ads
اینسوشی لوگوی صفحه فروشگاه 264-85
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

افزایش فالوور اینستاگرام

دسته بندی :اینستاگرام ۳ فروردین ۱۴۰۱ هانیه موسوی 705
افزایش فالوور اینستاگرام

اینستاگرام فضایی است که برای بیزینس های مختلف، موقعیت مناسبی برای رشد را فراهم کرده است. برای افزایش فالوور اینستاگرام، باید اقدامات زیادی برا بهبود صفحه کاری انجام شود. مخاطبان باید دلیلی برای دنبال کردن صفحات مختلف پیدا کنند. در واقع، اگر محتوایی فاکتورهای لازم برای جذب مخاطب را نداشته باشد، تاثیرگذار نخواهد بود. با توجه به الگوریتم های جدید اینستاگرام، محتوایی باید تولید شود که کاربران بیشتر به آن اهمیت می دهند.

افزایش فالوور اینستاگرام چگونه است؟

در صورتی که تمایل به افزایش فالوور اینستاگرام خود دارید، به جای اینکه صرفا بیوگرافی خود را در بیو اینستاگرام قرار دهید، به فالوورها تصویر واضحی از آنچه در صورت فالو کردن بدست می آورند، نشان دهید. اگر از افرادی هستید که در گوگل به دنبال سایت های خرید فالوور اینستاگرام می‌گردید، بهتر است که کمی تحمل کنید. خرید فالوور برای اینستاگرام کار اشتباهی نیست اما بیشتر فالوور ها چندان تاثیری بر روی رشد صفحات اینستاگرامی ندارند. بعد از افزایش فالوور به این روش، فالوور ها چندان با محتوای اینستاگرام درگیر نمی شوند. اساسا؛ فالوورهای خریداری شده، ربات هایی هستند که به عنوان افراد واقعی جا زده می شوند.

مشکلات خرید فالوور اینستاگرام
مشکلات خرید فالوور اینستاگرام

مشکلات خرید فالوور اینستاگرام

  • فالوورهای خریداری شده، واقعی نیستند و توسط اینستاگرام شناسایی می شوند.
  • اینستاگرام در نهایت، فالور های جدید را پاک می کند.
  • افزایش فالوور اینستاگرام از طریق خرید، از سوی اینستاگرام خلاف قوانین به شمار می رود.
  • داشتن فالوور جعلی، اعتبار صفحه اینستاگرامی را پایین می آورد.
  • افراد جعلی به هیچ عنوان، موجب افزایش درآمد نخواهند شد.
  • اینستاگرام به فالوور هایی نیاز دارد که علاقه مند به محتوای تولید شده باشند.
  • هدف نهایی، ارائه نظرات در مورد پست ها و استوری های پیج و اشتراک گذاری آن ها با دیگران است.

تغییر پیج بیزینس برای افزایش فالوور

در وهله اول، برای افزایش فالوور اینستاگرام، صفحه اینستاگرام باید تا حد امکان به خوبی معرفی شود. برای این کار، باید در قسمت بیو توضیحاتی نوشته شود که حساب کاربری به راحتی قابل دسترسی و شناسایی باشد. بهتر است که نام تجاری حتماً نوشته شود. برای اینکه بازدید بیشتری حاصل شود، باید صفحه اینستاگرام به نمایه تجاری و بیزینس تغییر پیدا کند. برای این کار باید در بخش account وارد گزینه switch to Professional Account شوید. بعد از کلیک کردن بر گزینه continue باید نوع صفحه را انتخاب کنید. در اینجا باید گزینه مرتبط را انتخاب کرده و گزینه Done را بزنید.

تغییرات پیج بیزینس برای افزایش فالوور
تغییرات پیج بیزینس برای افزایش فالوور

نکات مهم برای افزایش فالوور

  • یکی از اصلی ترین نکات، تولید محتوای مناسب است.
  • کاربران باید علاقه مند به محتوای پست ها و استوری ها باشند.
  • میزان تعامل کاربر با صفحه اجتماعی و دفعات بازدید به اینستاگرام کمک می کند تا محتواها را به صورت دقیق تری رتبه بندی کند.
  • در صورتی که فالوورها واقعی باشند، بعد از ساخت محتواهای پرطرفدار به احتمال بیشتری صفحه اجتماعی فالوورهای بیشتری جذب خواهد کرد.

