ads
اینسوشی لوگوی صفحه فروشگاه 264-85
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

آشنایی با باید و نبایدهای استفاده از اینستاگرام

دسته بندی :اینستاگرام ۱ بهمن ۱۴۰۰ اینسوشی 884
استفاده از محتوای کپی شده در پیج اینستاگرام - اینسوشی

در صورتی که قصد دارید کسب و کار خود را در اینستاگرام رونق دهید، نیاز است تا با قوانین اینستاگرامی و باید و نبایدهای استفاده از اینستاگرام آشنا شوید. در غیر اینصورت اگر بصورت تصادفی و شانسی از اینستاگرام در جهت بهبود کسب و کار آنلاین خود استفاده کنید قطعا شکست می‌خورید. ممکن است تصور کنید که در اینستاگرام فقط کافی است تعداد فالوور پیجتان زیاد باشد تا موفق شوید ولی این مسئله به تنهایی کافی نیست. بلکه نیاز است تا با طرز استفاده صحیح اینستاگرام آشنا شوید تا بتوانید به پیشرفت قابل توجهی در کسب و کار خود برسید.

برای موفقیت در اینستاگرام چه اقداماتی باید انجام داد؟

اگر قصد دارید از اینستاگرام به خوبی و بطور صحیحی استفاده کنید، باید بلد باشید تا درست از این برنامه استفاده کنید. یک سری قوانین اینستاگرامی و باید و نبایدهای مهمی در این شبکه اجتماعی پر طرفدار وجود دارد که برای توسعه و موفقیت کسب و کارتان در این فضای مجازی باید این نکات و قواعد را رعایت کنید.

از آیدی و یا نام کاربری سخت و پیچیده برای پیجتان استفاده نکنید.

یکی از قواعدی که در اینستاگرام مهم است و کاربران بهتر است آن را رعایت کنند، این است که هرگز از نام کاربری سخت و پیچیده استفاده نکنید. استفاده از این آیدی می‌تواند تاثیرات منفی بر روی کسب و کار شما داشته باشد، به این صورت که فالووران و کاربران به سختی می‌توانند پیج شما را جستجو کرده و پیدا کنند. همچنین در صورت استفاده از نام کاربری طولانی و عجیب غریب ممکن است فالووران شما در زمان معرفی پیجتان نتوانند آیدی شما را پیدا کرده و آن را معرفی کنند. پس یکی از قواعد مهم اینستاگرام این است که از نام کاربری ساده‌ای برای صفحه اینستاگرامی خود استفاده کنید. این نام کاربری بهتر است علاوه بر سادگی، کوتاه، مختصر و زیبا و با اعتبار باشد. توصیه می‌شود که از نام برند خود در هنگام نام‌ گذاری آیدی اینستاگرام خود استفاده کنید تا این اسم به راحتی در ذهن کاربران باقی بماند.

از ایجاد پیج شخصی و بسته بپرهیزید.

استفاده از پیج عمومی در اینستاگرام - اینسوشی
استفاده از پیج عمومی در اینستاگرام – اینسوشی

در صورتی که یک پیج تجاری برای کسب و کار اینستاگرامی خود راه‌ اندازی کرده‌اید، بهتر است پیچتان را بسته و شخصی نکنید. منظور از بسته بودن پیج این است که پیجتان نباید خصوصی باشد. بلکه برای بهتر دیده شدن پیج و کسب و کارتان از پیج عمومی و باز استفاده کنید تا کاربران بتوانند راحت آن را جستجو کرده و محتویات داخل پیج را ببینند. عمومی کردن پیجتان باعث می‌شود تا برخی از پست‌ها بعد از انتشار در داخل صفحه سرچ دیگر افراد دیده شود و با اینکار احتمال دیده شدن پیج و بالا رفتن میزان فالوورتان افزایش می‌یابد. فقط در صورتی می‌توانید از پیج خصوصی برای اکانت خود استفاده کنید که صفحه‌تان کاملا شخصی باشد. بنابراین به این نکته بسیار توجه کنید. نباید پیج خود را به صورت خصوصی قرار بدهید و این یکی از باید و نبایدهای استفاده از اینستاگرام است.

همچنین بخوانید:

چگونه می‌توان به یک بلاگر موفق در اینستاگرام تبدیل شد؟ (شرایط بلاگر شدن)

میزان تعامل خود را با کاربران و فالووران افزایش دهید.

