ads
اینسوشی لوگوی صفحه فروشگاه 264-85
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

چرا در اینستاگرام استوری آپلود نمی‌ شود ؟

دسته بندی :اینستاگرام ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ اینسوشی 1060
حل مشکلات استوری اینستاگرام

حل مشکل استوری در اینستاگرام

چرا در اینستاگرام استوری آپلود نمی‌ شود ؟ بسیاری از کاربران اینستاگرام سوال مشترکی دارند که چرا در اینستاگرام استوری آپلود نمی‌ شود ؟ اینستاگرام این شبکه‌ی اجتماعی محبوب دارای مشکلاتی در ارسال پست و آپلود نکردن استوری است. اینستاگرام دارای پشتیبانی قوی‌ای است ولی در برخی مواقع کاربران گزارش کرده‌اند که در صورت درخواست رفع مشکل نیز از طرف این تیم به پاسخ صحیحی نمی‌رسند. مشکلاتی که کاربران با آن مواجه هستند عبارتند از: عدم آپلود gif در استوری اینستاگرام، عدم لود شدن استوری، مواجه شدن با پیام “استوری در حال آپلود است” و عدم ارسال استوری، عدم توانایی در به‌اشتراک‌گذاری استوری، مواجه شدن با صفحه سیاه بعد از ارسال استوری و …

حتما برایتان پیش آمده است هنگامی که سعی می‌کنید در استوری خود یک تصویر را منتشر کنید استوری اینستاگرام شما آپلود نمی‌شود و با یک صفحه سیاه مواجه می‌شوید. در این مواقع معمولا کاربران با پیام publication in progress و یا loading in progress روبرو می‌شوند. این مشکل حتی می‌تواند خیلی جدی‌تر ظاهر شود. به این صورت که اینستاگرام دیگر اجازه‌ی حذف استوری را به کاربر نمی‌دهد. در واقع به مدت 24 ساعت استوری شما گیر کرده و اجازه‌ی انتشار مجدد استوری و یا حذف استوری را ندارید. بعد از 24 ساعت این مشکل خود به خود حل می‌شود و می‌توانید مجددا استوری مورد نظر خود را به اشتراک بگذارید. در این مقاله به بررسی جامع و کامل حل این مشکل پرداخته شده است.

روش‌های کارآمد در رفع مشکل عدم ارسال استوری در اینستاگرام

بسیاری از افراد این سوال را مطرح می‌کنند که: چرا در اینستاگرام استوری آپلود نمی‌ شود ؟ برای رفع این مشکل در اینستاگرام راه‌های متفاوتی ارائه شده است. با انجام این کارها اطمینان حاصل کنید که مشکل عدم ارسال استوری در اینستاگرام برای شما حل می‌شود. این مقاله را با دقت بخوانید.

توصیه می‌کنیم بخوانید: چگونه در اینستاگرام استوری طولانی بگذاریم؟

آپدیت اینستاگرام جهت رفع مشکلات موجود

قبل از این که سوال چرا در اینستاگرام استوری آپلود نمی‌ شود ؟ را مطرح کنید، اینستاگرام خود را آپدیت کنید. در ابتدای کار توصیه می‌شود برنامه‌ی اینستاگرام خود را به‌روزرسانی کنید. با انجام اینکار مشکلاتی مانند عدم ارسال استوری حل می‌شود. برای آپدیت کردن اینستاگرام به اپ استور در آیفون بروید و اینستاگرام را یافته و آن را به آخرین ورژن آپدیت کنید. همچنین دارندگان اندروید می‌توانید به گوگل پلی رفته و اینستاگرام خود را از این طریق آپدیت کنید.

آپدیت اینستاگرام
آپدیت اینستاگرام

IP خود را از طریق ابزارهای مختلف تغییر دهید.

دقت کرده‌اید که چرا اغلب ایرانی های سوال ” چرا در اینستاگرام استوری آپلود نمی‌ شود ” را مطرح می‌کنند؟ بعضی مواقع پیش می‌آید که ایران به دلیل محدودیت منطقه‌ای دارای یک سری محدودیت‌ها در استفاده از برخی نرم‌افزارها و شبکه‌های اجتماعی باشد. مشکل لود نشدن و یا عدم ارسال استوری اینستاگرام نیز ممکن است یکی از این مشکلات باشد. در این حالت می‌توانید از یک ابزار برای تغییر دادن IP خود استفاده کنید. با اینکار منطقه اتصال شما به اینترنت تغییر پیدا می‌کند. حتما توجه داشته باشید که بعد از روشن کردن ابزار تغییر IP حتما یکبار از اینستاگرام خود خارج شده و ان را از لیست برنامه‌های فعال در پس زمینه خارج کنید. سپس دوباره وارد حساب کاربری خود شوید. با اینکار مشکل ارسال استوری شما بطور کامل برطرف می‌شود.

