ads
اینسوشی لوگوی صفحه فروشگاه 264-85
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

چگونه پست اینستاگرام هیجان‌انگیز بسازیم؟

دسته بندی :اینستاگرام ۲۶ آذر ۱۳۹۹ اینسوشی 731
چگونه پست اینستاگرام هیجان‌انگیز بسازیم؟ - اینسوشی

امروزه آموزش طراحی پست اینستاگرام برای بسیاری از مردم در سرتاسر جهان تبدیل به مهم‌ترین دغدغه و مشغولیت ذهنی شده است. بسیاری از مردم برای رونق دادن به کسب و کار خود بصورت آنلاین از اینستاگرام استفاده می‌کنند. یکی از عادت‌هایی که امروزه اکثر مردم بخصوص جوانان با آن درگیر هستند چک کردن موبایل است. اولین کاری که هر صبح افراد با هر رده ی سنی انجام می‌دهند این است که بلافاصله بعد از بیدار شدن موبایل خود را چک کرده و در شبکه‌های مجازی مختلف و اخبار و … می‌گردند.

امروزه اینستاگرام در بین همه‌ی قشرها و گروه‌های جامعه به یکی از پر ‌مخاطب‌ترین شبکه‌های مجازی تبدیل شده است. برنامه یا اپلیکیشن اینستاگرام دارای محبوبیت بسیار زیادی بین مردم است و به دلیل بصری بودن این نرم افزار توانسته یکی از پر کاربردترین برنامه در حوزه‌ی کسب و کار شود. اکثر افرادی که دارای برند معروف هستند و تمایل به دیده شدن محصول خود برای میلیون‌ها کاربر اینستاگرامی دارند، می‌توانند از محبوبیت اینستاگرام استفاده کنند و با طراحی پست در اینستاگرام محصول خود را در صفحه‌ی خود به اشتراک گذاشته و آن را به کاربران عرضه کنند.

اولین اقدامی که باید برای داشتن کسب و کار موفق در اینستاگرام برداشت، طراحی پست‌های مختلف بصورت صحیح و جذاب برای کاربران است. ممکن است این سوالات برای شما پیش بیاید که چگونه می‌توان پستی طراحی کرد که توجه کاربر را به خود جلب کند؟ برای تبلیغ در اینستاگرام به چه چیزهایی نیاز است؟ چه کارهایی می‌توان برای جذب مخاطب و افزایش فالوور انجام داد؟ چه مواردی را باید در طراحی هر پست اینستاگرام در نظر گرفت تا نظر کاربر را جلب کرده و او را به خواندن کپشن پست‌ها تشویق کند؟ پاسخ به این سوالات می‌تواند به شما در رسیدن به هدف خود در رونق دادن به کسب و کار و سوددهی و حتی تبلیغ موفق برای یک برند کمک کند. در ادامه راهنمایی‌ها و پاسخ کامل و جامع به این سوالات را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

دلیل اهمیت ویژه پست‌های اینستاگرام

از مهم‌ترین اهمیت این اپلیکیشن، طراحی پست اینستاگرام برای رونق دادن به کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین است. اینستاگرام دارای طراحی فوق‌العاده جذاب پست برای کاربران است و توانسته است محیط مناسب و گسترده‌ای را جهت تبلیغ در پیج‌های مختلف برای مردم فراهم کند. همانطور که قبلا اشاره شد اینستاگرام بصری و تصویر محور است بطوری که می‌توان با قرار دادن پست‌های مختلف و کاربر پسند به فروش و سوددهی بیشتر دست یافت. همچنین می‌توان محصول یا برند خود را با استفاده از شیوه‌های خاص تبلیغ کرده و آن را به کاربران معرفی کرد.

طراحی پست اینستاگرام

ممکن است بارها پست‌های تبلیغاتی را در پیج‌های اینستاگرام مشاهده کرده باشید. اکثر این پست‌ها دارای تصاویر ادیت شده و جذابی هستند که توجه کاربر را به خود جلب می‌کند. حتما پیج‌های متعددی را دیده‌اید که با هدف جذب فالوور بیشتر و تبلیغ یا فروش بیشتر فعالیت می‌کنند. این صفحه‌ها برای طراحی پست اینستاگرام خود هزینه و وقت بسیاری را صرف می‌کنند. در واقع طراحی لی اوت در اینستاگرام همان طراحی گرافیکی جذاب پست‌ها با کمی تفاوت است که هم نظر کاربر را جلب کرده و او را تشویق به خرید محصول می‌کند و همچنین او را تشویق به معرفی و فرستادن محتوای پست به دوستان خود می‌کند.

فرق بین طراحی گرافیکی و طراحی لی اوت پست‌های اینستاگرام چیست؟

منظور از طراحی گرافیکی پست‌ها این است که برای صفحه خود فقط یک پست گرافیکی طراحی می‌کنید که احتمال دارد این پست مطابق با قوانین گرافیکی یا محتوایی صفحه شما نباشد. ولی در طراحی لی اوت پست اینستاگرام 9 یا 15 پست بصورت پشت سر هم در صفحه قرار می‌گیرد که همه‌ی آن‌ها مطابق با یک قاعده یا ترتیب و ترکیب مشخصی مانند رنگ‌بندی و قالب مخصوص هستند. طراحی لی اوت انواع مختلفی دارد (شطرنجی، دو به یک، ردیف به ردیف، مورب، پازلی و …).

