ads
اینسوشی لوگوی صفحه فروشگاه 264-85
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

چگونه می‌توان پیج اینستاگرام را به نحو احسن مدیریت کرد؟

دسته بندی :اینستاگرام ۱۷ تیر ۱۴۰۰ اینسوشی 975
مدیریت پیج اینستاگرام

فضای مجازی بخصوص شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام تاثیر چشم‌گیری در توسعه و پیشرفت کسب و کار اینترنتی داشته است. هر یک از کاربران اینستاگرام برای وارد شدن به این فضای مجازی گسترده نیاز دارند با مدیریت پیج اینستاگرام بصورت حرفه‌ای آشنا شوند. بسیاری از مردم وجود دارند که به دلیل عدم توانایی در زمان‌بندی و یا نداشتن تجربه کافی تمایلی به عضو شدن در اینستاگرام را ندارند. مطالعه‌ی این مقاله به شما این توانایی را می‌دهد که با آگاهی کامل بدون تردید وارد این شبکه‌ی مجازی شوید و با استفاده از آن کسب درآمد کنید.

منظور از مدیریت پیج اینستاگرام چیست؟

در حقیقت مدیریت پیج اینستاگرام به گروهی از ترفندها و فعالیت‌هایی گفته می‌شود که استفاده از آن‌ها سبب توسعه و رشد فوق‌العاده‌ای در کسب و کار آنلاین در پیج اینستاگرام می‌شود. همچنین با مدیریت صفحه‌ی اینستاگرام خود به روش مناسب و صحیح دیگر نیازی به گذراندن وقت زیادی برای اداره‌ی صفحه‌ی خود ندارید. بعد از آشنایی و یادگیری نحوه‌ی مدیریت، زمان مورد نیاز برای اداره‌ی صفحه اینستاگرام کاهش چشم‌گیری می‌یابد.

ببینید: مدیریت پیج اینستاگرام یا گرفتن ادمین برای صفحه اینستاگرامی

اهمیت مدیریت صفحه اینستاگرام

امروزه فضای مجازی اینستاگرام به یکی از پر طرفدارترین شبکه‌ها و ابزار جهت برقراری ارتباط با مخاطبین و توسعه‌ی کسب و کار اینترنتی تبدیل شده است. افراد زیادی با استفاده از اینستاگرام برای صفحه‌ی خود فالوور جذب می‌کنند، با دوستان خود ارتباط برقرار می‌کنند، محصولات مختلف را در پیج خود معرفی می‌کنند و اهداف تجاری و اینترنتی خود را بهبود می‌بخشند. اخیرا با گسترش خرید و فروش اینترنتی و رشد استفاده از اینستاگرام در بین افراد مختلف جامعه، همه‌ی مدیران پیج اینستاگرام دارای دغدغه‌ی مشترکی برای مدیریت حرفه‌ای صفحه‌ی خود هستند. هر کسب و کار اینترنتی با توجه به هدف‌های مورد نیاز باید یک سری استراتژی جهت مدیریت پیج اینستاگرام خود داشته باشند تا بتوانند در این شبکه‌ی مجازی پر رقابت کسب درآمد موفقی داشته باشند.

تعرفه مدیریت صفحه‌ی اینستاگرام بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

تعرفه‌ی مدیریت صفحه اینستاگرام بستگی به نوع کسب و کار موجود در آن صفحه دارد. برای مدیریت پیج اینستاگرام نیاز به همکاری چندین متخصص در زمینه‌های مختلف داریم و اینکار نیاز به صرف هزینه و زمان زیادی دارد. مدیریت صفحه اینستاگرام مستلزم تولید انواع مختلف محتوا است. به عنوان مثال باید محتوای خاص، غیر تکراری و جذابی را برای مخاطبان تولید کنید. این محتوا می‌تواند بصورت تصاویر، ویدیو و … باشد.

همچنین باید برای هر یک از پست‌ها کپشن و توضیحات با هدف و هیجان‌انگیزی نوشته شود. نکته‌ی دیگر اینکه باید بطور منظم پست‌های متعددی تولید شده و برای هر پست از هشتگ‌های مفیدی استفاده شود. علاوه بر این عواملی که در تعرفه‌ی مدیریت پیج اینستاگرام موثر هستند معیارهای دیگری نیز وجود دارد. به عنوان مثال در محاسبه تعرفه مدیریت پیج اینستاگرام حجم محتوای تولید شده بسیار اهمیت دارد. نوع این محتوا (عکس، ویدیو، پست، استوری و …) نیز در تعیین تعرفه مدیریت صفحه تاثیرگذار است. میزان ارتباط مخاطبان و فالوورها با صفحه‌ی اینستاگرام فعال در زمینه‌ی فروش محصولات نیز در چگونگی تعرفه‌ی مدیریت پیج نیز موثر هستند.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین نرم افزار های موجود برای مدیریت پیج اینستاگرام

