ads
اینسوشی لوگوی صفحه فروشگاه 264-85
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

چرا استوری اینستاگرام صدا ندارد؟

دسته بندی :اینستاگرام ۱۶ دی ۱۴۰۰ اینسوشی 19916
رفع مشکل صدا در استوری اینستاگرام

چرا استوری اینستاگرام صدا نداره

چرا استوری اینستاگرام صدا نداره ؟ اینستاگرام یک محیط گسترده و قدرتمند در زمینه انتشار محتوای صدا دار و بصورت ویدیویی است. برخی مواقع پیش می‌آید که کاربران دارای یک سوال در ذهن خود هستند. اینکه چرا استوری اینستاگرام صدا نداره؟ چرا صدای ویدیوها در اینستاگرام کار نمی‌کند؟ مشکل قطعی صدا در استوری اینستاگرام از چیست؟ این امر می‌تواند موجب ناامیدی کاربران از نحوه عملکرد این شبکه اجتماعی پرطرفدار شود. صدا نداشتن استوری در اینستاگرام یکی از ضعف‌های بسیار اساسی این شبکه اجتماعی محسوب می‌شود. زیرا بروز این مشکل در اینستاگرام باعث می‌شود تا کاربران این برنامه نتوانند با لذت و راحتی از محتوای صوتی و ویدیویی موجود در فید اینستاگرام استفاده کنند. در صورتی که دارای این مشکل در حساب کاربری اینستاگرام خود هستید اصلا نگران نباشید. زیرا این مشکل به‌راحتی قابل حل شدن است. اگر مشکل قطعی صدا در بخش استوری اینستاگرام خود دارید برای رفع این مشکل کافی است مقاله زیر را بطور کامل مطالعه کنید.

چگونه می‌توان استوری اینستاگرام را از حالت بی‌صدا خارج کرد؟

این مقاله برای کاربرانی تهیه شده است که استوری اینستاگرام آن‌ها صدا ندارد و یا توسط خود افراد صدای استوری mute شده است. در صورتی که شما نیز جزو این دسته از کاربران هستید و تصمیم دارید استوری خود را به وضعیت عادی و نرمال قبلی برگردانید بهتر است مقاله زیر را بطور کامل مطالعه کنید.

خارج کردن استوری اینستاگرام از حالت بی‌صدا
خارج کردن استوری اینستاگرام از حالت بی‌صدا

با توجه به گزارشی که از ایسنا منتشر شده است می‌توان گفت که اینستاگرام از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان است. این شبکه اجتماعی پرکاربرد توانسته است حدودا یک میلیارد کاربر فعال در این شبکه اجتماعی داشته باشد. اینستاگرام برخی مواقع با ظهور قابلیت جدید در ورژن جدید خود تلاش می‌کند تا توجه و اطمینان تعداد زیادی از کاربران و دنبال‌کنندگان خود را به سمت خوب جلب کند. از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین قابلیت‌های اینستاگرام، اضافه شدن استوری به اینستاگرام در سال 2016 میلادی بود. از زمان انتشار این قابلیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام، این قابلیت دارای طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان است و توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرده است.

بعد از گذشت مدتی از ظهور این قابلیت در اینستاگرام، برخی از کاربران تمایلی به استفاده از این قابلیت نداشتند. زیرا آن‌ها تصور می‌کردند که استوری برخی از صفحات بیش از اندازه‌ است و باعث دلزدگی می‌شود. بعد از مدتی اینستاگرام قابلیت جدیدی را برای کاربران در نظر گرفت که تمایل ندارند استوری صفحات دیگران را ببینند. این افراد از طرفی دیگر نمی‌خواهند پیج مورد نظر را آنفالو کنند. این قابلیت اصطلاحا mute گفته می‌شود که به معنی بی‌صدا است. در صورتی که تمایل دارید استوری‌های یک صفحه خاصی برای شما نمایش داده نشود می‌توانید آن را در حالت بی‌صدا قرار دهید. با اینکار استوری منتشر شده توسط آن پیج در بالای هوم شما نشان داده نمی‌شود.