ناگفته نماند که طراحی گرافیکی پست اینستاگرام باعث می‌شود تا بتوانید بصورت نا‌محسوس و پنهانی برای محصول خود تبلیغ کنید. همواره باید به این نکته توجه کرد که رعایت اصول طراحی پست اینستاگرام و تولید پستی زیبا و جذاب مخاطبان بسیاری را به سمت صفحه‌ی شما کشانده و در نتیجه باعث فروش و جذب فالوور بیشتری شود.

طراحی عکس فوق‌العاده برای پست اینستاگرام

معمولا عکس‌هایی که برای طراحی پست اینستاگرام استفاده می‌شوند دارای محتویات مختلفی است ولی توجه به این نکته ضروری است که هدف شما از تولید این تصویر باید برجسته‌تر از دیگر محتویات تصویر برای کاربر باشد. به عبارت دیگر کاربر هنگامی که تصویر پست شما را مشاهده می‌کند باید به هدف و موضوع اصلی عکس پی ببرد. تصاویر نباید به گونه‌ای طراحی شوند که ذهن مخاطب را از موضوع اصلی منحرف کند. بکارگیری عکس در طراحی پست اینستاگرامی برای تبلیغ و معرفی محصولات همواره از بازخورد و نتیجه‌ی خوبی در دیده شدن محصول، جلب توجه مخاطب و ارتباط بهتر با کاربران برخوردار بوده است.

طراحی ویدیو جذاب برای پست اینستاگرام

همانطور که می‌دانید اینستاگرام امکان ارائه‌ی محتوا را بصورت ویدیو در اختیار کاربران قرار داده است. ویدیوهای اختصاصی معمولا 60 ثانیه ای هستند و اگر ویدیوی مد نظر شما بیشتر از 60 ثانیه باشد می‌توانید آن‌ها را به چند بخش تقسیم کنید که هرکدام از بخش ها 60 ثانیه شوند و همه‌ی ویدیوها را بصورت یکجا پست کنید. البته یکی از قابلیت‌هایی که اینستاگرام در اختیار کاربران قرار داده این است که اگر تمایلی به بریدن و تقسیم ویدیو خود به چند قسمت ندارید و می‌خواهید محتوای آموزشی را در اخیتار کاربر قرار دهید، میتوانید از قابلیتی بنام IGTV استفاده کنید که برای به نمایش گذاشتن ویدیوهای طولانی بصورت یکسره بکار می رود. طراحی پست اینستاگرام بصورت ویدیویی مستلزم این است که کاربر وقت زیادی را برای دیدن محتوای ویدیو صرف کند. این موضوع باعث می شود اکثر کاربران محتوای تصویری را به ویدیویی ترجیح دهند.

اهداف اصلی طراحی پست اینستاگرام

بطور کلی از اهداف طراحی پست اینستاگرام می‌توان به رسیدن به هدف خود با جذب فالوور بیشتر و تشویق مخاطب به خواندن ادامه‌ی محتوا اشاره کرد. با مدیریت کردن صحیح پیج اینستاگرام می‌توان به پیشرفت چشم گیر پیج کمک کرد. برای مثال بهتر است هرزگاهی در پیج، فعالیت چالشی داشته باشید که هم مخاطبان با آن درگیر شوند و هم دوستان خود را برای شرکت در این چالش دعوت کنند. مثلا با قرار دادن مسابقه در پیج و تعیین جایزه می‌توان کاربران را به دنبال کردن پیج و تگ کردن دوستانشان در کامنت‌های پست مورد نظر دعوت کرد. با اینکار بازدید پیج بیشتر شده و تعداد فالوور افزایش می‌یابد.

هزینه طراحی پست اینستاگرام

در طراحی پست‌های اینستاگرام مانند همه‌ی کسب و کارها، بحث هزینه مطرح است. در صورتی که تمایل به استفاده از فردی با تجربه در طراحی پست اینستاگرام دارید باید به پرداخت هزینه نیز فکر کنید. هر کسب و کار آنلاینی با توجه به نیاز شما در تولید محتوای تصویری یا ویدیویی و …هزینه خاص خود را دارد. عوامل بسیاری در تعیین هزینه دخیل هستند. بطور مثال حجم محتوای تولید شده، عکس یا ویدیو بودن آن در هزینه طراحی موثرند. چرا که تولید ویدیو زمان بیشتری نسب به تولید عکس می‌طلبد و نیازمند هزینه‌ی بیشتری است.

نکات حیاتی در طراحی پست اینستاگرام

  • خلاقیت را در طراحی پست‌ها لحاظ کنید.
  • طراحی پست اینستاگرامی باید برای کاربر جذاب باشد و باعث ایجاد حس کنجکاوری شود.
  • پست‌های طراحی شده باید دارای نوآوری باشند.
  • در طراحی پست‌ها از قالبی با شکل هندسی خاص استفاده کنید.
  • از اپلیکیشن pinterest برای دانلود عکس‌های جذاب استفاده کنید.
  • به ترکیب رنگ تصاویر توجه کنید.
  • با ایجاد نظر سنجی یا مسابقه‌ای کاربران را به چالش بکشید.
  • از عکس نوشته در طراحی پست اینستاگرام استفاده کنید.
  • در گوشه‌ای از تصاویر لوگوی پیج خود را قرار دهید.
  • از انواع تم‌ها برا طراحی پست استفاده کنید.
اینسوشی

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد، تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0