ads
اینسوشی لوگوی صفحه فروشگاه 264-85
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

برای جلوگیری از بلاک شدن در اینستاگرام چه کارهایی باید انجام دهیم؟

دسته بندی :اینستاگرام ۲۶ آذر ۱۴۰۰ اینسوشی 720
برای بلاک نشدن در اینستاگرام چه کارهایی انجام دهیم؟

چه کار کنیم که در اینستاگرام بلاک نشویم ؟

چه کار کنیم که در اینستاگرام بلاک نشویم ؟ در زندگی و جامعه انسان‌ها همیشه محدودیت‌هایی وجود دارد. حضور این محدودیت‌ها در هر زمینه‌ای برای افراد غیرقابل تحمل است و به آن‌ها حس منفی و بدی را القا می‌کند. امروزه استفاده از شبکه‌های اجتماعی جزء جداناپذیر زندگی انسان‌ها هستند و افراد روزانه از این رسانه‌ها استفاده می‌کنند. محدود و یا مسدود شدن و عدم دسترسی راحت و یا بلاک شدن در این شبکه‌های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام نیز همانند بسیاری از محدودیت‌های دیگر می‌تواند باعث بوجود آمدن حس منفی در افراد شود. در هر منطقه و یا کشوری محدودیت‌ها و قوانین خاصی وجود دارد و انسان‌ها به عنوان عضوی از این جامعه موظف به رعایت این قوانین برای ایجاد امنیت هستند. ادمین‌ها و مدیران اینستاگرام نیز برای ساخت محیطی امن و آرام برای کاربران خود و جلب اطمینان آن‌ها، یک‌سری قوانین و قواعد را در اینستاگرام اعمال کرده‌اند.

 همه کاربرانی که از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند موظف به رعایت قوانین وضع شده هستند. مخصوصا تعداد کاربران عضو شده در اینستاگرام روز به روز در حال افزایش است و همین امر سبب می‌شود که درصد وجود اسپم‌ها و تبلیغات مزاحم بیشتر از قبل شود. با بروز این مشکلات مدیران اینستاگرام نیز به دنبال راه حلی برای این موضوع هستند و نسبت به این مسائل بی‌تفاوت نیستند.

آن‌ها برای رفع این مشکلات راه‌حل‌ها و الگوریتم‌های جدیدی را تعریف کرده‌اند که قادر به شناسایی افراد مزاحم بوده و با سرعت حساب کاربری آن‌ها مسدود می‌شود. مدیران اینستاگرام در صورت مشاهده مزاحمت و یا تبلیغات بیش از اندازه فعالیت کاربر را محدود کرده و اکانت آن‌ها را غیرفعال می‌کنند. کاربران عادی اینستاگرام باید با قوانین این شبکه اجتماعی آشنا شوند تا اینستاگرام آن‌ها را به اشتباه جزو اسپم اینستاگرام در نظر نگیرد و گرفتاری بلاکی در اینستاگرام نشوند. در این مقاله قرار است به پاسخ این سوال بپردازیم که چه کار کنیم که در اینستاگرام بلاک نشویم؟

فعالیت‌های غیرمجاز در اینستاگرام که باعث بلاک شدن می‌شوند کدام‌ها هستند؟

معمولا اینستاگرام به سرعت متوجه حضور ربات‌های تبلیغ‌کننده و اسپم‌ها می‌شوند. قطعا اکنون این سوال در ذهن شما شکل گرفته است که این ربات‌ها و اسپم‌ها چه فعالیتی در اینستاگرام انجام می‌دهند؟ ربات‌ها و یا اسپم‌ها در اینستاگرام ثبت‌نام می‌کنند و در این شبکه اجتماعی یک حساب کاربری برای خود می‌سازند. بعد از عضویت در اکانت خود بصورت پشت سرهم شروع به انتشار پست‌های مختلف می‌کنند. همچنین ممکن است این ربات‌ها بدون انتشار پست بصورت بی‌وقفه شروع به فالو کردن تعداد بسیار زیادی صفحه کنند و یا اینکه در زیر پست کاربران زیادی اقدام به کامنت گذاشتن می‌کنند. معمولا کامنت‌هایی که این ربات‌ها در پست افراد درج می‌کنند اکثرا تکراری و دارای متن یکسانی هستند. به همین دلیل به‌راحتی توسط اینستاگرام شناسایی می‌شوند و حساب مربوطه مسدود می‌شود.

