ads
اینسوشی لوگوی صفحه فروشگاه 264-85
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

چگونه باید در بخش استوری اینستاگرام آهنگ بگذاریم ؟

دسته بندی :اینستاگرام ۲۸ آذر ۱۴۰۰ اینسوشی 1139
نحوه قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام

چگونه در استوری اینستاگرام آهنگ بگذاریم ؟ در آخرین به‌روزرسانی شبکه اجتماعی اینستاگرام قابلیت جدیدی به این برنامه اضافه شد. این قابلیت که طرفداران بسیار زیادی را در سرتاسر جهان پیدا کرده است، قابلیت افزودن آهنگ به بخش استوری اینستاگرام است. این ابزار برای جذاب‌تر کردن استوری کاربران و به دنبال آن افزایش تعداد فالووران یک پیج استفاده می‌شود. کاربران معمولا از این قابلیت برای دل‌نشین‌تر کردن استوری خود و جلب نظر مخاطبان استفاده می‌کنند. برای بسیاری از کاربران این سوال مطرح است که چگونه در استوری اینستاگرام آهنگ بگذاریم؟ در این مقاله نحوه اضافه کردن موزیک به استوری اینستاگرام بطور کامل همراه با اموزش تصویری فراهم شده است.

نحوه قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام

در رابطه با سوال چگونه در استوری اینستاگرام آهنگ بگذاریم ؟ باید بدانید که همه افراد از نقش موثر و تاثیرگذار استوری اینستاگرام آگاه هستند. به همین دلیل است که اینستاگرام همواره ابزارها و قابلیت‌های جدیدی را به این بخش از شبکه اجتماعی خود اضافه می‌کند. با اینکار کابران به استفاده از این ابزارها و قابلیت‌های جدید برای جلب نظر کاربران دیگر تشویق می‌شوند. اضافه شدن قابلیت پخش موزیک در استوری اینستاگرام نیز می‌تواند جذابیت استوری شما را دو چندان کرده و در نهایت باعث افزایش بازدید و داشتن بازخورد بهتری شود. امروزه بلاگرها، اینفلوئنسرها و صاحبان برند و یا حتی کسب و کار نیز برای رشد و توسعه و جلب توجه مخاطبان بیشتر از قابلیت اضافه کردن موزیک به استوری اینستاگرام استفاده می‌کنند.

استفاده از قابلیت پخش موزیک در استوری اینستاگرام
استفاده از قابلیت پخش موزیک در استوری اینستاگرام

در صورتی که در اینستاگرام به عنوان یک کاربر حرفه‌ای فعالیت می‌کنید باید از کلیه آپشن‌ها و قابلیت‌هایی که روزانه در ورژن جدید اینستاگرام ارائه می‌شود آگاه شوید. در صورت شناخت این ابزارها و امکانات می‌توانید محتوای بهتری را تولید کنید.

مراحل نحوه قرار دادن موزیک در استوری اینستاگرام بصورت گام به گام

استفاده از قابلیت پخش موزیک در استوری اینستاگرام بوسیله قابلیت hands-free

حتما اکنون این سوال برای شما مطرح است که قابلیت hands-free در اینستاگرام چیست؟ در واقع ابزار هندزفری در این شبکه اجتماعی چیز جدیدی نیست و از راه‌های قدیمی اینستاگرام برای کاربران است که توسط این ابزار برای ضبط صدای در حال پخش به همراه ضبط ویدیو استفاده می‌کنند. کاربران با استفاده از این ابزار می‌توانند بدون اینکه انگشت خود را روی دکمه ضبط ویدیو نگه دارند ویدیوی استوری خود را ضبط کنند. برای انجام اینکار مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در ابتدای کار لازم است تا برنامه اینستاگرام خود را به آخرین ورژن موجود آپدیت کنید.
  • برنامه را اجرا کرده و به تب هوم بروید.
  • در سمت چپ و بالای صفحه آیکونی به شکل دوربین وجود دارد. این آیکون را لمس کنید.
سمت چپ و بالای صفحه آیکونی به شکل دوربین
سمت چپ و بالای صفحه آیکونی به شکل دوربین
  • با باز شدن صفحه جدید که به بخش استوری اینستاگرام معروف است در پایین صفحه به شکل دایره آیکونی را مشاهده می‌کنید. انگشت خود را روی این دایره نگه داشته و آن را به طرفین جابجا کنید تا نوع استوری خود را تعیین کنید. روی گزینه hands-free کلیک کنید.
پایین صفحه به شکل دایره آیکونی
پایین صفحه به شکل دایره آیکونی
  • اکنون می‌توانید موزیک مورد نظر خود را در پلیر موبایل خود پخش کنید.
  • سپس در قسمت استوری اینستاگرام دکمه ضبط را بزنید تا صدای موزیک پلی شده در استوری شما ضبط شود.
  • برای اینکه مخاطبان خود را متوجه کنید که باید به صدای آهنگ موجود در استوری گوش دهند می‌توانید از استیکر sound on از بخش اضافه کردن استیکر استفاده کنید. با قرار دادن نماد این آیکون کاربران متوجه وجود آهنگ در استوری شما می‌شوند.
  • در انتها می‌توانید گزینه your story را بزنید تا استوری شما منتشر شود.
گزینه your story
گزینه your story

ابزار هندزفری یکی از آسان‌ترین روش‌های اضافه کردن موسیقی به استوری اینستاگرام است. این ابزار علاوه بر صدای آهنگ در حال پخش می تواند صدای اطراف را نیز ضبط کند.

