ایدههای تولید محتوا در اینستاگرام معماری
تولید محتوا در اینستاگرام معماری چگونه است؟ آیا برای رونق کسب و کار خود در زمینه معماری از اینستاگرام استفاده میکنید؟ در پی اهمیت یادگیری نکات لازم در خصوص کار معماران در فضای مجازی اینستاگرام، سعی شده است تا در مقاله زیر بطور کامل درباره ایدههای تولید محتوای معماری صحبت شود.
در حال حاضر حدود 50 میلیون نفر ایرانی از اینستاگرام استفاده میکنند. اینستاگرام یک محیط فوقالعاده گسترده، بدون محدودیت و رایگان برای تبلیغات، فروش و برندینگ شرکتها است. با این وجود تولید محتوا در اینستاگرام برای کسانی که رشته معماری هستند، چالش برانگیز است. اینکه معماران در اینستاگرام بتوانند با مخاطبان فعلی و آینده خود ارتباط برقرار کنند، به نظرشان دشوار است. اینکه از شبکه اجتماعی اینستاگرام بعنوان یک پلتفرم معماری استفاده کنیم و به دنبال اشتراک گذاشتن تصاویر معماری جذاب از پروژههای شخصی خود هستند، کار آسانی است. ولی نباید فراموش کنید که مخاطبان و کاربران به اینستاگرام میپیوندند تا شما و فرهنگ پشت شرکت شما را بشناسند. قطعا برای دیدن پروژههای یک شرکت، وبسایت فضای مناسبتری است ولی با استفاده از اینستاگرام نیز میتوانید حجم زیادی از کارهای خود را در این شبکه اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید.
در ادامه به معرفی برخی ترفندها و نکات لازم برای تولید محتوا در اینستاگرام معماری پرداخته شده است.
یک روز کاری خود را به اشتراک بگذارید.
اگر به عنوان یک مهندس معمار در اینستاگرام فعالیت دارید و پیج کاری برای خود ایجاد کردهاید، باید به این نکته توجه کنید که همیشه هم نباید عکسهای شسته رفته و تر و تمیز را با مخاطبان به اشتراک گذاشت. برخی اوقات بهتر است به مخاطبان خود از روز کاری خود نشان دهید و ویدیویی از پشت صحنه یک پروژه را با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین میتوانید با تیم خود یا بصورت تکی عکسی از خود در حال فعالیت منتشر کنید.
تصاویری از رقابتهای داخلی را به نمایش بگذارید.
همه دوست دارند شاهد یک رقابت دوستانه باشند. به علاوه این نوع محتوا مخاطبانتان را با فرهنگ شرکت و اینکه کار با شما چگونه است، آشنا میکند. پس برای جلب نظر مخاطبان افزایش فالوور میتوانید عکسی از کارهای رقیبانتان را به اشتراک بگذارید و حتی درمورد این تصاویر نظر، توضیح و متنی را به دیگران ارائه دهید.
عکس یا ویدیویی از روند پیشروی کارهایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.
در هنگام تولید محتوا در اینستاگرام معماری باید به این نکته توجه داشته باشید که انتشار یک تصویر بعد از اتمام یک کار یا پروژه معماری کفایت نمیکند. پس برای تولید محتوای معماری نباید فقط به انتشار عکس اتمام کار خود بسنده کنید. بلکه مخاطبان به دنبال این هستند که مراحل کار معماری شما را ببینند و تمامی روندی که تا رسیدن به هدف نهایی طی میکنید را مشاهده کنند. دیدن این روند و جریان کاری برای مخاطبان جذاب و سرگرمکننده است و مخاطبان را با پیج شما درگیر میکند. پس گاهی از روند کار معماری خود در پیج عکس یا ویدیویی منتشر کنید و یادتان باشد که انتشار کمی جزئیات از کار میتواند به عنوان آموزش برای مخاطبان مورد استفاده قرار گیرد.
گره زدن معماری به خانواده
عکسهای شما یا تیم معماری در کنار خانوادههایشان جذابترین پستهایی است که کسب و کارها به اشتراک میگذارند. نشان دادن افراد پشت برند و زندگی آنها در خارج از کار، دید بهتری برای مشتریان فعلی و گذشته شما در مورد کسب و کارتان میدهد. گاهی اوقات از عکسهای متفرقه در کنار خانواده و … نیز منتشر کنید.
انتشار عکس از دوستان یا میهمانانی که به شرکت شما آمدهاند.
در هنگام تولید محتوای معماری در اینستاگرام بهتر است چند عکس از میهمانان یا شرکایی که به شرکت شما آمدهاند نیز منتشر کنید. اینکار باعث میشود تا مردم اعتماد بیشتری به کسب و کار شما داشته باشند. همچنین برای مشتریان گذشته، فعلی و آینده بسیار خوب است که از فرهنگ شرکت شما تصویر ذهنی داشته باشند.
ارائه ارزیابی و بازخورد از حوزه معماری
در صورتی که قصد دارید مشتریان قدیمی، فعلی و آینده به شما به عنوان یک متخصص در صنعت معماری نگاه کنند، لازم است تا مانند یک متخصص رفتار کنید. در زمینه تولید محتوا در اینستاگرام معماری بهتر است تا بصورت دائمی ارزیابی خود را در زمینههای متنوع معماری و تسلط خود را در این زمینه به عنوان فعالیت اصلی با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.
اشتراک پروژههای به اصطلاح “روی میز”
در میر تولید محتوای معماری در اینستاگرام، نمایش پروژههای آینده در این شبکه اجتماعی یک روش عالی برای نشان دادن این موضوع به مخاطبان خود است که فعالیت حرفهایتان در جریان است.
جزئیات کار خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
در یک پیج تجاری معماری با نشان دادن کمی جزئیات از روند کار و پروژه خود که مخصوص به شرکت شما میباشد، میتوانید مخاطبان را درگیر کنید و آنها را وادار به فکر کردن و توجه کنید.
میان کار و زندگی خود تعادل برقرار کنید.
نشان دادن تعادل کار و زندگی به انسانیسازی برند شما و برقراری ارتباط با افرادی که در تلاش یافتن تعادل هستند کمک میکند.
استفاده از نقل قولها و آمار
یکی از بهترین راههای تولید محتوا در اینستاگرام معماری، استفاده از نقل قولهای انگیزشی یا خندهدار است که سبب افزایش تعامل با مخاطبان میشود و به عنوان یک نکته مهم و موفق در تولید محتوای معماری در اینستاگرام به شمار میرود. همچنین آماری را در مورد میزان ساخت و ساز در زمینهای که فعالیت میکنید به اشتراک بگذارید. یا اطلاعات مربوط به افزایش هزینه مصالح ساختمانی و چنین جزئیاتی به نمایش بگذارید.
انتشار یک تصور مارکدار
سعی کنید برای خود و یا شرکتتان یک برند معتبر بسازید که نشاندهنده هویت شما باشد. همچنین با استفاده از یک لوگو در تصاویر خود در اینستاگرام میتوانید برند خود را در زمینه معماری درمعرض نمایش قرار دهید.
حمایت از زنان در صنعت معماری را به نمایش بگذارید.
از 20 متخصص صنعت ساختمان 19 نفر مرد هستند. به مخاطبان خود نشان دهید که برای یک محیط کار متنوع ارزش قائلید و برای زنان کارمند فعال در زمینه معماری ارزش زیادی قائل هستید.
قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی