ads
اینسوشی لوگوی صفحه فروشگاه 264-85
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

معرفی پرکاربردترین نرم‌افزار های مکمل و جانبی اینستاگرام

دسته بندی :اینستاگرام ۱۱ تیر ۱۴۰۰ اینسوشی 1801
نرم‌افزارهای جانبی اینستاگرام - اینسوشی

پرکاربردترین نرم‌افزارهای جانبی اینستاگرام

نرم افزار مکمل اینستاگرام در انواع مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان تمام کارهای جانبی که در مدیریت اینستاگرام نیاز است را انجام داد. نرم‌ افزار مکمل اینستاگرام از جمله نرم‌افزارهای طراحی قالب پست، برنامه‌های تحلیل و بررسی داده‌ها، برنامه‌های مدیریت پیج اینستاگرام و … است. این نرم‌افزارها کار با اینستاگرام را برای شما بسیار جذاب و دلچسب می‌کند. با توجه به آمارهای منتشر شده در اینستاگرام هر ماه بیشتر از یک میلیارد کاربر با اکانت فعال وجود دارد.

این شبکه‌ی مجازی محبوب جایگاه بسیار مهمی در بین افراد مختلف جامعه دارد و روز به روز با سرعت بیشتری در حال پیشرفت است. حتی سالمندان نیز به‌دلیل اوقات فراغت زیاد وقت زیادی را در این شبکه‌ی مجازی صرف می‌کنند. علاوه بر این‌ها، اینستاگرام بستر بسیار مناسبی را برای برندسازی، بازاریابی و توسعه‌ی کسب و کار فراهم کرده است. در این مقاله قصد داریم انواع مختلف نرم‌ افزارهای کاربردی مکمل اینستاگرام را به شما معرفی کنیم.

بهترین نرم افزارهای جانبی اینستاگرام

برنامه‌های مکمل زیادی موجود هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان به نحوهای مختلفی حساب اینستاگرام خود را مدیریت کرد. با استفاده از این اپلیکیشن‌های مختلف می‌توان قالب پست جذابی برای پیج خود طراحی کرد و مدیریت و تحلیل داده‌های پیج خود را به نحو احسن انجام داد. در ادامه چند مورد از نرم افزارهای مکمل اینستاگرام را معرفی می‌کنیم. پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی بهترین نرم افزار های موجود برای مدیریت پیج اینستاگرام را نیز مطالعه کنید.

نرم‌افزار طراحی پست Layout

ابزار تازه‌ای در اینستاگرام بنام layout وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان محتوای جذابی را با دوستان خود به اشتراک گذاشت. از امکانات این ابزار می‌توان به ترکیب کردن چند تصویر و ساخت تصویر نهایی اشاره کرد. عکسی که در نهایت ساخته می‌شود را می‌توان یکجا در قالب پست و یا استوری اینستاگرام منتشر کرد. در انواع سیستم عامل‌های اندروید و ios می‌توان از این ابزار استفاده کرد. layout هم در بخش استوری اینستاگرام وجود دارد و هم به‌عنوان یک نرم‌افزار جانبی می‌توان آن را تهیه و از آن استفاده کرد.

طراحی پست با ابزار layout در اینستاگرام
طراحی پست با ابزار layout در اینستاگرام

برنامه‌ی hyperlapse

این اپلیکیشن فقط در سیستم‌های عامل ios در دسترس است و بصورت رایگان می‌توان آن را تهیه کرد. حتما با time-lapse آشنا هستید. تایم لپس به‌گونه‌ای طراحی شده است که ویدیو مورد نظر شما را با سرعت بالایی در چند ثانیه نمایش می‌دهد. اخیرا برنامه‌ی hyperlapse برای کاربران اپل منتشر شده است که تفاوت جزئی با timelapse دارد. در هایپرلپس بر خلاف تایم لپس می‌توانید سرعت و زمان نمایش ویدیو را تنظیم کنید. ویدیوهای تهیه شده با هایپرلپس گویی با سه پایه ضبط شده است زیرا ویدیوها هیچ‌گونه لرزشی ندارند.

ضبط ویدیو بدون تکان و لرزش با hyperlapse
ضبط ویدیو بدون تکان و لرزش با hyperlapse

نرم‌افزار طراحی پست با vsco

این برنامه از پرطرفدارترین نرم افزار مکمل اینستاگرام است و دارای محبوبیت زیادی در بین کاربران است. برای ویرایش و ادیت تصاویر می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. کار با vsco بسیار راحت است و دارای فیلترهای مختلفی می‌باشد. همچنین با استفاده از این برنامه می‌توانید کیفیت عکس‌های خود را بالا برده و فید زیبایی به تصویر خود دهید. امکان ساخت gif نیز در این برنامه وجود دارد.

