ads
اینسوشی لوگوی صفحه فروشگاه 264-85
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

فونت بیو اینستاگرام را چگونه تغییر دهیم؟

دسته بندی :اینستاگرام ۷ مهر ۱۴۰۰ شیرین پرتوی 1919
فونت بایو اینستاگرام

فونت بیو اینستاگرام برای کاربران اینستاگرام، می تواند وسیله ای برای جذاب کردن پیج باشد. وقتی از فونت اینستاگرام مطلبی می خوانیم، اولین موردی که به ذهنمان می آید، زیبایی و خوانایی است. احتمالا فونت بیو اینستاگرام را در پیجهای مختلف به شکل های متفاوتی دیده اید. برخی از پیجهای با فونت بیو خاص، مخاطب را به فالو کردن پیجشان ترغیب می کنند. فونت فارسی اینستاگرام یکی از تغییراتی است که دراینستاگرام می توان انجام داد.

اکانت هایی که برند یا اینفلوئنسر هستند، با استفاده از فونت های منحصر به فرد، خلاقیت و خاص بودن پیجشان را نشان می دهند. با استفاده از تغییر فونت بیو ، شما هم می توانید مخاطب های بیشتری به پیج خود جذب کنید. در این مقاله شما را با سایت ها و اپلیکیشن های مختلف آشنا می کنیم. به کمک این سایتها می توانید فونت اینستاگرام خود را تغییر دهید. اما قبل از آن دلیل تغییر فونت را بدانیم.

https://www.instagram.com/

چرا بهتر است فونت اینستاگرام را تغییر دهیم؟

تغییر فونت اینستاگرام هم مثل تغییرات دیگر، سلیقه ای است اما نتایج خیلی خوبی برای پیجمان دارد:

متمایز ساختن پیج

یکی از مهمترین پلتفرم های اجتماعی، اینستاگرام است. در این شبکه اجتماعی شاهد فعالیت افراد در زمینه های مختلف هستیم. هنرمندان، طراحان، اهالی بیزینس، مبتکران، … از اینستاگرام برای ارائه کارهای خود و کسب و کار آنلاین استفاده می کنند. در این میان افرادی که دنبال خلاقیت و تمایز هستند، به شدت با یکدیگر در رقابت هستند. فونت سفارشی اینستاگرام، یکی از راههای متمایز بودن در اینستاگرام است.

خلاق بودن:

سرعت پیدایش ترندهای جدید در اینستاگرام نسبت به شبکه های اجتماعی دیگر بالاست.  تغییر فونت اینستاگرام هم یکی از ترندهایی است که به سرعت رشد کرد. کاربران زیادی فونت فارسی اینستاگرام را استفاده کردند. وقتی در دنیای مجازی از ترندهای کاربردی باخبر نباشیم و استفاده نکنیم، بعد از مدتی از دید فالوئرها منسوخ و قدیمی به نظر می آییم.

برای اینکه بتوانیم از رقابت ها عقب نمانیم و رشد پیجمان متوقف نشود، بهتر است فونت بیو را تغییر دهیم. برای این تغییر می توانیم از فونت سفارشی اینستاگرام استفاده کنیم. می توانم از تغییر فونت در اصول کپشن نویسی اینستاگرام هم استفاده کنیم.

آموزش تغییر فونت بیو اینستاگرام

در ادامه مقاله آموزش تغییر فونت فارسی اینستاگرام را خواهیم داشت. برای اینکه بتوانیم فونت بیو اینستاگرام را تغییر دهیم، اول بایستی سایت یا اپلیکیشن مناسبی پیدا و نصب کنیم. سپس متن مورد نظر خود را در آن سایت یا اپلیکیشن تایپ می کنیم و از فونت های پیشنهادیف فونت دلخواه خود را انتخاب می کنیم. سپس متن تایپ شده را کپی می کنیم. در پروفایل پیجمان به قسمت ویرایش یا ادیت پروفایل می رویم و متن کپی شده را در بیو منتقل می کنیم.

به محدودیت کاراکتر در بیو اینستاگرام دقت کنید. متن خودر ا طوری انتخاب کنید که با 150 کاراکتر بتوانید بهترین بیو را بنویسید.