همچنین بخوانید: نحوه رفع بلاک کپشن در اینستاگرام و رفع محدودیت‌های این برنامه

بلاک شدن به دلیل فعالیت‌های غیرمجاز در اینستاگرام
بلاک شدن به دلیل فعالیت‌های غیرمجاز در اینستاگرام

برای جلوگیری از بلاک شدن در اینستاگرام چه کار باید کرد؟

در قدم اول برای جلوگیری از بلاک شدن در اینستاگرام همواره در نظر داشته باشید که مانند ربات‌ها و اسپم‌ها عمل نکنید. در صورتی که قصد دارید شبیه این ربات‌ها در اینستاگرام عمل نکنید باید با الگوریتم‌های این برنامه آشنا شوید. هرگز هنگامی که جدیدا عضو اینستاگرام شده‌اید تعداد زیادی کامنت را بی‌وقفه برای صفحات نگذارید. همچنین اگر تازه عضو این برنامه شده‌اید یکدفعه به فالو کردن 200 پیج مختلف نپردازید. در صورتی که این کارها را انجام دهید اینستاگرام تصور می‌کند که شما یک ربات هستید و اینکار خلاق قانون حضور در اینستاگرام است.

آشنایی با ترفندهای ضروری برای جلوگیری از بلاک شدن در اینستاگرام

آشنایی با ترفندهای اینستاگرام
آشنایی با ترفندهای اینستاگرام

اگر به تازگی در اینستاگرام (instagram) عضو شده‌اید و یک کاربر تازه‌کار به شمار می‌آیید بهتر است در ابتدای فعالیت خود محتاط باشید. و به تعداد زیادی از صفحات درخواست دوستی نفرستید. بهتر است تا مدتی طبیعی رفتار کنید. در ابتدا توصیه می‌شود که فقط چند تصویر و ویدیو را در قالب پست در صفحه خود منتشر کنید. سپس بطور طبیعی، تعداد متوسطی از افراد را فالو کنید. حتما باید با قوانین اینستاگرام و محدودیت‌های آن در زمینه فالو کردن افراد و صفحات مختلف آشنا شوید. همانطور که می‌دانید اینستاگرام به کاربر این امکان را می‌دهد که در یک ساعت فقط 20 صفحه را فالو کند. پس دقت کنید که عجله و زیاده‌روی در اینکار به خرج ندهید.

در قدم بعدی بهتر است که در بخش پروفایل حساب کاربری خود، تمامی اطلاعاتی که اینستاگرام از شما می‌خواهد را وارد کنید. دلیل اینکار این است که اسپم‌ها معمولا جای این اطلاعات را خالی می‌گذارند و آن‌ها را پر نمی کنند. پس شما با وارد کردن اطلاعات لازم به اینستاگرام اطلاع می‌دهید که یک ربات نیستید. توصیه می‌شود که برای اکانت خود حتما از یک عکس پروفایل مناسب استفاده کنید و همچنین برای پیج خود یک بیوی جذاب بنویسید. در ارسال پست برای صفحه خود زمان‌بندی داشته باشید. به این صورت عمل نکنید که مثلا چندین هفته غیرفعال باشید و در یک روز 5 عدد پست منتشر کنید. برنامه‌ریزی برای ارسال پست بسیار مهم است.

سعی کنید به کاربران دیگر بیش از حد ابراز علاقه نکنید. حس ابراز علاقه معمولا با لایک کردن پست کاربران دیگر به آن‌ها القا می‌شود. بیش از حد بودن اینکار باعث ایجاد نوعی مزاحمت برای افراد می‌شود. هرگز بیش از اندازه لایک نکنید. با اینکار شبیه اسپم عمل می‌کنید. سعی کنید طبیعی رفتار کنید و در یک ساعت بیش از 350 پست را لایک نکنید. این عمل نیز جزو محدودیت‌های اینستاگرام است و کاربران مجبور به رعایت آن هستند.

آیا در منشن کردن افراد و کامنت‌گذاری نیز محدودیتی در اینستاگرام وجود دارد؟

توصیه می‌شود که در زمان کامنت‌گذاری توجه کنید. در شبکه اجتماعی اینستاگرام شرایط و محدودیتی برای کامنت‌گذاری وجود دارد. از گذاشتن کامنت تکراری پرهیز کنید. تصور کنید که در زیر اکثر پست‌های اینستاگرام یک کامنت تکراری بگذارید. مسلم است که اینستاگرام تصور می‌کند شما یک ربات هستید. همچنین در نظر داشته باشید که افرادی را که نمی‌شناسید و جزو فالورهای شما نیستند را در زیر پست دیگران منشن و یا تگ نکنید. در تگ کردن افراد مختلف زیاده‌روی نکنید. در این زمینه خوب است مقاله منظور از شادوبن و راه‌های خروج از آن در اینستاگرام چیست؟ را نیز مطالعه کنید.

اینسوشی

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد، تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0