استفاده از ابزار music در افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام

اما چگونه در استوری اینستاگرام آهنگ بگذاریم ؟ در سال 2018 اینستاگرام ابزار جدیدی بنام music به بخش استوری این شبکه اجتماعی اضافه شد. کاربران اینستاگرام با استفاده از این ابزار به‌راحتی می‌توانند موسیقی دلخواه خود را مستقیما در استوری پخش و ضبط کنند. البته ممکن است در برخی کشورها امکان استفاده از این قابلیت وجود ندارد. در ادامه به آموزش این روش پرداخته شده است. مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

  • همانند روش قبلی ابتدا برنامه اینستاگرام خود را آپدیت کنید.
  • برنامه را اجرا کرده و به تب هوم بروید.
  • در سمت چپ و بالای صفحه روی آیکون دوربین کلیک کنید تا وارد بخش اینستاگرام شوید. همچنین می‌توانید انگشت خود را روی صفحه هوم نگه داشته و آن را به سمت راست بکشید.
  • برای استوری خود یک تصویر و یا ویدیو را انتخاب کنید.
  • برای اضافه کردن موزیک به استوری خود، ابتدا روی آیکون استیکر در بخش بالای استوری کلیک کنید.
  • اکنون گزینه music را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید.
ابزار music در افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام
ابزار music در افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام
  • اکنون موسیقی مورد نظر خود را از لیستی که برایتان نمایش داده می‌شود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید به کمک آیکون ذره‌بین (جستجو) موسیقی دلخواه خود را سرچ کرده و آن را انتخاب کنید.
موسیقی مورد نظر را انتخاب کنید
موسیقی مورد نظر را انتخاب کنید
  • اکنون آیکون موسیقی را در بخش استوری حساب کاربری خود مشاهده می‌کنید. می‌توانید بخشی از آهنگ را به دلخواه خود با عثب و جلو کشیدن آن انتخاب کنید.
آیکون موسیقی در بخش استوری
آیکون موسیقی در بخش استوری

نکات مهم در استفاده از قابلیت پخش موزیک در استوری اینستاگرام

  • باید توجه داشته باشید که حداکثر زمان موسیقی شما می‌تواند حداکثر 15 ثانیه باشد.
  • قبل از اینکه استوری خود را منتشر و ارسال کنید می‌توانید پیش‌نمایش استوری خود را مشاهده کنید.
  • در صورتی که بعد از انتخاب یک آهنگ تصمیم به حذف و یا تغییر آن گرفتید می‌توانید انگشت خود را روی آیکون موزیک نگه دارید تا علامت سطل زباله برای شما نمایش داده شود. اکنون می‌توانید موزیک فعلی خود حذف کرده و دوباره موزیک جدید و دلخواه خود را انتخاب کنید.
  • موزیک مورد نظر خود را می‌توانید روی تصویر و ویدیو قرار دهید.
  • استوری‌ای که دارای موسیقی است در قالب ویدیو ذخیره می‌شود.
  • پس از اضافه کردن استیکر موزیک می‌توانید آن را لمس کرده و سایز و محل آن را تغییر دهید.
  • مخاطبان شما علاوه بر گوش دادن به موسیقی پخش شده و لذت بردن از آن می‌توانند روی آیکون music کلیک کرده و مستقیما به پیج اینستاگرام خواننده موزیک هدایت شوند.
  • در صورتی که از ابزار موزیک استفاده می‌کنید تنها مجازید از بین لیست موزیک‌های موجود، موسیقی خود را انتخاب کنید. نمی‌توانید از پلیر موبایل خود موزیکی را به این لیست اضافه کنید.

کلام پایانی

در این مقاله به این موضوع پرداختیم که چگونه در استوری اینستاگرام آهنگ بگذاریم ؟ اما در رابطه با استوری اینستاگرام مطالب جالبی وجود دارد. گخ از آن جمله مقالات زیر است. توصیخ می‌شود این مقالات را بخوانبد. چگونه می‌توانید استوری و پست را به اکسپلور اینستاگرام ببریم؟ ، چگونه از فونت نستعلیق در استوری اینستاگرام خود استفاده کنیم؟ ، چگونه استوری اینستاگرام را دانلود کنیم؟

اینسوشی

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد، تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0