نحوه استفاده از هشتگ در لینکدین = هشتگ گذاری در لینکدین
هشتگ گذاری در لینکدین یکی از موضوعات حساسی است که امروزه برای بسیاری از کاربران تبدیل به دغدغه شده است. این شیوه از سال 2018 در لینکدین قابلیت استفاده دارد. اگر دقت کنید همه انسانها اکثر وقت خود را در شبکههای اجتماعی مختلف میگذرانند. البته ناگفته نماند که این شبکههای اجتماعی فقط برای مقاصد سرگرمی و تفریح استفاده نمیشوند و برخی افراد گاهی برای کسب و کار آنلاین از آن استفاده میکنند. یکی از این شبکههای اجتماعی لینکدین است که بسیار حرفهای عمل میکند.
از این شبکه اجتماعی معمولا برای رونق دادن به کسب و کار و همچنین آشنا کردن افراد با زمینههای کاری مختلف با یکدیگر و ارتباط بهتر این افراد استفاده میشود. با استفاده از لینکدین میتوانید به پیج شرکتهای مختلف بروید و از اخبار و اطلاعیه کار یا موارد استخدامی مطلع شوید. ناگفته نماند که کار با این برنامه بسیار راحت است و امکان استفاده از چندین حساب کاربری در آن وجود دارد.
در این مقاله به معرفی نحوه استفاده از هشتگ در لینکدین و نکات و ضروریاتی که باید مورد توجه قرار بگیرد را برای شما عزیزان آماده کردهایم.
چگونه میتوان هشتگها را در لینکدین بکار برد؟
ممکن است تصور کنید هشتگ گذاری در لینکدین نیز مشابه با سایر شبکههای اجتماعی است. ولی اینگونه نیست و هشتگ گذاری در لینکدین با برنامههایی مانند فیسبوک و توییتر کمی متفاوت است. در لینکدین نیز هشتگها ترکیب حروفات و اعداد هستند و با علامت # مشخص میشوند. در صورتی که بتوانید از هشتگ بهطرز صحیحی در لینکدین استفاده کنید میتوانید محتوای خود را در معرض دید بسیاری از کاربران قرار دهید. استفاده از هشتگ در لینکدین میتواند به شما در برقراری ارتباط با افراد مختلف که به حوزه کاری شما علاقمند هستند کمک قابل توجهی بکند.
البته باید به این نکته توجه کنید که linkedin یک شبکه اجتماعی خاص برای فعالیت افراد حرفهای است و طرز صحیح استفاده از هشتگ در آن بسیار اهمیت دارد. این احتمال وجود دارد که استراتژیهای موجود در سایر شبکه اجتماعی در تولید محتوا با پلتفرم لینکدین متفاوت باشد. لذا در این مقاله سعی شده است تا اصول و قواعد جامع هشتگ گذاری در لینکدین برای شما عزیزان فراهم شود. همچنین محبوبترین هشتگهای موجود در لینکدین برای شما آماده شده است.
بررسی نکات ضروری درباره هشتگ گذاری در لینکدین
1. استفاده از هشتگ به همراه متنهای جذاب و مفید
این موضوع بسیار واضح است که استفاده از هشتگ بدون داشتن متنی جذاب زیاد کاربردی و موثر نیست. حتی در صورت استفاده از عکس و ویدیو و اشتراکگذاری این محتوا با اعضا نیز نیاز به استفاده از متن جذاب در کنار هشتگها دارید. به همین دلیل است که توصیه میشود پستهای منتشر شده حداقل دارای یک سطر متن و توضیح درباره پست باشد. پس از درج متن مورد نظر خود میتوانید در آن از هشتگ دلخواه خود استفاده کنید. توجه کنید که با توجه به کلید واژه خاص متن از هشتگ استفاده کنید و از هر کلمهای به عنوان هشتگ استفاده نکنید.
