکانت های کسب و کار فعال حدود 25 میلیون اعلام شده است. این حجم وسیع کاربر رو به رشد نشان دهنده این است که اینستاگرام یک شبکه مجازی فوق العاده جذاب و مهم است که سطح منحصر به فردی از تعامل را برای افراد و برندهای مختلف فراهم کرده است.
با این تفاسیر دلیل اهیمت اینستاگرام و داشتن پیج کاری اینستاگرام برایمان کاملا واضح و روشن شد.
مساله بعدی انتخاب ایده برای پیج اینستاگرام است و یا اینکه بفهمیم بهترین موضوع برای پیج اینستاگرام چه چیزی باشد؟
ایده برای پیج اینستاگرام:
پیج کاری اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که جنبه های بصری کسب و کار و برند خود را با مخاطبین به اشتراک بگذارید. در صورت نبودن اینستاگرام بایستی محصولات خود را در وبلاگ ها و سایت ها و یا به صورت تیزر تبلیغاتی در جاهای دیگر انتشار می دادید. اما اینستاگرام این امکان را به شما داده که در کمترین زمان و پربازدیدترین مکان، برند خود را تبلیغ کنیدو به صورت کاملا شخصی از کسب و کار خود تصویر منحصر به فردی را به اشتراک بگذارید.
هیچ محدودیتی در ایده برای پیج اینستاگرام نیست. همه صنایع، برندها و خدمات می توانند از این صفحه مجازی برای رشد و توسعه خود استفاده کنند. برخی از مهمترین و پربازدیدترین آنها عبارتند از موادغذایی، مسافرت، مد و فشن، سلامت و… . در نظر داشته باشید که افراد با انگیزه های متفاوتی در اینستاگرام حضور دارند. در این بین کاربران خلاق و حرفه ای با ایده های جذاب و ناب خود می توانند توجه عده زیادی را به خود جلب کنند و به درآمدهای بالایی دست یابند. از طرفی برای معرفی و فروش محصول خود می توانید با استفاده از تصویر ویا فیلم با فالورهایتان ارتباط برقرا کنید و برند خود را معرفی کنید.
با توجه به شناختی که از جامعه خودتان دارید، می توانید خواسته ها و نیازهای مردمان خود را شناسایی کنید و با توجه به این نیازها برای پیشبرد اهداف خود و ارایه محصولات خود در صدد ایجاد ارتباط و تعامل باشید. بهتر است موضوعاتی را انتخاب کنید که دامنه گسترده ای از احساسات و جنبه های مختلف محصولتان را بتوانید پوشش دهید. قدرا اعجاب انگیز اینستاگرام بر همگان واضح است و در جهت استفاده ازاین توانمندی در کسب و کارمان بهتر است به ایده برای پیج اینستاگرام خود اهمیت دهیم.
بهترین موضوع برای پیج اینستاگرام:
این موضوع را در نظر داشته باشید که کسب درآمد از اینستاگرام به همین راحتی هم نیست. فکر نکنید صرفا با داشتن یک پیج کاری اینستاگرام می توانید یک شبه پولدار شوید. حداقل 6 ماه تا یک سال زمان نیاز دارید تا بتوانید ایده خودتان را پیاده کرده و به نتیجه برسید البته به شرطی که استراتژی درستی داشته باشید. همچنین برندینگ در اینستاگرام نیازمند خلاقیت نیز می باشد.
خلاقیت موضوعی است که نمی توان برای آن پایانی در نظر گرفت. در ارایه محصولات خود همیشه به این موضوع فکر کنید که چه روش بهتر و جذاب تری را می توانید امتحان کنید و یا چه مدل جدیدی برای ارایه ایده تان نسبت به دیگران دارید.
در میان موضوعت مختلف می توانید با توجه به توانمندی و علاقه خودتان، موضوع پیجتان را انتخاب کنید و طراحی پیج کاری اینستاگرام را با توجه به همان موضوع انجام دهید. در ضمن به یاد داشته باشید که با حضور کوتاه، بیشترین تاثیررا برمخاطبین خود داشته باشید. سعی نکنید با انبوهی از پست ها مخاطبین خود را خسته کنید! در این صورت حتما آنفالو خواهید شد. با برنامه و هدفمند به ارسال پست هایتان اقدام کنید تا مخاطبین شما از دیدن پستهای شما احساس شعف و خوشحالی داشته باشند. همیشه به احساسات مخاطبین خود احترام بگذارید و در تولید محتوای خودتان به انتقال احساسات دقت کنید .
سخن آخر اینکه:
به صورت رایگان می توانید در اینستاگرام حضور داشته باشید و پیج کاری اینستاگرام خود را راه اندازی کنید. با مخاطبین خود وارد تعامل شوید و از طریق همین تعامل برندینگ در اینستاگرام را پیش ببرید. کمی خلاق و متفاوت باشید تا بتوانید در طراحی پیج کاری اینستاگرام خود از رقیبان پیشی بگیرید.
مدیریت پیج اینستاگرام خود را به ما بسپارید.
قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی