ads
اینسوشی لوگوی صفحه فروشگاه 264-85
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

معرفی بهترین نرم افزار های موجود برای مدیریت پیج اینستاگرام

دسته بندی :اینستاگرام ۸ تیر ۱۴۰۰ اینسوشی 1119
معرفی بهترین نرم افزار های موجود برای مدیریت پیج اینستاگرام - اینسوشی

با توجه به رشد روز افزون استفاده از اینستاگرام بین کاربران در سرتاسر جهان که هر ماه حدودا 20 میلیارد کاربر فعال است. همچنین با توجه به رشد میزان ارتباطات کاربران و صاحبان برند در اینستاگرام، می‌توان نتیجه گرفت که هر کاربر برای رشد فعالیت موثر در اینستاگرام و توسعه‌ی کسب و کار اینترنتی، نیاز اساسی به ابزارهایی دارد که از طریق آن‌ها بتواند فعالیت‌های موثر پیج خود را بطور اصولی مدیریت و زمان‌بندی کند. در این مقاله به معرفی پرکاربردترین نرم افزار های مدیریت پیج اینستاگرام پرداخته شده است.

ضرورت استفاده از نرم افزار مدیریت پیج اینستاگرام

امروزه اینستاگرام یکی از قدرتمندترین اپلیکیشن‌ها در زمینه‌ی بازاریابی محتوا و برندسازی است. در صورتی که قصد دارید صفحه‌ی خود را متمایز از بقیه‌ی پیج‌های موجود در اینستاگرام کنید و آن‌ را بطور خاص طراحی کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که برای اینکار نیاز به استفاده از ابزارهای جانبی مدیریت پیج اینستاگرام است. با استفاده از ابزارهای جانبی آنالیز اینستاگرام می‌توان اطلاعات کاملی از پیج اینستاگرام خود داشت و با وارد شدن به حساب کاربری اینستاگرام خود به آمارهایی مانند تعداد لایک، تعداد کامنت، تعداد فالوورها و … دسترسی داشت.

معرفی 14 نرم افزار فوق‌العاده مدیریت پیج اینستاگرام

Follower Analyzer Instagram

برنامه‌ی آنالیز اینستاگرام معمولا برای آگاهی از فالوورهای پیج اینستاگرام است. با استفاده از این ابزار می‌توان فهمید که چه افرادی پروفایل پیج شما را چک کرده‌اند و یا چه کسانی بیشترین کامنت را برای پست اینستاگرام شما گذاشته‌اند. همچنین می‌توان درباره‌ی کمترین و بیشترین لایک افراد نیز اطلاعات کسب کرد. این ابزار امکان مدیریت چند حساب کاربری را به شما می‌دهد و می‌توان آمار دقیقی از کسانی که شما را فالو یا آنفالو می‌کنند بدست آورد.

Follower Analyzer Instagram
Follower Analyzer Instagram

Followers Insight

این برنامه یکی از بهترین نرم افزار مدیریت پیج اینستاگرام برای کسب اطلاعات در مورد کسانی که شما را فالو کرده‌اند. با استفاده از این ابزار به‌راحتی می‌توانید بدانید چه کسانی شما را فالو کرده‌اند، چه کسانی شما را آنفالو کرده‌اند و همچنین چه افرادی شما را بلاک کرده‌اند و …

Followers Insight
Followers Insight

Unfollowers

همان طور که از نام این ابزار پیداست، از این نرم افزار مدیریت پیج اینستاگرام برای شناسایی افرادی است که شما آن‌ها را فالو کرده‌اید اما آن‌ها شما را دنبال نکرده‌اند. همچنین می‌توان با استفاده از این ابزار کسانی را که برای صفحه‌ی شما لایک و کامنتی نگذاشته‌اند شناسایی کنید. این برنامه رایگان نیست اما نسخه‌ی کرک شده‌ی آن را می‌توان از سایت‌های داخلی تهیه کرد.

Unfollowers
Unfollowers

Focalmark

این برنامه که به آن برنامه‌ی تحلیل هشتگ اینستاگرام گفته می‌شود، با استفاده از ترکیب تحقیق و جستجوی انسانی و الگوریتم رتبه‌بندی بهترین و مناسب‌ترین هشتگ اینستاگرام را برای پست اینستاگرامی شما ارائه می‌کند. در صورتی که از این نرم افزار مدیریت پیج اینستاگرام برای تحلیل هشتگ اینستاگرام استفاده می‌کنید، اطمینان داشته باشید که هشتگ‌های ارائه شده مرتبط با پست شما هستند.