طراحی جذاب پست با vsco
طراحی جذاب پست با vsco

مدیریت اکانت اینستاگرام با sendible

یکی از نرم‌ افزار مکمل اینستاگرام که در مدیریت اکانت اینستاگرام بسیار مفید است sendible می‌باشد. امکانات متعددی در این برنامه وجود دارد و می‌توانید از بسیاری از خدمات آن نهایت بهره را ببرید. از انواع امکانات موجود برای کاربران می‌توان به برنامه‌ریزی زمانی انتشار پست، جواب دادن به فالووران و … اشاره کرد. همچنین برای آنالیز و تحلیل و بررسی داده‌های اینستاگرام می‌توان از sendible استفاده کرد.

مدیریت اکانت اینستاگرام با sendible
مدیریت اکانت اینستاگرام با sendible

نرم افزار مکمل اینستاگرام بنام SnapWidget

با استفاده از این برنامه قادر هستید تا اکانت اینستاگرام خود را در وبسایت یا وبلایگ مورد نظر وارد کرده و محتوای خود را بصورت گالری یا اسلاید ببینید. به کمک این نرم‌افزار می‌توانید حتی هشتگ محبوب خود را در ان وارد کنید و سپس این برنامه بصورت خودکار هر 30 ثانیه یکبار آپدیت می‌شود و تصاویر و محتوای جدیدی را مرتبط با هشتگ شما در اختیارتان قرار می‌دهد. استفاده از این برنامه رایگان است ولی برای استفاده از امکانات دیگر snapwidget باید ماهیانه هزینه‌ای را پرداخت کنید. در تصویر زیر نمای کلی این برنامه را مشاهده می‌کنید.

نرم افزار مکمل اینستاگرام بنام SnapWidget
نرم افزار مکمل اینستاگرام بنام SnapWidget

نرم‌افزار SocialRank برای تحلیل داده‌های اینستاگرام

قطعا حضور فالووران در اینستاگرام از ضروریات یک اکانت است چراکه بدون وجود آن‌ها انتشار محتوا بی‌معنی است. SocialRank برای آنالیز و تحلیل اینستاگرام بسیار مفید است و با توجه به جمعیت‌شناسی فالووران آن‌ها را گروه‌بندی می‌کند. با اینکار می‌توان به‌درستی فهمید که چه تعداد از دنبال‌کنندگان به پست‌های شما علاقمند هستند. با دانستن اینگونه اطلاعات و استفاده از این ابزار جانبی می‌توان برای اکانت خود پست هدفمند ساخت.

نرم‌افزار آنالیز داده‌های اینستاگرام با SocialRank
نرم‌افزار آنالیز داده‌های اینستاگرام با SocialRank

نرم‌افزار Rocket Social

در اینستاگرام بسیار اهمیت دارد که محتوای تصویری منتشر شده با تداوم و بصورت پیوسته مورد توجه کاربران قرار بگیرد. برای جلب توجه مداوم فالووران به پست‌ها می‌توانید از ابزار اتوماسیون rocket social استفاده کنید. این نرم افزار کاربردی اینستاگرام توجه کاربران را به پست و محتوای منتشر شده در پیج شما افزایش می‌دهد.

نرم افزار مکمل اینستاگرام social rocket
نرم افزار مکمل اینستاگرام social rocket

برنامه‌ی آنفالویاب Follow Meter

این نرم افزار مکمل اینستاگرام اطلاعات مفیدی را درباره‌ی محبوبیت پیج شما در اینستاگرام را ارائه می‌کند. تمام اطلاعات مربوط به فالووران از جمله کسانی که شما را فالو نکرده‌اند، تعداد دنبال‌کنندگان و آنفالوهای جدید و … از طریق این برنامه در دسترس است. بعضی از امکانات این برنامه با پرداخت درون شبکه‌ای قابل استفاده است.

برنامه‌ی مکمل آنفالویاب follow meter
برنامه‌ی مکمل آنفالویاب follow meter

برنامه‌ی آنفالویاب Follow Cop

این برنامه برای سیستم عامل‌های اندروید قابل استفاده است. در صورتی که قصد دارید با استفاده از یک نرم افزار مکمل اینستاگرام تعداد فالو و آنفالوهای پیج خود را بررسی کنید می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. عینا مانند برنامه‌ی قبلی که در بالا اشاره شد برای دانستن اطلاعاتی از قبیل تعداد دنبال‌کنندگان جدید و … از follow cop استفاده کرد. این برنامه امکان اتصال همزمان سه اکانت را به شما می‌دهد.

نرم افزار مکمل اینستاگرام follow cop
نرم افزار مکمل اینستاگرام follow cop

نتیجه‌گیری

امروزه برای کاربرانی که در اینستاگرام به فروش و برندسازی و کسب و کار آنلاین مشغولند برنامه‌ها و نرم‌ افزار مکمل اینستاگرام بصورت مختلف فراهم شده است. با استفاده از تمامی این برنامه‌ها به‌راحتی می‌توانید اکانت خود را مدیریت کنید. بسیاری از کاربران علاقمند به پیگیری این مسئله هستند که چه کسانی پروفایل اینستاگرام آن‌ها را چک می‌کند. در پاسخ به این عزیزان باید گفت این امکان به ‌هیچ‌ وجه وجود ندارد زیرا API اینستاگرام این اجازه را به کاربران نمی‌دهد.

اینسوشی

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد، تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0