روش های متداول افزایش فالوور اینستاگرام

برای اینکه فالوورهای اینستاگرام افزایش چشمگیری داشته باشند، نیاز به صرف هزینه و زمان زیادی است. اینفلوئنسرها یا کسب و کارهای پردرآمد در اینستاگرام، سرمایه گذاری زیادی برای صفحه اجتماعی خود انجام داده اند تا به درآمد مورد نظر خود برساند. برای اینکه بتوانید رشد قابل توجهی داشته باشد، باید به راه حل های گفته شده توجه کنید.

ساخت بیو مناسب در اینستاگرام

به کار بردن خلاقیت برای ساخت بیو اینستاگرام موجب جذب فالوور های بیشتری خواهد شد. استفاده از فرمت های مختلف در شبکه مجازی موجب محبوبیت بیشتر می شود. بیو اینستاگرام باید توجه کاربر را به خود جذب کند و جنبه های مختلف برند یا کسب و کار را نشان دهد. پس از آن، پست ها باید با بهترین کیفیت و نظم خاصی منتشر شوند. به هنگام بازدید کاربران، ظاهر اولیه نقش مهمی در افزایش احتمال فالو کردن دارد.

ساخت بیو مناسب برای اینستاگرام
ساخت بیو مناسب برای اینستاگرام

فالو کردن پیج های کاری مرتبط

در ابتدا، باید پیج کاری خود را به صورت کامل به آشنایان و دوستان خود معرفی کنید و از آنها بخواهید که صفحه شما را به اشتراک بگذارند. همچنین؛ در صورتی که صفحات اجتماعی مختلفی را دنبال کنید، به احتمال بیشتری کاربران پیج شما را خواهند دید. با توجه به اینکه افزایش فالوور اینستاگرام کار بسیار راحتی نیست، باید صبر و حوصله زیادی داشته باشید.

تولید محتوای جذاب و متفاوت

بدون شک، بدون داشتن محتوای خاص، صفحه اجتماعی به هیچ عنوان رشدی نخواهد داشت. داشتن سبک خاص برای تولید محتوا به شکل تصاویر و ویدیو، نقش مهمی در افزایش فالوور خواهد داشت. اگر می خواهید که از طریق اینستاگرام درآمد بالایی برسید، باید محتوای منحصر به فردی تولید کنید. ساخت Reels جذاب و سرگرم کننده، کمک می کند تا مخاطب بیشتری جذب شود.

فاکتورهای مهم تولید محتوا در اینستاگرام

  • ساخت محتوای متمایز و منحصربفرد در مقایسه با صفحات دیگر
  • در نظر گرفتن سلیقه، علایق و بازخورد مخاطبان
  • استفاده از الگوریتم های اینستاگرام مثل چالش ها و سوالات مختلف
  • هماهنگی محتوای تولید شده با فرهنگ مخاطبان هدف
  • توانایی تعامل با مخاطبان به صورت شبانه روزی
  • ساخت محتوای کلامی جذاب برای جذب مخاطب
  • ساخت محتوای جذاب برای همه افراد
  • ویدیو های شامل زیرنویس و همراه با صدا
  • ارائه کپشن مختصر و مفید برای هر پست
  • محتوای متفکر، تعاملی، مفید و سرگرم کننده

ساخت پست و استوری مناسب

ویژگی های پست و استوری های صفحه از اهمیت زیادی برخوردار هستند. به نظر می‌رسد که ساخت پست های اسلایدی بیشتر از ویدیو های بلند مورد استقبال قرار می گیرد. استفاده از این پست ها، میزان ارتباط بین مخاطب و صفحه کاربر را بیشتر می کند. در این اسلایدها، می توان از تصاویر و ویدیوها استفاده کرد. پست ها شامل محتوای آموزشی، سرگرمی و غیره هستند. با رعایت نکات، محتوای با کیفیتی باید ساخته شود که توانایی جذب مخاطب را داشته باشد. برای جذب فالوور از طریق استوری، می توان نظرسنجی یا سوالاتی را قرار داد که مخاطب تعامل بیشتری برقرار کند. اضافه کردن لوکیشن، هشتگ های مرتبط و غیره، کمک زیادی به افزایش فالوور اینستاگرام می کند.

تولید محتوای جذاب و متفاوت
تولید محتوای جذاب و متفاوت

روش های مختلف تبلیغات

تبلیغات یکی از عوامل موثر در افزایش فالوور به شمار می رود. برای این کار باید صرفاً هزینه هایی به صفحات پربازدید پرداخت شود. برندها یا اینفلوئنسر هایی که فالوور های بسیار زیادی دارند، این کار را انجام می دهند. البته؛ راه دیگر این است که با صفحات کاری مرتبط با موضوع خود ارتباط برقرار کرده و پیج های کاری یکدیگر را تبلیغ کنید. گذاشتن مسابقه برای پست ها و درنهایت قرعه کشی، فالوور های زیادی را به صفحه اجتماعی جذب می کند.

تبلیغ در شبکه های اجتماعی مختلف

برای تبلیغ متقابل در اینستاگرام باید پیوند پروفایل های اجتماعی در وب سایت و قالب های ایمیل قرار گیرد. در صورت داشتن صفحه فیس بوک، باید به بازدیدکنندگان صفحه فیس بوک اعلام کنید که می توانند شما را در اینستا پیدا کنند. هشتگ برند را هم می توان به صورت متقابل تبلیغ کرد. برای جذب بهتر مخاطبین، صرفا هدف نباید جذب مخاطبین باشد و به صورت پیوسته باید محتوای مناسب تولید شود.

افزایش فالوور اینستاگرام با گسترش سبک

زیبایی طراحی سبک، در این است که راه های بی نهایت زیادی برای منحصر به فرد بودن وجود دارد. کسب درآمد در اینستاگرام وابسته به داشتن سبکی است که متعلق به صفحه دیگری نباشد. وقتی کاربران شما را فالو می کنند، پست‌ها فوراً باید در فید خبری قابل تشخیص باشند. کاربران حساب‌هایی را دنبال می‌کنند که محتوای آن‌ها را می‌توانند تجربه کنند، نه اینکه فقط آن را ببینند. موضوعات باید کاربرد مهمی برای زندگی روزمره داشته باشند تا افزایش فالوور اینستاگرام را تضمین کنند.

ساخت کپشن در اینستاگرام
ساخت کپشن در اینستاگرام

ساخت هشتگ و کپشن های جذاب

کپشن هایی که برای پست های اینستاگرام نوشته می شوند، باید کامل کننده محتوای ویدیویی و تصویری باشند. درواقع، بدون در نظر گرفتن فضا، نوشته ها باید به صورت کامل و جذاب برای مخاطب باشند. استفاده از هشتگ ها، موجب دیده شدن بیشتر پست خواهد شد. برای افزایش فالوور اینستاگرام باید اصولی برای نوشتن کپشن ها رعایت شود. در ابتدای کار، باید از واژه های کلیدی بیشتری استفاده شود تا کاربران مشتاق به خواندن ادامه کپشن نباشند. در کپشن ها، باید از علائم نگارشی مختلف و حتی ایموجی ها استفاده کرد. برقراری ارتباط با کاربران، یکی از اصول مهم کپشن نویسی است.

هشتگ های ترکیبی

هشتگ در اینستاگرام مانند کلمات کلیدی در گوگل است. آنها می توانند با حجم زیاد یا کم، مبتنی بر مکان و در عین حال، بسیار متفاوت باشند. هشتگ های ترکیبی مثل سگ های باهوش، آموزش کیک پزی و موارد دیگر هستند. هشتگ های واقعا خاص مانند کلمات کلیدی بلندی هستند که هدف بیشتری را بروز می دهند. آن ها کمک می کنند که مخاطبین بتوانند تا افراد مناسب را پیدا کنند.

استفاده از هشتگ و تحلیل عملکرد

  • هشتگ باید متناسب با نام برند یا شخص انتخاب شوند.
  • نقش مهمی در بازاریابی صفحه اجتماعی ایفا می کند.
  • هشتک به نوعی نماد حساب کاربری شناخته می شود.
  • اغلب، افراد از طریق هشتگ پیج های مختلف را فالو می کنند‌.
  • بررسی عملکرد صفحه اجتماعی و تحلیل آن، استراتژی مشخصی را برای برنامه ریزی اصولی بدست می دهند.
  • برنامه های کاربردی برای این کار وجود دارند.
  • برای اینکه فالوورها از دیدن هشتگ ها خسته نشوند، باید هشتگ های متنوعی بر روی پست ها گذاشته شوند.
  • تعداد هشتگ های باید در هر پست تغییر یابد و همچنین سرگرم کننده باشند.
  • برخی از هشتگ ها صرفاً زیبایی شناختی هستند یا برای طنز مرتبط با برند اضافه شده اند.
  • برخی از آنها هیچ ربطی به برند ندارند اما فقط سرگرم کننده هستند.
استفاده از هشتگ
استفاده از هشتگ

نمایش جنبه های مختلف کسب و کار

هر چقدر که مخاطب بتواند با جنبه های بیشتری از کسب و کار آشنا شود، احتمال بیشتری دارد که به آن علاقه مند شده و آن را دنبال کند. برای این کار، باید ایده های بیشتری در مورد اینکه چه چیزی در اینستاگرام باید پست شود، داشته باشید. به طور مثال؛ در صورتی که در صنعت دکوراسیون منزل فعالیت می کنید، بهتر است که ویدیو هایی از پشت صحنه کار بسازید. همچنین؛ زوایای مختلف آن را باید به مخاطبان نشان دهید.

تمرکز بیشتر بر سرگرمی

عامل سرگرمی به طور فزاینده ای مهم است. با توجه به عملکرد اینستاگرام پست ها و صفحات سرگرم کننده بیشتر از سایر موارد مورد توجه و تمرکز قرار می‌گیرند البته صحنه های سرگرم کننده باید مطابق با اصول و قوانین باشد. بدون شک، ساخت ویدیو های خلاق و سرگرم کننده باید متناسب موضوع صفحه اینستاگرام باشد تا نقشی در افزایش فالوور اینستاگرام داشته باشد.

رعایت سئو برای اینستاگرام

سئو فقط به این معنی نیست که مخاطب بیشتری در گوگل به وب سایت جذب شوند. بلکه، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی نیز موتورهای جستجو هستند. بخش جستجوی اینستاگرام اکنون از جستجوهای منظم کلمات کلیدی هم علاوه بر هشتگ و حساب ها پشتیبانی می‌کند. این امر رعایت سئو اینستاگرام را بیش از پیش مهم کرده است. برای انجام سئو سایت می توان اقدامات زیر را انجام داد.

  • برای این کار باید کلمات کلیدی، با شرح در بیوگرافی قرار بگیرند.
  • اضافه کردن موقعیت مکانی به اینستاگرام
  • قرار دادن متن جایگزین برای تصاویر
رعایت سئو برای اینستاگرام
رعایت سئو برای اینستاگرام

ابزارهای مناسب برای افزایش فالوور اینستاگرام

برای تولید محتوا در اینستاگرام، نیاز به ابزار هایی است که تصاویر و ویدیو های جذابی را آماده می کنند. البته؛ استفاده از آنها نیاز به آموزش دارد. برای افزایش فالوور اینستاگرام خود، بهتر است که زمانی را برای یادگیری مهارت های لازم صرف کنید و حتی اگر لازم باشد، از افراد متخصص دیگری کمک بگیرید. ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی برای کمک به ساده سازی استراتژی شخصی طراحی شده اند. با استفاده از آن ها، می توانید همیشه در فضای رقابتی اینستاگرام، قوی تر ظاهر شوید. این ابزارها، کمک می کنند تا به‌طور مداوم از طریق برنامه‌ریزی پست ارسال کرده و رقبای خود را زیر نظر بگیرید.

ابزار طراحی و ویرایش عکس

اینستاگرام مجموعه‌ای از فیلترها، استیکرها، تمبرها و جلوه‌های ویژه خود را ارائه می‌کند تا تصاویر به بهترین شکل ممکن به نظر برسند اما ابزارهای طراحی و ویرایش خارجی می‌توانند در دستیابی به ظاهر منحصربه‌فرد برای صفحات اینستاگرم کمک کنند. طراحی و ویرایش عکس ها با استفاده از برنامه های رایگان موجود امکان پذیر است. برنامه ها، ابزارهایی رایگان برای افزایش فالوور اینستاگرام هستند که بدون هیچ محدودیتی می توان از آن ها استفاده کرد.

ابزارهایی برای افزایش فالوور اینستاگرام
ابزارهایی برای افزایش فالوور اینستاگرام

نتیجه گیری

افزایش فالوور اینستاگرام دغدغه بسیاری از کاربران است. فالوور بیشتر موجب جذب مشتری برای کسب و کارها و خدمات مختلف می شوند. اینستاگرام فضایی است که برای رشد در آن نیاز به رقابت با دیگران است. آزمون و خطا و تلاش برای کسب تجربه در این زمینه، نیاز به مهارت های بیشتری دارد. به کار بردن اصول و روش های مناسب، کاربران را به اهداف خود می رساند.

هانیه موسوی

فارغ التحصیل کارشناسی روانشناسی از آزاد کرج. من ساعات زیادی را در شبکه اجتماعی منحصر بفرد اینستاگرام می گذرانم و در مورد آن مطالعات زیادی انجام داده ام. تصمیم گرفتم که دانسته هایم را با شما در اینسوشی به اشتراک بذارم. صرفا نمی نویسم بلکه قصد دارم محتوای جدیدی خلق کنم که برای مخاطبان آموزنده و جذاب باشد.

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد، تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0