با قطعیت می‌توان گفت در صورتی که قصد دارید در کسب و کارتان موفق شوید باید پیجتان دیده شود. منظور از دیده شدن این است که نباید بصورت مخفی در این شبکه اجتماعی فعالیت داشته باشید. بلکه باید حضورتان در اینستاگرام بسیار واضح باشد، به پیج دیگران سری بزنید آن‌ها را دنبال کنید و برای پست دیگر پیج‌ها کامنت بگذارید. بهتر است از سایر پیج‌ها درخواست کنید که پیج شما را فالوو کنند یا آن را در استوری به فالووران خود با پرداخت کمی هزینه معرفی کنند.

همچنین بهتر است پست‌های خاص و خلاقانه‌ای برای پیج اینستاگرام خود طراحی کرده و انتشار دهید. از دیگر باید و نبایدهای استفاده از اینستاگرام این است که اگر کسی در زیر پست شما کامنتی درج کرد، نسبت به این کامنت بی‌اهمیت نباشید. اگر کاربری سوالی در کامنت‌ها پرسیده باشد، بهتر است به آن جواب دهید و اگر هم نظری داده باشد آن را با استیکرهای زیبایی پاسخ دهید. با اینکار علاقه فالووران نسبت به شما بیشتر می‌شود و در ادامه این علاقه اعتبار و اعتماد نسبت به پیجتان حاصل می‌شود که نتیجه مثبتی دارد. از مزیت‌های استفاده از این قانون اینستاگرام این است که کاربران به شناخت مناسبی نسبت به شما می‌رسند و می‌دانند که اگر در زمینه مرتبط با کارتان سوالی برایشان ایجاد شود، شما قطعا پاسخگو هستید.

از انتشار محتوای منتشر شده از سایر پیج‌ها خودداری کنید.

اینستاگرام یک محیط مناسب برای انتشار عکس و ویدیو است ولی این محتوا باید متعلق به خود شما باشد نه دیگران. اگر از محتوای دیگران تقلید کرده و از آن در پیج خود استفاده کنید، اعتبارتان در میان کاربران از بین می‌رود و نسبت به شما بی اعتماد خواهند شد. در صورتی که قصد دارید از محتوای دیگران در پیجتان استفاده کنید، باید آیدی فرد را نیز تگ کنید.

بهترین راه انتشار پست خلاقانه خودتان است. اگر بعد از مدتی پستتان دیگر تکراری و خسته کننده باشد ممکن است فالووران خود را بعد از مدتی از دست بدهید. همچنین نباید در قرار دادن عکس سلفی از خودتان زیاد روی کنید. همچنین بهتر است برای اینکه توسط افراد شناخته شوید گاهی عکسی از خود منتشر کنید. ولی زیاد روی در این امر اکیداً ممنوع است.

استفاده از محتوای کپی شده در پیج اینستاگرام - اینسوشی
استفاده از محتوای کپی شده در پیج اینستاگرام – اینسوشی

پست جدید خود را در تمامی شبکه‌های اجتماعی منتشر نکنید.

یکی از قوانین اینستاگرامی بعد از راه اندازی پیج در اینستاگرام این است که بهتر است یک پست را که در اینستاگرام منتشر می‌کنید، در سایر شبکه‌های اجتماعی منتشر نکنید. لازم نیست تمام پست‌های جدید خود را در تمامی شبکه‌های اجتماعی که فعالیت می‌کنید منتشر کنید.

محتوای خود را بدون عنوان و پشت سر هم منتشر نکنید.

ممکن است در یک شبانه روز چندین پست برای انتشار در پیجتان داشته باشید. ولی بهتر است همه این پست‌ها را پشت سر هم در پیجتان منتشر نکنید. برای انتشار پست‌ها در یک روز، نیم ساعت بین اشتراک گذاری آن‌ها فاصله بگذارید. اگر چندین بار و بصورت متوالی چندین پست پشت سر هم را با دیگران به اشتراک بگذارید، کاربران از دیدن تعداد زیاد پست‌های شما خسته خواهند شد. سعی کنید برای هر محتوایی در پیج یک عنوان در نظر بگیرید.

استفاده صحیح از هشتگ‌ها

استفاده صحیح از هشتگ در اینستاگرام - اینسوشی
استفاده صحیح از هشتگ در اینستاگرام – اینسوشی

در میان باید و نبایدهای استفاده از اینستاگرام، حتما بارها با اهمیت هشتگ آشنا شده‌اید. استفاده از هشتگ بسیار خوب است ولی نباید در استفاده آن بسیار افراط کرد. اگر از هشتگ استفاده کنید پیجتان سریع‌تر و بهتر دیده می‌شود. بهتر است اکثرا هشتگ‌هایی را بکار بگیرید که مرتبط با فعالیت کاری شما هستند. با این کار افرادی که به فعالیت شما علاقه مند هستند راحت‌تر شما را پیدا می‌کنند و میزان فالوورهای شما افزیش می‌یابد.

اینسوشی

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت اینسوشی

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد، تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0