چه خوب که بدانید: چگونه در اینستاگرام استوری را مخفی کنیم ؟

غیرفعال کردن گزینه‌ی بهینه باتری از قسمت تنظیمات موبایل

یکی دیگر از پاسخ های سوال ” چرا در اینستاگرام استوری آپلود نمی‌ شود ” باتری تلفن همراه است. برخی مواقع ممکن است دلیل بروز مشکل عدم ارسال استوری در اینستاگرام شما از فعال بودن گزینه تنظیمات بهیننه باتری باشد. برای غیر فعال کردن این گزینه بهتر است مراحل زیر را دنبال کنید. در صورتی که موبایل شما آیفون است و گزینه‌ی صرفه‌جویی در انرژی را فعال کرده‌اید باید به تنظیمات گوشی موبایل خود setting بروید. سپس گزینه‌ی battery را انتخاب کرده و گزینه‌ی low power mode را غیرفعال کنید.

غیرفعال کردن گزینه بهینه‌سازی باتری
غیرفعال کردن گزینه بهینه‌سازی باتری

در صورتی که دارای گوشی موبایل اندروید هستید برنامه‌های مدیریتی باتری و گزینه battery saver را از بخش تنظیمات باتری خود غیرفعال کنید.

غیرفعال کردن بهینه‌سازی باتری در اندروید
غیرفعال کردن بهینه‌سازی باتری در اندروید

رفع مشکل استوری اینستاگرام با حل ایراد احتمالی لوکیشن

گاهی برای بسیاری از کاربران پیش می‌آید که استوری اینستاگرام آن‌ها آپلود نمی‌شود و یا سیاه می‌گردد. در ابتدای کار به این نکته توجه کنید که زمان و تاریخ موبایل شما چه اندروید و چه آیفون باشد باید آپدیت شده و به‌درستی کار کند. برای تنظیم صحیح این گزینه در آیفون طبق مراحل زیر پیش بروید:

  1. در موبایل خود به بخش تنظیمات setting بروید.
  2. سپس گزینه‌ی general را انتخاب کرده و Date & Time را بزنید.
  3. در این پنجره گزینه‌ی Automatically Update را فعال کنید.

در صورتی که دارای موبایل اندروید هستید نیز می‌توانید طبق مراحل ذکر شده در زیر این گزینه را تنظیم کنید:

  1. در موبایل خود ابتدا به تنظیمات setting بروید.
  2. گزینه‌ی Date & time را بزنید.
  3. سپس گزینه‌های Auto date & time و Auto time zone را فعال کنید.
  4. امکان وجود اینترنت ضعیف و بروز مشکل عدم ارسال استوری اینستاگرام h3

یکی دیگر از دلایل بروز مشکل در آپلود شدن استوری در اینستاگرام و یا سیاه شدن استوری می‌تواند اتصال ضعیف اینترنت موبایل شما باشد. استوری اینستاگرام برای لود شدن نیاز به اینترنت قوی دارند. حتی ممکن است شما دسترسی به اینترنت داشته باشید ولی این دسترسی بسیار ضعیف باشد. این امر موجب کاهش ارتباط اینستاگرام با اینترنت شده و استوری دچار مشکل می‌شود. پس ابتدا بهتر است از اتصال قوی و صحیح اینترنت موبایل خود مطمئن شوید. همچنین می‌توانید استوری را حذف کرده و دوباره آن را به اشتراک بگذارید. همچنین راه حل دیگری نیز برای رفع این مشکل وجود دارد که در آن باید اتصال اینترنت موبایل خود را از وایفای قطع کرده و دیتای سیم‌کارت خود را روشن کنید. سپس مجددا استوری را آپلود کنید و این مشکل حل خواهد شد.

اتصال ضعیف اینترنت در موبایل
اتصال ضعیف اینترنت در موبایل

احتمال هنگ کردن اینستاگرام در حین ارسال استوری

حتما تابحال برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که در هنگام به اشتراک‌گذاشتن استوری در اینستاگرام برنامه هنگ کند و یا حتی برای چند دقیقه به‌درستی عمل نکند، دلیل این مشکل از خود اینستاگرام است. برای حل این مشکل باید از طریق دکمه home در آیفون شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام و تمامی برنامه‌هایی که در پس زمینه باز هستند را ببندید. سپس دوباره اینستاگرام خود را باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید و ارسال استوری را مجددا امتحان کنید. در اکثر مواقع با انجام اینکار مشکل آپلود و یا سیاه شدن استوری در اینستاگرام برطرف می‌شود.

کلام پایانی

در این مقاله تمام امکاناتی که بتواند سوال چرا در اینستاگرام استوری آپلود نمی‌ شود را مطرح کند، آوردیم. در صورتی که با تمام این مراحتل مشکل شما حل نشد، گوشی خود را نزد تعمیرکار ببرید. این افراد به راحتی می‌توانند به شما کمک کنند. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

اینسوشی

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد، تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0