2. استفاده صحیح از نقطهگذاری در هشتگ لینکدین
مشابه با سایر شبکههای اجتماعی، در هشتگ گذاری لینکدین نیز میتوان از اعداد، حروفات و استیکرها استفاده کرد. توجه کنید که در هشتگها از کاما، اپوستروف، خط ربط، علامت تعجب (!) استفاده نکنید. در هشتگ لینکدین نباید از فاصله استفاده شود. در صورتی که چندین کلمه در هشتگ نوشته میشود باید کنار هم بدون فاصله درج شوند. در نوشتن هشتگهایی که دارای چند کلمه هستند از حروف بزرگ برای جداسازی و خوانایی بهتر استفاده کنید. به املای هشتگ توجه کنید.
3. عدم استفاده بیش از حد از هشتگ
تعداد دفعات هشتگ گذاری در لینکدین دارای محدودیتی نیست. اما متخصصان توصیه میکنند از حداکثر 5 هشتگ در هر پست استفاده شود.
4. هشتگ گذاری مرتبط با موضوع
هر کسب و کار و صنعتی هشتگ مخصوص به خود را دارد. لذا قبل از استفاده از هشتگ، ارتباط آن را با پست مربوطه بررسی کنید.
5. استفاده از هشتگهای محبوب و پیشنهادی در لینکدین
سعی کنید از هشتگهای محبوب و معروف در لینکدین که مرتبط با برندهای معروف هستند استفاده کنید. همچنین در هنگام نوشتن لینکدین یکسری هشتگهای مرتبط را بصورت اتوماتیک به شما نشان میدهد. هوشمندانه میتوانید از این هشتگهای پیشنهادی به نفع مطلب خود استفاده کنید.
6. در استفاده از هشتگ به موقعیت نیز توجه کنید.
در صورتی که مطلبی منتشر میکنید که مربوط به یک موقعیت و یا مکان خاصی است سعی کنید از هشتگ مقصد استفاده کنید. با اینکار میتوانید مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کنید.
7. در انتقال معنای هشتگها دقت و حساسیت به خرج دهید.
در صورت استفاده نادرست از هشتگها ممکن است کاربران مفهوم اشتباهی از آن بگیرند. پس در انتخاب هشتگ صحیح و مناسب لازم است تا حساسیت به خرج دهید. بعد از نوشتن هشتگ و متن مورد نظر بررسی کنید که آیا هشتگ درج شده دقیقا همان چیزی را که در ذهن شما است را منتقل میکند یا خیر؟ همچنین لازم است تا قبل از استفاده از هشتگ نتایج و بازخوردهای این هشتگها را بررسی کنید.
8. هشتگهای جدید مربوط به کار و شرکت خود را بسازید.
اگر مدت زمان کوتاهی است که شرکت و یا کسب و کار خود را شروع کردهاید حتما برای خود یک هشتگ منحصر به فرد و اختصاصی بسازید. برای اینکار باید اصول و قواعد ارائه شده در زیر را رعایت کنید:
از کارگیری هشتگ تکراری که رقبای شما استفاده میکنند پرهیز کنید.
از کلمات زیادی که نیاز به نقطهگذاری دارند استفاده نکنید.
تا حد امکان از هشتگهای ساده استفاده کنید. همچنین بهتر است این هشتگها کوتاه و مرتبط با هشتگ شرکتهای بزرگ باشند. در صورتی که به هشتگگذاری کمپینهای معروف دقت کنید در آنها نهایتا از سه الی چهار حرف استفاده شده است.
9. ثبت هشتگهای استفاده شده در لینکدین برای استفادهی بعدی
برای اینکار راههای زیادی وجود دارد که میتوان برای ثبت هشتگهای استفاده شده از آنها بهره برد. برنامهها و اپلیکیشنهای زیادی مانند اکسل، گوگلداکس و … وجود دارد که میتوان در آنها این هشتگها را ثبت کرد. این هشتگها را میتوانید بر اساس طبقهبندی و یا میزان محبوبیت دستهبندی کرد.
قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی