ads
اینسوشی لوگوی صفحه فروشگاه 264-85
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

چند نمونه از بهترین پیج‌های آشپزی ایرانی آموزش انواع غذا اینستاگرام

دسته بندی :اینستاگرام ۶ شهریور ۱۴۰۰ اینسوشی 11088
بهترین پیج‌های آشپزی ایرانی - اینسوشی

امروزه کاربران زیادی به دنبال آموزش انواع غذا اینستاگرامی هستند. خصوصا خانم‌های خانه‌دار که وقت آزاد بیشتری دارند روزانه در اینستاگرام به دنبال یادگیری پخت انواع مختلف غذا و دسر در اینستاگرام هستند. از گذشته تا کنون غذا نقش مهم و موثری در زندگی ایرانیان دارد. اکنون نیز با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی این نقش بسیار پررنگ‌تر است. شبکه مجازی اینستاگرام امروزه توانسته بستری مناسب را برای میلیون‌ها آشپز با رسپی‌های مختلف و با انواع سلیقه‌ها مهیا کرده است. افراد با دنبال کردن این صفحات و یادگیری دستور آشپزی‌های مختلف می‌توانند سفره‌های خود را برا مهمانان خود مزین کنند. این محیط مناسب اینستاگرام هم می‌تواند برای کاربران مفید باشد و هم ممکن است موجب سردرگمی کاربران بین پیج‌های متنوع آشپزی در اینستاگرام شود. در این مقاله لیستی از بهترین پیج‌های آشپزی موجود در اینستاگرام را برای شما عزیزان فراهم کرده‌ایم. با شناخت این پیج‌ها دیگر نگران گم شدن و سردرگمی بین صفحات مختلف در اینستاگرام نباشید.

اگر پیج اینستاگرامی دارید که تمایل دارید توسط ادمین اداره شود، سری به صفحه مدیریت پیج اینستاگرام یا گرفتن ادمین برای صفحه اینستاگرامی بزنید.

پیج آشپزی banooye_khone

پیج آشپزی بانوی خونه در اینستاگرام
پیج آشپزی بانوی خونه در اینستاگرام

اولین پیج معروف آشپزی در اینستاگرام صفحه اشرف سلطانی است. وی هم اکنون 1071 پست در اینستاگرام خود منتشر کرده است. در پیج اشرف سلطانی اموزش انواع غذا با طرح و رنگ‌های مختلف و جذاب همراه با رسپی‌های کامل برای کاربران اینستاگرام وجود دارد. با توجه به بیو پیج اشرف سلطانی به‌راحتی می‌توانید با دیدن ویدیوها و خواندن مطالب و دستورات آشپزی به آسانی آشپزی را یاد بگیرید. طبق گفته‌های وی، ایشان تجربیات چندین ساله خود را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از کوچکترین نکات آموزشی گرفته مانند دم کردن زعفران تا طرز تهیه کته شوید با ماهی در پیج اشرف سلطانی وجود دارد. وی گاهی اوقات از ویدیو برای آموزش غذای مورد نظر استفاده می‌کند. با منتشر کردن ویدیوی آشپزی بسیاری از کاربران جذب این پیج می‌شوند چراکه در ویدیو کاربران حتی جزئیات تهیه غذا را می‌بینند. یکی از دلایل معروف شدن اشرف سلطانی راهنمایی کامل ایشان و ارائه توضیحات و راهنمایی‌های خوب وی است.

آموزش آشپزی با اشرف سلطانی در اینستاگرام
آموزش آشپزی با اشرف سلطانی در اینستاگرام

آموزش آشپزی با اشرف سلطانی در اینستاگرام

آموزش انواع غذا در پیج cheftayebeh

پیج اینستاگرام شف طیبه
پیج اینستاگرام شف طیبه

دومین آشپز معروف در اینستاگرام شف طیبه نام دارد. این شخص آموزش انواع غذا را بصورت مرحله به مرحله در اختیار کاربران اینستاگرام قرار می‌دهد. وی 3504 پست در اینستاگرام خود منتشر کرده است و همچنین حدودا 343 هزار نفر دنبال‌کننده دارد. آموزش انواع مختلف کیک و غذا و فینگرفود در صفحه این شخص وجود دارد. طبق نوشته وی در بیو اینستاگرام خود، شف طیبه نویسنده سایت کارگاه آشپزی و همچنین نویسنده 4 کتاب آشپزی است.

پیج آشپزی azarmahisefat

یکی دیگر از صفحات معروف آشپزی آذر ماهی صفت است. طبق نوشته وی در بیو اینستاگرام، می‌توان ایشان را با نام مستعار آذر‌السلطنه نامید. این آشپز معروف ایرانی بسیار پر انرژی و خوش قول است و مدام کاربران را دعوت به عدم اسراف در غذا می‌کند. ایشان دی پیج خود 479 هزار نفر دنبال‌کننده دارد. همچنین در صفحه‌ی ایشان 821 پست منتشر شده است.