روش‌های برطرف کردن مشکل قطعی صدا در استوری اینستاگرام

رفع مشکل قطعی صدا در استوری اینستاگرام
رفع مشکل قطعی صدا در استوری اینستاگرام

ممکن است بعد از قطع کردن و یا mute کردن برخی از صفحات، از انجام اینکار پشیمان شوید. در صورتی که قصد دارید استوری شخص مقابل را از این حالت درآورده و آن را به شرایط اولیه و نرمال قبلی برگردانید می‌توانید به‌راحتی مراحل زیر را طی کنید تا بتوانید پس از این استوری افراد مورد نظر را در بالای صفحه هوم خود مشاهده کنید.

  1. ابتدا برنامه اینستاگرام خود را باز کرده و آن را اجرا کنید.
  2. سپس وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید.
  3. پس از ورود به اکانت خود، به بخش هوم در پوفایل خود بروید. در بالای صفحه هوم استوری‌ افراد و دوستان خود را که آن‌ها را فالو کرده‌اید مشاهده می‌کنید. این استوری‌ها را به سمت راست بکشید تا در انتها استوری‌های مورد نظر خود را مشاهده کنید.
  4. آخرین استوری‌هایی که در این بخش مشاهده می‌کنید همان استوری‌هایی هستند که قبلا توسط شما بی‌صدا و یا mute شده‌اند. همانطور که مشاهده می‌کنید شکل ظاهری این استوری‌ها به صورت کم‌رنگ و غیرفعال نمایش داده می‌شود.
شکل ظاهری این استوری‌ها به صورت کم‌رنگ و غیرفعال نمایش داده می‌شود
شکل ظاهری این استوری‌ها به صورت کم‌رنگ و غیرفعال نمایش داده می‌شود
  • در این مرحله برای اینکه استوری را از حالت بی‌صدا درآورید باید روی آن ضربه زده و انگشت خود را نگه دارید. با نگه داشتن انگشت خود روی استوری‌های کم‌رنگ گزینه‌ای بنام unmute story را مشاهده می‌کنید. این گزینه را انتخاب کنید.
گزینه‌ای بنام unmute story
گزینه‌ای بنام unmute story
  • پس از انجام اینکار، استوری شخص مورد نظر شما از حالت غیرفعال و mute خارج شده و همانند سایر استوری‌ها در بالای صفحه هوم برای شما نمایش داده می‌شود. از این پس شما قادر به دیدن استوری‌های جدید منتشر شده توسط پیج مورد نظر هستید.

ارائه یک راه ساده و آسان برای صدا دار کردن استوری اینستاگرام

در صورتی که به بخش استوری اینستاگرام خود بروید می‌توانید هر محتوایی از جمله موزیک، ویدیو و تصویر را در این بخش منتشر کنید. ویدیوی مورد نظر خود را می‌توانید آپلود کنید. استوری اینستاگرام دارای قابلیت قطع صدا در استوری است. در صورتی که تمایل به قطع صدای استوری خود دارید و یا استوری شما صدا ندارد و می‌خواهید آن را فعال کنید می‌توانید با انتخاب استوری در هوم اینستاگرام خود، علامت صدا در بالای استوری را بزنید تا صدا قطع شود. مجددا برای فعال کردن این قابلیت می‌توانید روی این علامت در استوری خود کلیک کنید تا صدای ویدیو و یا موزیک پخش شده در استوری خود و یا دیگران را بشنوید. به شکل زیر توجه کنید که علامت صدا در آن مشخص شده است.

همچنین در صورتی که در استوری شخص و یا پیج خاصی، استوری بی‌صدا برای شما نمایش داده شود کافی است برای پخش صدای استوری کلید‌های volume در گوشی موبایل خود را فشار دهید. با انجام اینکار صدای استوری برای شما پخش خواهد شد.

راهکاری برای حذف صدا در پست اینستاگرام

اینکار نیز بسیار مشابه با قطع صدا در استوری اینستاگرام است. در صورتی که قصد دارید ویدیوی مورد نظر خود را در قالب پست در اینستاگرام منتشر کنید کافی است بعد از آپلود کردن ویدیوی مورد نظر، به آیکونی که در بالای ویدیو مشاهده می‌کنید توجه کنید. به شکل زیر دقت کنید.

آیکون صدا
آیکون صدا

با کلیک بر روی آیکون صدا می‌توانید صدای ویدیوی خود را در پست قطع کرده و سپس آن را منتشر کنید. همچنین بخوانید چگونه باید در بخش استوری اینستاگرام آهنگ بگذاریم ؟

اینسوشی

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد، تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0