Focalmark

SocialCaptain

از آنجایی که لایک کردن پیج‌های اینستاگرام و کامنت گذاشتن در زیر پست‌های آن‌ها نیازمند صرفه زمان زیادی است، شما می‌توانید به کمک این ابزار با سرعت بیشتری با دیگر پیج‌های اینستاگرام در تعامل باشید. این نرم افزار مدیریت پیج اینستاگرام برای اینکه صفحات مشابه با برند شما را پیشنهاد دهد از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. با استفاده از socialcaptain می‌توانید افرادی را که از طرفداران برند شما هستند دنبال کنید.

Hootsuite

برای برنامه‌ریزی و مدیریت اینستاگرام می‌توان از این ابزار استفاده کرد. در حالت کلی می‌توان تمام شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر، فیس بوک و یوتیوب را از طریق این برنامه مدیریت کرد. محتوای پست‌ خود را می‌توانید بطور مستقیم با استفاده از این نرم افزار مدیریت پیج اینستاگرام با دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین به کمک این ابزار می‌توانید زمان انتشار پست‌های خود را تعیین کنید و در زمان مشخصی آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

Grum

این ابزار مدیریتی روی مدیریت پیج اینستاگرام تمرکز ویژه‌ای دارد. این ابزار مشابه hootsuite است. با این تفاوت که با استفاده از Grum می‌توانید محتوای خود را در قالب پست اینستاگرامی با تعیین تاریخ و زمان مشخص بدون نیاز به تایید دوباره منتشر کنید. استفاده از این نرم افزار مدیریت پیج اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد تا اولین کامنت از پست مورد نظر مختص شما باشد.

Tailwind

این ابزار به مدیریت چندکاره‌ی اینستاگرام و پینترست کمک می‌کند. از قابلیت‌های مختلف این نرم افزار مدیریت پیج اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برنامه‌ریزی مناسب برای ارسال و به‌ اشتراک‌گذاری پست
  • آنالیز داده‌های مختلف
  • بررسی هشتگ‌های متنوع
  • مدیریت فالووران و مخاطبان پیج
  • امکان مدیریت چند حساب کاربری مختلف

Hashtracking

برای بررسی اطلاعات موجود در صفحه‌ی اینستاگرام خود نیاز به یک نرم افزار مدیریت پیج اینستاگرام دارید. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد تا محتوای تولید شده را بررسی کرده و پیج اینستاگرام خود را به نحو احسن مدیریت کنید. اگر دقت کنید بسیاری از صاحبان برند در پیج اینستاگرام خود از یک قالب بخصوص و تم رنگی ثابت استفاده می‌کنند. این نرم افزار مدیریت پیج اینستاگرام دارای یک قابلیت بسیار کاربردی است که به آن ColorTracking گفته می‌شود. با استفاده از این قابلیت می‌توانید داده‌های پست‌های موجود در صفحه را تحلیل و طبق ترکیب رنگی که دارند دسته‌بندی کرد.

Minter

این ابزار نیز به مدیریت صفحه‌ی اینستاگرام کمک می‌کند ولی تفاوت ویژه‌ای با سایر برنامه‌ها دارد. با استفاده از این نرم افزار مدیریت پیج اینستاگرام می‌توان هم پیج اینستاگرام خود را مدیریت کرد و هم صفحات رقبای خود را بررسی کرد. با اینکار می‌توان با راهبردهای پیج‌های موفق در زمینه‌ی کسب و کار آشنا شده و از آن‌ها ایده گرفت.

Boost

با استفاده از ابزار boost می‌توانید آن را روی حساب کاربری خود فعال کنید. در صورت استفاده از این ابزار فالووران شما به راحتی می‌توانند با گذاشتن کامنت یا بکار بردن هشتگ مخصوصی که شما تعریف کرده‌اید مستقیما محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

Crowdfire

این ابزار قابلیت‌های زیادی دارد و روی شبکه‌های اجتماعی مختلفی مانند اینستاگرام، یوتیوب، پینترست، لینکدین و … قابل اجرا است. برای محافظت و نگهداری از محتوا، مدیریت صفحه اینستاگرام، تدوین برنامه‌ی زمانی ارسال پست از امکاناتی است که نرم‌ افزار crowdfire داراست.

Repost

به کمک این ابزار می‌توان محتوا، پست یا تصویر مورد نظر خود را بطور مستقیم و با استفاده از آیدی و نام صاحب پست در صفحه‌ی شخصی خود به اشتراک گذاشت.

Link tree

برای همه‌ی کاربران اینستاگرام واضح است که نمی‌توانند از چندین آدرس وبسایت در بیو اینستاگرام استفاده کنند. با استفاده از این ابزار می‌توانید چند لینک را در بیو اینستاگرام خود ثبت کنید و مخاطبان را به این سایت‌ها راهنمایی و هدایت کنید.

اینسوشی

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد، تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0