پیج آذر ماهی صفت از آشپزهای معروف ایرانی در اینستاگرام
پیج آذر ماهی صفت از آشپزهای معروف ایرانی در اینستاگرام

در پیج آذر‌السلطنه هر چیزی مرتبط با غذا و آشپزخانه وجود دارد. به عنوان مثال می‌توانید با طریقه‌ی چیدن میز و نحوه و اصول گذاشتن زیربشقابی‌ها نیز آشنا شوید. همچنین آموزش غذاهای کاربردی در فصل‌های گرم و سرد در این پیج یافت می‌شود. از طرز تهیه کوفته زرشکی گرفته تا کوکو ماش در این صفحه وجود دارد. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای جذب مخاطب این آشپز معروف، نوشته‌های داستان‌گونه وی در زیر پست‌های اینستاگرامی است.

آموزش آشپزی hoseini.chef

آموزش آشپزی hoseini.chef
آموزش آشپزی hoseini.chef

یکی دیگر از آشپز‌های معروف اینستاگرام که ایرانی است حسام حسینی می‌باشد. طبق گفته‌های خود، حسام حسینی راه‌انداز حرفه‌ای رستوران و فست فود با سابقه بیشتر از 150 پروژه است. همچنین آقای حسینی به عنوان کارشناس آشپزی در شبکه 2 سیما در تلویزیون در برنامه عصر خانواده حاضر می‌شود. حسام حسینی دارای 267 هزار نفر دنبال‌کننده در اینستاگرام است. همچنین وی در پیج اینستاگرام خود تاکنون 653 پست آشپزی را منتشر کرده است.

یادگیری انواع غذا در اینستاگرام با capitan_abed

آشپزی با کپتان عابد در اینستاگرام
آشپزی با کپتان عابد در اینستاگرام

یکی دیگر از معروف‌ترین پیج‌های آشپزی اینستاگرام کاپیتان عابد است که جدیدا فعالیت خود را شروع کرده است. وی در حال حاضر 158 هزار نفر فالوور دارد. همچنین 192 پست در پیج کاپیتان عابد برای آموزش انواع مختلف غذا منتشر شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

یادگیری انواع غذا با masoumerasouli در اینستاگرام

آموزش آشپزی با معصومه رسولی در اینستاگرام
آموزش آشپزی با معصومه رسولی در اینستاگرام

یکی دیگر از صفحات مفید و پرطرفدار در زمینه آشپزی پیج خانم معصومه رسولی است. وی دارای 1.2 میلیون فالوور و 1614 پست آموزشی در پیج خود دارد. بسیاری از غذاهای خوشمزه و اصیل ایرانی در پیج معصومه رسولی بطور کامل آموزش داده می‌شود. در این صفحه انواع مختلف غذاهای ایرانی و خارجی آموزش داده شود. آموزش‌های مختلف را می‌توانید هم بصورت تصویر و هم بصورت ویدیو در پیج ببینید.

یادگیری آشپزی در اینستاگرام با navab.ebrahimiii

پیج نواب ابراهیمی در اینستاگرام
پیج نواب ابراهیمی در اینستاگرام

پیج نواب ابراهیمی در اینستاگرام

امروزه یکی از صفحات پربازدید در اینستاگرام است که به دلیل ویدیوهای آموزشی 1 دقیقه‌ای در اینستاگرام معروف شده است. وی در اینستاگرام خود 1.7 میلیون فالوور دارد و دارای 585 هزار نفر دنبال کننده است. بسیاری از کاربران در اینستاگرام طرفدار آموزش‌های به زبان ساده و روان نواب علاقمند هستند. نواب به گفته خودش همیشه سعی کرده است آشپزی را حتی با کمترین مواد در دسترس به بهترین نحو و بصورت با کیفیت تهیه کند. نواب ابراهیمی به دلیل دقت در کار و توجه به ریزه‌کاری‌ها در پخت غذاها بسیار محبوبیت دارد. ایشان بیشتر به غذاهای بدون برنج علاقمند است و در تهیه غذای مورد نظرش خلاقیت زیادی به خرج می‌دهد.

آشپزی با پیج loghme_ در اینستاگرام

نحوه آشپزی با لقمه در اینستاگرام
نحوه آشپزی با لقمه در اینستاگرام

یکی دیگر از پیج‌های محبوب آشپزی در اینستاگرام پیج لقمه است. این پیج توسط محمدرضا رمضانی مهندس صنایع غذایی اداره می‌شود. وی 785 هزار نفر دنبال‌کننده دارد و 1614 پست مرتبط با تهیه انواع غذاها را دارد. وی در صفحه خود از تجربه‌های غذاگردی، سفر و آشپزی صحبت می‌کند.

نتیجه‌گیری

با گسترده شدن اینستاگرام امروزه هر اطلاعاتی را در هر زمینه‌ای می‌توان با یک جستجوی ساده بدست آورد. بطور کلی در این مقاله انواع مختلف پیج‌های آموزش انواع غذا در اینستاگرام را به شما معرفی کردیم. با رفتن به تک تک این صفحات و دنبال‌ کردن آن‌ها روزانه می‌توانید بسیاری از رسپی و دستورالعمل تهیه غذاها را ببینید.

همچنین بخوانید: پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام

اینسوشی

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد، تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0