دو عامل مهم در مدیریت پیج اینستاگرام

دو ویژگی مهم و تاثیرگذار در توسعه‌ی کسب و کار اینترنتی و مدیریت صفحه‌ی اینستاگرام استمرار و نظم است. هر صفحه اینستاگرام برای اینکه فعال باشد و به طور مدام در معرض دید کاربر قرار بگیرد و بتواند ارتباط خود را به طور متداول با کاربر حفظ کند باید روزانه بطور منظم محتوایی را در قالب پست یا اینستاگرام تولید کند. برای تولید محتوا باید برنامه‌ریزی مشخصی تعیین شود و زمان انتشار پست نیز در نظر گرفته شود. با رعایت این دو عامل صفحه‌ی اینستاگرام شما بطور مداوم در home کاربران دیده شده و در ذهن مخاطبان ماندگارتر می‌شود.

ادمین پیج اینستاگرام چه نقشی در مدیریت اینستاگرام دارد؟

چند سالی است که فضای مجازی بخصوص اینستاگرام در توسعه‌ی کسب و کار آنلاین نقش بسیار موثری دارد. همین امر سبب شده است که نیاز به استخدام حداقل یک نفر به‌عنوان مدیر یا ادمین پیج برای مدیریت عوامل مختلف در پیج اینستاگرام ضرورت یابد. برای رسیدن به صفحه‌ای با بازده بالا و موفق در زمینه‌ی فروش اینترنتی نیاز به کار مداوم و مستمر است. حفظ چگونگی ارتباط با کاربران، تحقیق و نظرسنجی درباره‌ی سلیقه‌ی آن‌ها، تحقیق در مورد بکارگیری مناسب هشتگ و پاسخ دادن به دایرکت و کامنت مخاطبان از کارهای بسیار مهمی است. که برای انجام آن‌ها نیاز به وجود فردی برای مدیریت پیج است. این فرد یا همان ادمین پیج می‌تواند با  تدوین تقویم زمانی و داشتن برنامه‌ریزی منظم به صفحه‌ی اینستاگرام نظم دهد و آن را به نحو احسن مدیریت کند.

خوب است بخوانید: مدیریت و طراحی حرفه‌ای پیج اینستاگرام

بررسی نکات مهم و ضروری در مدیریت پیج اینستاگرام

رویکردهای مختلفی در مدیریت پیج اینستاگرام موجود است که به توضیح کامل هریک از آن‌ها می‌پردازیم.

تولید محتوای اختصاصی را جدی بگیرید.

بسیاری از مدیران اینستاگرام تصور می‌کنند که تولید محتوای تخصصی در زمینه‌ی کسب و کار اینستاگرام اهمیت چندانی ندارد. اما این طرز فکر اشتباه است. استفاده از محتوای بخصوص به پیج شما کمک می‌کند تا معتبر شوید و کاربران برای استفاده از محصولات موجود در پیج به‌راحتی به شما اعتماد کنند. با بکارگیری محتوای اختصاصی به کاربر این حس را منتقل می‌کنید که به آن‌ها ارزش قائل هستید و زمان زیادی را صرف رفع ابهام آن‌ها کرده‌اید.

به کامنت و دایرکت پاسخ بدهید.

پاسخگویی به سوالات و نظرات کاربران در کامنت یا دایرکت کاری سخت و زمان‌بر است. ولی اینکار به تصمیم‌گیری صحیح و سریع کاربران کمک می‌کند.

تگ کردن دوستان

از طریق تگ کردن کاربران و مخاطبان در کامنت باعث بالا رفتن نرخ تعامل در اینستاگرام می‌شوید.

بررسی رقبا

با بررسی پیج رقبای خود که در زمینه‌ی فروش محصولات فعالیت دارند می‌توانید با استراتژی آن‌ها و نکات مثبت و منفی پیج آن‌ها آشنا شوید و از آن‌ها در جهت بهبود صفحه‌ی خود استفاده کنید.

هشتگ‌گذاری صحیح

هشتگ اینستاگرام یکی از مهم‌ترین و رایج‌ترین راه‌های ورودی کاربران به صفحه‌ی شما است. با هشتگ‌گذاری هدفمند می‌توانید کاربران زیادی را به سمت پیج خود بکشانید.

از تبلیغات در پیج خود استفاده کنید.

پیج‌های مختلف زیادی در اینستاگرام وجود دارد که ممکن است مشابه صفحه‌ی شما باشد. در نتیجه برای دیده شدن پیج خود حتما باید تبلیغات را یکی از عوامل مهم در مدیریت پیج اینستاگرام در نظر داشته باشید.

اینسوشی

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد، تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0