شاید برایتان سوال شده باشد که سایت و اپلیکیشن مناسب برای تغییر فونت را چگونه پیدا کنیم؟ ما کار شما را راحت کرده ایم و سایت ها و اپلیکیشن های مناسب اندروید و IOS را برایتان جمع اوری کرده ایم. تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

برای طراحی پست اینستاگرام می توانید از اینسوشی کمک بگیرید https://insoci.ir/product/instagram-post-design/

اپلیکیشن های تغییر فونت فارسی اینستاگرام برای سیستم اندروید

– اپلیکیشن Text Font Generator

با استفاده از این اپلیکیشن می توانید فونت های زیبا و جذابی انتخاب کنید. تنوع فونت در این اپلیکیشن قابل توجه است. همچنین در این اپلیکیشن امکان اضافه کردن کاراکترهای خاص به ابتدا و انتهای متن خود را دارید

– اپلیکیشن cool fonts for Instagram

مطمین باشید بعد از نصب این اپلیکیشن لبخند رضایت خواهید زد. این برنامه بیش از 140 فونت بسیار زیبا دارد. با این برنامه شما حق انتخابهای بسیار زیادی برای تغییر فونت بیو خواهید داشت.

– اپلیکیشن Stylish Text

این اپلیکیشن رایگان می تواند با بیش از 130 فونت زیبا و منحصربفرد، فونت بیو اینستاگرام شما را متمایز کند. کار با این اپلیکیشن بسیار راحت است. طیف وسیعی از کاربران به این اپلیکیشن علاقه دارند. در این برنامه کارکترهای جذابی برای اضافه کردن به متن نیز وجود دارد.

اپلیکیشن Font for Instagram

این برنامه نیز یکی دیگر از اپلیکیشن های مناسب برای تغییر فونت بیو اینستاگرام است.

تغییر فونت اینستاگرام
تغییر فونت اینستاگرام

اپلیکیشن های تغییر فونت فارسی اینستاگرام برای سیستم IOS

– اپلیکیشن Fancy Stylish Cool Font

این اپلیکیشن برای تغییر فونت اینستاگرام و مناسب سیستم IOS  است. توجه داشته باشید که این اپلیکیشن رایگان نیست.

– اپلیکیشن Fonts for Instagram

این برنامه هم برای سییستم اندروید و هم سیستم IOS فعال است. با این برنامه می توانید تغییر فونت بیو برای اینستاگرام خود انجام دهید.

– اپلیکیشن Ana Muhtarif Al Khat

اگر می خواهید از فونت نستعلیق در اینستاگرام استفاده کنید، این اپلیکیشن بهترین گزینه است. این برنامه خوشنویسی عربی مناسب برای هر دو سیتم اندورید و IOS است. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی بیو اینستاگرام خود را نستعلیق و خاص نمایید.

طراحی متن برای کپشن اینستاگرام را از اینسوشی بخواهید https://insoci.ir/product/instagram-caption-text/

سایت های تغییر فونت اینستاگرام:

– وبسایت lingojam

این وبسایت یکی از وبسایت های رایگان برای تغییر فونت اینستاگرام است. کار با آن بسیار راحت است. بعد از آنکه وارد وبسایت شدید، در کادر سمت چپ، متن مورد نظر خود را تایپ می کنید. از بین فونت های موجود، فونت دلخواه خود را انتخاب می کنید و از آن استفاده می کنید.

– وبسایت igfonts

Igfonts یکی دیگر از سایتهای رایگان برای تغییر فونت اینستاگرام است. در این سایت نیز مانند سایت قبلی متن دلخواه خود را تایپ و فونت مورد نظر خود را انتخاب می کنید. سپس تغییرات لازم را اعمال می کنید.

– وبسایت cool symbol

در این سایت بیش از 100 فونت متفاوت برای کاربران موجود است. شما می توانید به راحتی متن های خود را در این سایت تغییر فونت دهید و در قسمت های مختلف اینستاگرام از آنها استفاده کنید.

وبسایت sprezz keyboard

این سایت هم سایت مناسبی برای تغییر فونت اینستاگرام است. نحوه کار در این سایت همانند سایتهای قبلی است.

فونت اینستاگرام
فونت اینستاگرام
جمع بندی:

در این مقاله سعی کردیم برنامه ها و سایت هایی را معرفی کنیم که شما به راحتی بتوانید با استفاده از آنها تغییر فونت بیو اینستاگرام را انجام دهید. با استفاده از این سایتها و برنامه ها، خلاقیت خود را نشان دهید. خلاقیت به متمایز شدن شما در اینستاگرام و رقابت سالم با رقبایتان، کمک می کند. هر چقدر بتوانید در اینستاگرام خاص باشید، به همان اندازه در کسب و کار آنلاین موفق خواهید بود.

شیرین پرتوی

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد، تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0